Stresstest

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Stresstest

Post by furu »

Har hatt 10-12 dager med bare dritt. Alt har fungert utrolig bra i lang tid, men så var det plutselig stopp. Og jeg kunne ikke skjønne en d**** om hvorfor. Pratet litt med proen vår i går. Fikk noe å tenke på. Funket ok men jeg slet fremdeles på trening i dag. Så stoppet han opp og så på meg. Og jeg shanket noe usannsynlig grusomt. Da sier han at vi tar en stresstest.

Han satt seg så ned ved "brettet" der vi legger ballene ved siden av matten. De som har vært på Fana vet at det er lite plass der. Så kommer oppgaven. Han legger ned en ball og jeg slår den. Umiddelbart etterpå legger han ned en ny. Og sånn fortsetter det med syv baller. Ingen tid til å tenke. Og der lå det for meg. Jeg klinte til alle syv ballene. Tror jeg :lol: Neida, jeg traff faktisk skikkelig bra og ble utrolig overrasket.

Har gjort noe lignende selv ved å legge ned 3-4 baller og slå dem i hurtig rekkefølge. Anbefaler dere å prøve dette.

Sannheten er at veldig mange av oss er flinke til å svinge og bør ikke bomme på ballen så ofte som vi gjør. Vær selvsikker, finn siktepunktet ditt, still opp og sving. I en jevn fin bevegelse der du aldri stopper opp. Det er min anbefaling :)
Instagram @christianfuru
raysv
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 335
Joined: 17 Apr 2013, 19:05
Hcp: 21,9
Hjemmeklubb: Hauger

Re: Stresstest

Post by raysv »

Har tatt en lignende test, bare at proen rullet ballene mot meg så de måtte treffes i bevegelse også, helt sprøtt hvordan ting faktisk satt da, 10x bedre enn når ballen faktisk satt i ro og jeg hadde tid til å overtenke hele veien.

Sent fra min HTC One via Tapatalk
Driver: Ping G30 11 reg.
Woods: Ping G30 5w
Hybrids: Ping G30 4h
Irons: Cobra F7 One 5-GW
Wedges: Cleveland 588 reg 56, Cleveland RTX 588 60
Putter: Odyssey Versa Tank 2ball
Post Reply