LPGA 2014

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Pepper
Legende
Legende
Posts: 759
Joined: 02 Jan 2009, 16:07
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: LPGA 2014

Post by Pepper »

Tutta endte på T-11 og 11 slag bak vinneren. Jeg skulle åpenbart ikke ha skrevet at det hadde vært moro med en seier!

Med en slik åpning på sisterunden skjer det selvfølgelig noe i hoedet og med det mentale. Antakelig har Freud rett i at hun ga mer f... og slappet av, skjønt nårt det gjelder Tutta er det ikke godt å vite hva som skjer inni skallen.

Uansett, selv om hun leverer mye bra og tidvis glitrende spill er det nok en turnering hvor hun ikke hevder seg så langt oppe listene som vi skulle ønske.
Freud
Guru
Guru
Posts: 2535
Joined: 20 Jun 2013, 14:27
Been thanked: 21 times

Re: LPGA 2014

Post by Freud »

Redaktør Ramnefjell skriver på Golfsiden at Tutta "har endret fokus på flere områder det siste året".
Hva mener han med det? Når han er såpass skarp, så bør han vel forklare hva han sikter til. Og det er dårlig gjort å komme med halvkvedede viser om vår beste golfspiller.
Jeg kunne ha spurt ham på debattsiden hans, men siden jeg har forlatt Golfsiden for godt, så avstår jeg.

Noen andre her som er enig med ham eller vet hva han mener?
Pepper
Legende
Legende
Posts: 759
Joined: 02 Jan 2009, 16:07
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: LPGA 2014

Post by Pepper »

Det er ikke alltid så lett å vite hva Ramnefjell mener, og han uttrykker seg ikke alltid krystallklart heller. Jeg er enig i at han godt kunne skrevet hva som faktisk lå i det han ga uttrykk for.

Tutta er nå i Naples, Florida, for avslutningsturneringen. Etter en forferdelig start med +4 etter 5 hull spilte hun de etterfølgende hullene på -5, det var en helt annen klasse. Hun har visstnok trent med Butch Harmon de siste ukene, mon tro om det spilte inn her, eller det var helt andre årsaker? Uansett må hun spille godt hvis hun vil hevde seg helt i teten og få en god avslutning på en sesong som resultatmessig har vært dårligere enn vi er vant med.
Post Reply