The Open Championship 2013

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
apehest
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 129
Joined: 13 Feb 2012, 15:13
Hcp: Multi
Location: Fredrikstad

Re: The Open Championship 2013

Post by apehest »

Har visst blitt sånn at viasat gull gir meg tv-serier, film og sport utenom golf. Må være nytt denne uka. Satt jo og glana når han 19 åringen vant i helga.
Myhren1
Rookie
Rookie
Posts: 41
Joined: 27 May 2013, 09:40
Hcp: 12.4
Hjemmeklubb: Gjøvik og Toten

Re: The Open Championship 2013

Post by Myhren1 »

Franz wrote:
apehest wrote:Men hva skjer med viaplay. Den har bestemt seg for at jeg ikke har sport i pakka?!
Fant du ut av det?
Min sier også det,
men ombestemmer
seg hvis jeg logger
ut og inn igjen...
Min oppfører seg på samme måte. Er som Franz sier bare å logge ut og inn igjen. :?
Callaway Razrfit 9,5
Cobra AMP Cell 3-4 wood
Cobra AMP Cell 3-4 hybrid
Callaway xForged projectX 6.0 3-pw
TaylorMade ATV 54* 60*
Oddysey Metal x Milled
kevin
Guru
Guru
Posts: 17367
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 290 times
Been thanked: 361 times

Re: The Open Championship 2013

Post by kevin »

Har ikke fått fulgt med noe særlig i dag, før på slutten. Jimenez i ledelse, foran Stenson, Westwood, Woods, DJ, Laird m.fl.

Endel stjernespillere som misser cut, som Rory, Donald, Quiros, Haas, Colsaerts, Rose, Watney, Olesen, Fowler, Manassero og noen til.
Last edited by kevin on 20 Jul 2013, 10:27, edited 1 time in total.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: The Open Championship 2013

Post by furu »

Sykedag på sofaen i Portugal. Fikk med meg mye golf :) Herlig med Jimenez. Og i dag viste BBC til og med oppvarmingsrutinen hans. Kommentatoren bemerket at han hadde veldig god beveglighet. Og hvis den var dårligere ville han svi bicepsen på sigaren :)

Knalltøffe forhold. Hardt og raskt. Utslag som ruller 120 meter og ender opp i bunkere de ikke trodde var i spill.

Westwood var vanvittig solid. Slet kanskje litt på de siste hullene. Men det ser ut til at han har troen på det Foley har lært ham.

Vanskelig å si hvordan dette skal ende. Etter førsterunden sa jeg til noen her nede at vinnerscoren ble -5. Max.
Instagram @christianfuru
User avatar
Boris
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 167
Joined: 02 Aug 2010, 18:27
Hcp: 23,7

Re: The Open Championship 2013

Post by Boris »

furu wrote: Vanskelig å si hvordan dette skal ende. Etter førsterunden sa jeg til noen her nede at vinnerscoren ble -5. Max.
Godt tippa. Trur det kan bli over par om ikke Eldrick Tont vil det helt annerledes.
User avatar
Boris
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 167
Joined: 02 Aug 2010, 18:27
Hcp: 23,7

Re: The Open Championship 2013

Post by Boris »

Må si at det er nokså overraskende om det er med putteren Westwood skal gjøre det her. Det ser jeg ikke helt kommer til å holde.
kevin
Guru
Guru
Posts: 17367
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 290 times
Been thanked: 361 times

Re: The Open Championship 2013

Post by kevin »

Imponerende nærspill og putting av Westy ja.
kevin
Guru
Guru
Posts: 17367
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 290 times
Been thanked: 361 times

Re: The Open Championship 2013

Post by kevin »

For en prestasjon av Mickelson :!:
User avatar
Hagean
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 253
Joined: 07 Jul 2012, 01:40
Hjemmeklubb: Atlungstad Gk, Mjøsen GK
Location: Kristiansand

Re: The Open Championship 2013

Post by Hagean »

Krysset fingrene for Lefty og Luke. Synd Luke ikke helt hadde dagene med seg, men deilig å se Phil prestere. :-)

