En spesiell treningsøkt

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
sutknu
Rookie
Rookie
Posts: 11
Joined: 30 Mar 2009, 10:21
Location: Bergen

En spesiell treningsøkt

Post by sutknu »

Hei alle sammen!

Har hatt min mest spesielle treningsøkt siden jeg startet å spille golf.

Jeg befinner meg for tiden så langt du kan komme fra grønne greener og fairwayer, midt på et av verdens mest oljerike hav. Hadde slått meg til ro med at ihvertfall ville banene i Bergen være spilleklare til jeg kommer hjem :)

La meg på senga etter middag i går med min PSP og Tiger Woods 09. En mager trøst, men det nærmeste en golftørst kar kan komme.....trodde jeg...
Den andre norske her ute kom inn på rommet etterhvert.. Å ja, er det film du ser på? Nei, spiller litt Tiger Woods sier jeg.. Svaret han kom med kunne vel ikke vært bedre..
Å javel, det står en kar oppe under helidekket og slår golfballer inn i det nye treningsnettet de har satt opp, du får ta deg en tur opp.
Tok ikke mange sekundene før jeg var oppe på dekk, og riktig nok... Der var det. Et flott treningsnett og utslagsmatte, på øverste dekk på en oljeplattform i det kaspiske hav :D :D :D

De hadde gått til innkjøp av 4 nye goflkøller av billigste sort, men akkurat da tror jeg en bunker-rake og en rangeball også hadde gjort nytten :D

Fikk meg altså en fin treningsøkt av de uvanlige. Klar for en fantastisk sesongåpning med fairwaytreff og GIR så det griner etter.

Over og ut :D
User avatar
hanso87
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 364
Joined: 22 Mar 2009, 00:22
Hcp: 11.6
Hjemmeklubb: Byneset / Hauger
Location: Oslo

Re: En spesiell treningsøkt

Post by hanso87 »

Hehe.. Tøft.. Får vel ta med golfsettet ditt på plattformen neste gang du er hjemme da;)

Blitt en del Tiger Woods 09 på Ps3 for min del etter Bay hill turneringa i helga.

Blitt mer og mer golf og mindre og mindre skole. Men nå er det påskeferie så nå får TW09 ligge mens jeg evt får tydd til litt driving range hjemme i påska..
Taylormade RBZ 9.5* Stiff
Taylormade Burner 4wood 16.5* Stiff
Taylormade SLDR 19* STiff
Nike VRS Forge 4-PW
Titleist Spinned milled 50, 54, 60
Scotty cameron NewPort 1.5 / Odysey 2Ball
User avatar
East
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 123
Joined: 02 Jan 2009, 16:43
Location: Oslo

Re: En spesiell treningsøkt

Post by East »

Du får søke deg over til Statfjord A, der har de Fullswing LS3 golfsimulatoerer....
East

Hcp: 11,6 pr. 1. jan. NÅ: 10,1
I Baggen:
Driver: Titleist 909D3 (9,5)
Wood: Titleist 909F3 (15)
Hybrid: Cobra baffler (18)
Jern: KZG Cavity Back III (4-PW)
Wedger: Titleist SM, 52,56,60
Putter: Scotty Cameron, SS Newport 1,5
Ball: Pro V1X
sutknu
Rookie
Rookie
Posts: 11
Joined: 30 Mar 2009, 10:21
Location: Bergen

Re: En spesiell treningsøkt

Post by sutknu »

Reiser rundt, så får kanskje sjansen til å prøve den en dag :D Takker for tipset!
Men etter sesongåpning på Sotra forrige uke og Meland på søndag så satser jeg på at det blir minst 6mnd til jeg tar meg en tur ned i kjelleren på jobben...
Ned til golfsimulatoren vi har kjøpt inn og installert der ;)
Post Reply