Kval til The Open

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Kval til The Open

Post by furu »

Jeg surfer innom så utrolig mye merkelig at jeg av og til lurer på meg selv, men noen ganger betaler det seg. Fant vår egen ETJ på listen til kvalet i Glasgow.

De mest kjente navnene jeg finner er McLardy og Aiken. Ikke noe superfelt men min tro på ETJ er vel egentlig i beste fall minimal. 96 spillere kjemper om to plasser. Spiller en runde mandag og en tirsdag.

Kan nevne at godeste Jean Van de Velde også skal spille dette kvalet. Han kommer sikkert til å prøve seg til han ikke lenger klarer å stå på beina. Tar jeg helt feil hvis jeg tror at han vil tilbake og bevise at han ikke gjør noe så utrolig igjen? Ikke det at han klarer å komme i samme posisjon igjen, å klare kvalet er vel mer enn god nok prestasjon for ham.
Instagram @christianfuru
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Kval til The Open

Post by furu »

Endte på +8 etter to runder, 11 slag unna fjerdeplassen. Aiken vant. Van de Velde endte ett slag bak ETJ med +9.

Denne sesongen er fullstendig krise for ETJ. Ikke at jeg hadde regnet med at han skulle klare kvaliken til The Open, det er bare en liten nedtur i forhold til alle de store som har stablet seg opp gjennom sesongen så langt. Ser ikke ut til at det hjalp å ta "fri" og trene litt. Han droppet vel en turnering der han faktisk hadde hatt mulighet til å komme med.
Instagram @christianfuru
Post Reply