ET - Scottish Open

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

ET - Scottish Open

Post by furu »

Glimrende felt i ukens turnering. Neste på programmet er The Open så nå tar mange av de store guttene turen over for å forberede seg.

Åsted er Loch Lomond GC. Ser ganskue idyllisk ut egentlig.

Image

Blant spillerne vi kan nyte denne uken finner vi Villegas, Poulter, Ogilvy, Westwood og en mengde andre stjerner. Boo Weekley har forvillet seg til Europa - kamuflasjen fungerer sikkert dårligere i Skottland enn North Carolina :D Uansett så blir det artig å se noen mer eller mindre "nye" navn på ET.


Westwood var veldig nær å ta tittelen i Paris forrige uke. Tap i omspill mot Kaymer (etter å ha misset green med 30 cm på omspillshullet og dermed gått i vannet) var nok bittert. Jeg tror han har god mulighet for å vinne denne uken.

Image


Noen bilder fra pro-am.

Det er bare Poulter som kommer unna med et slikt antrekk. Ikke rart folk flest syns golfmoten er litt merkelig.
Image

Heller ikke rart at mange syns golf ikke er en sport for topptrente. Jimenez er vel egentlig bare kul, men allikevel. Bjørn med sigaretten er verre.
Image

Valg av fritidsaktiviteter tyder på at vi ikke har med tøffinger å gjøre :lol: Her representert ved Hennie Otto.
Image


Jeg har forhåpentligvis stooys velsignelse til å kjøre en liten konkurranse. Kommer tilbake til den i morgen. Premie blir 10 golfsnakk.no pegger.
Instagram @christianfuru
stooy
Site Admin
Posts: 1511
Joined: 03 Dec 2008, 18:00
Has thanked: 84 times
Been thanked: 33 times
Contact:

Re: ET - Scottish Open

Post by stooy »

Kjør på med konkurranse :) Jeg kunne tenke meg noen slike pegger, så deltar selv der :)
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: ET - Scottish Open

Post by furu »

Tre dager unnagjort. Fernandez-Castano (-7 i dag) leder med -14, ett slag foran Kaymer og Goosen. Kaymer har virkelig fin form inne før The Open.

Mange bra runder i dag. Westwood gikk på -7 og blandet seg med det inn i teten på -10 totalt.

Image


Adam Scott skuffet stort i dag. +2 er ikke bra nok men med -7 totalt er han ikke helt ute av kampen. Mulig han ble forstyrret av denne damen.

Image

Ryktene sier at Ana Ivanovic (tennisstjerne) er hans nye kjæreste. Et skritt opp fra Kate Hudson?


Må ta med et par bilder av McIlroy. Han hadde avstemning på hjemmesiden og endte opp med å spille med disse buksene første dag. Poulter matchet ham selvsagt :lol:

Image

Og her er antrekket for dag 3.

Image


Jeg må si det nok en gang - den godeste Fernandez-Castano er ytrolig dyktig men får overdrevent mye hjelp med puttingen. Det irriterer meg litt at det til stadighet er caddien som leser linjen og liner opp F-C etterpå.

Image
Instagram @christianfuru
Post Reply