Challenge og Europa Tour 30 juli - 2 august

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Challenge og Europa Tour 30 juli - 2 august

Post by furu »

Ikke mye å skryte av denne uken. Faktisk utrolig dårlige resultater men sånn er det bare.

Tage Johansen har jeg personlig avskrevet for lenge siden. Leser av og til bloggen hans. Ser at caddien har sluttet. Han skriver;"Uken startet med en caddystrofe, caddien min har römt fra Europa til Canada for han skylder for mange personer penger." Er ikke rart om han skylder folk penger. Kan umulig tjene til livets opphold ved å bære golfkøller for Tage Johansen.

Status for ham i Moravia Silesia Open (Tsjekkia, bane designet av Jimenez) er +11 etter to runder, T137 og missed cut så det synger. 4 x dobbel i dag.


Så var det Larsen og Kaensche på CT. De spiller Scottish Hydro Challenge. Kaensche er +12 etter to dager og på T145. Tror cuten ryker for ham. Da er vårt siste håp på herresiden i Europa Mr.Larsen. Både han og Kaensche har glimtet til med gode resultater på CT men de har vel slitt litt de siste ukene. +9 på førsterunden for Larsen. Han har rykket opp kraftig i dag faktisk med imponerende -3 etter tre hull!!! Er på +6 nå, cuten er for øyeblikket på +3. Jeg tror ikke det går men det må jo være herlig å få til en skikkelig runde etter katastrofen torsdag (med bl.a. åtter på par 4 hull).
Instagram @christianfuru
kevin
Guru
Guru
Posts: 17360
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 289 times
Been thanked: 359 times

Re: Challenge og Europa Tour 30 juli - 2 august

Post by kevin »

Det er virkelig motbakke for norske herrespillere for tiden. Larsen leverte en meget bra 68 runde,men 80 dagen før ødela alt og han raser nedover rankinga.

Får kanskje være en liten trøst at Marius Thorp leder i helgens sas masters tour i litauen Live score
Post Reply