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
User avatar
Rotten
Legende
Legende
Posts: 649
Joined: 20 May 2012, 22:54
Hcp: Synkende
Hjemmeklubb: Haga
Location: Oslo
Been thanked: 3 times

Re: The Open Championship 2013

Post by Rotten »

Bra prestasjon av Mickelson. Kan dessverre ikke si at han er min favoritt...men fortjent seier.
Titleist 915 D3; 9,5*
Titleist 917F 15*
Titleist 816H2 21*
Cleveland 588; 52*, 56*, 60*
Titleist AP2 4-P, True temper AMT tour white S300
Nike Origin B2-01
Freud
Guru
Guru
Posts: 2535
Joined: 20 Jun 2013, 14:27
Been thanked: 21 times

Re: The Open Championship 2013

Post by Freud »

Er ikke enhver seier i golf "fortjent"?

Tragisk å se Tiger vandre rundt på banen som en zombie i fire dager. Skal han ikke "gi noe tilbake" til publikum, både på banen og på TV?
Pottesur, uvisst av hvilken grunn. Liker ikke banen, liker ikke medspillerne, misfornøyd med eget spill, har problemer i privatlivet? Uansett så bør han - som golfens megastjerne og idol for de yngste - stå frem som en god taper.

Tiger er p.t. en dårlig ambassadør for golfsporten. Andre på hans nivå i helgen (T6 eller bedre) byr mer på seg selv, og viser ikke bare et steinansikt. Ta deg sammen, Tiger!
User avatar
veggiss
Guru
Guru
Posts: 3674
Joined: 04 Oct 2010, 23:10
Hjemmeklubb: Asker Golfklubb
Location: Asker

Re: The Open Championship 2013

Post by veggiss »

Freud wrote:Er ikke enhver seier i golf "fortjent"?

Tragisk å se Tiger vandre rundt på banen som en zombie i fire dager. Skal han ikke "gi noe tilbake" til publikum, både på banen og på TV?
Pottesur, uvisst av hvilken grunn. Liker ikke banen, liker ikke medspillerne, misfornøyd med eget spill, har problemer i privatlivet? Uansett så bør han - som golfens megastjerne og idol for de yngste - stå frem som en god taper.

Tiger er p.t. en dårlig ambassadør for golfsporten. Andre på hans nivå i helgen (T6 eller bedre) byr mer på seg selv, og viser ikke bare et steinansikt. Ta deg sammen, Tiger!
*gjesp*
Callaway Razr Fit 9°
Cobra AMP Cell 5-7 @ 18° Draw
Ping i20 4-UW
Ping Gorge 54° Custom, 58° TS
Mizuno MP T-10 64°
Ping Scottsdale Carefree
TaylorMade Lethal
CharlieB
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 30 Aug 2010, 20:12
Hcp: 10.x
Hjemmeklubb: Fana GK

Re: The Open Championship 2013

Post by CharlieB »

veggiss wrote:
Freud wrote:Er ikke enhver seier i golf "fortjent"?

Tragisk å se Tiger vandre rundt på banen som en zombie i fire dager. Skal han ikke "gi noe tilbake" til publikum, både på banen og på TV?
Pottesur, uvisst av hvilken grunn. Liker ikke banen, liker ikke medspillerne, misfornøyd med eget spill, har problemer i privatlivet? Uansett så bør han - som golfens megastjerne og idol for de yngste - stå frem som en god taper.

Tiger er p.t. en dårlig ambassadør for golfsporten. Andre på hans nivå i helgen (T6 eller bedre) byr mer på seg selv, og viser ikke bare et steinansikt. Ta deg sammen, Tiger!
*gjesp*

LOL!


Sent from my iPad using Tapatalk HD
kevin
Guru
Guru
Posts: 17367
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 290 times
Been thanked: 361 times

Re: The Open Championship 2013

Post by kevin »

Bra uker i Skottland for familien Mickelson. 2 seire på rad og skikkelig påfyll på bankkontoen. Og er nr.2 på verdensrankingen
Drizzit
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 414
Joined: 03 Feb 2011, 19:14
Hcp: ~
Hjemmeklubb: Sandnes GK
Has thanked: 14 times
Been thanked: 5 times

Re: The Open Championship 2013

Post by Drizzit »

kevin wrote:Bra uker i Skottland for familien Mickelson. 2 seire på rad og skikkelig påfyll på bankkontoen. Og er nr.2 på verdensrankingen
Han er vel også første til å vinne både Scottish Open og The Open. Meget imponerende.
User avatar
Hagean
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 253
Joined: 07 Jul 2012, 01:40
Hjemmeklubb: Atlungstad Gk, Mjøsen GK
Location: Kristiansand

Re: The Open Championship 2013

Post by Hagean »

Freud wrote:Er ikke enhver seier i golf "fortjent"?

Tragisk å se Tiger vandre rundt på banen som en zombie i fire dager. Skal han ikke "gi noe tilbake" til publikum, både på banen og på TV?
Pottesur, uvisst av hvilken grunn. Liker ikke banen, liker ikke medspillerne, misfornøyd med eget spill, har problemer i privatlivet? Uansett så bør han - som golfens megastjerne og idol for de yngste - stå frem som en god taper.

Tiger er p.t. en dårlig ambassadør for golfsporten. Andre på hans nivå i helgen (T6 eller bedre) byr mer på seg selv, og viser ikke bare et steinansikt. Ta deg sammen, Tiger!
Han var vel golfens megastjerne. Han skiller seg da ikke noe særlig ut lenger. Ja han er god, men ikke bedre enn felten. Tiger kom som en komet når feltet bestod av mange "utrente" golfere. Woods løftet da gamet og tvingte spillere til å komme seg i knallform for å holde følge. Det har de nå gjort og Tiger er redusert til en i mengden. Har ikke noe problem med å skjønne at han ikke har noe behov for å gi av seg selv på banen. Golfere flest er vel inne i en mental boble når de spiller. Ikke feil å fokusere når man konkurrerer. :D Men jeg er enig. Selv synes jeg Lefty er en bedre ambassadør. :-)

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
yuran
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 367
Joined: 30 Jun 2012, 00:52
Hcp: 12,x
Hjemmeklubb: Grønmo
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: The Open Championship 2013

Post by yuran »

Nuvel, han tiltrekker seg fortsatt enormt med oppmerksomhet - se bare hva vi driver med ;) Men jeg er enig i at han er i overkant moody og gir lite av seg selv i forhold til hva en i hans posisjon burde. Men så er han kanskje litt trøtt av alt ståket, og samtidig superfokusert mens han spiller. Måten han har kommet tilbake på er imponerende synes jeg, og jeg tror han tar en major neste år, men dominansen er (og har vært en stund) over. Likevel er han ranket som verdens beste og er alltid å regne med i toppen.
Sir Slice-a-Lot

Cobra Fly Z
Bridgestone J40 DPC 4-PW
TM M2 3W
TM M2 5W
Bridgestone 3H
Bridgestone J40 50/54/58
Bridgestone True Balance TD-03
Boogieman
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 228
Joined: 29 Jul 2009, 12:05

Re: The Open Championship 2013

Post by Boogieman »

Er det noe sted det går an å se denne turneringen i etterkant? Fant ikke noe på Viaplay eller noe reprise på Viasat Golf. Var opptatt med TDF i helgen :)
Titleist AP-1 4i-PW
Yamato CPI-60 5w, 3w, SW
Taylormade Burner Superfast 2010
King Cobra TWS #5
Profound Dark Ace
User avatar
PlayerG
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 318
Joined: 08 Aug 2010, 17:40
Hcp: 8
Hjemmeklubb: Stavanger
Location: Stavanger
Has thanked: 19 times
Been thanked: 4 times

Re: The Open Championship 2013

Post by PlayerG »

Boogieman wrote:Var opptatt med TDF i helgen :)
feilprioritering :!:
Post Reply