Thomaseh's fra 54 og ned!

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
Thomaseh
Forumvant
Forumvant
Posts: 94
Joined: 08 May 2011, 21:22
Hcp: 25,1
Hjemmeklubb: Groruddalen GK/Kils GK

Thomaseh's fra 54 og ned!

Post by Thomaseh »

Vel, tenkte det var på tide at jeg kjørte igang en treningsdagbok av noe slag :)
For å fortelle litt om meg så er jeg 23 år, samboer og barn, innimellom den tiden har jeg tid til golf, golf og radiostyrte ting og tang :D
Startet opprinnelig å spille golf når jeg var 14, men siden man ikke skulle gjøre som foreldrene sa sluttet jeg etter å ha spilt 5 runder.... Ble med på driving rangen i starten av sesongen og jeg var 100% hekta igjen. Dette var jo kjempekult og jeg slapp å tenke på alle skadene mine. Jeg har et kne som legene sier er like pent som en 60 år gammel mann sitt utslitte kne. Det er bare begynnelsen på alt som er galt med kroppen min.
Kjøpte meg nytt jernsett og driver og ut på banen det bar, etter å først ha kranglet med NGF en god stund fikk jeg golfkort igjen.

Så for treningen sin skyld, etter å ha spilt 3 runder hittil i år så er det mange ting jeg må trene på, dagen idag gikk bort i å trene på nærspill, 60 meter og inn, hjemmeklubben min er par 3, 9hulls bane, så her er det jo ikke annet enn nærspill bortsett fra utslaget. Merker at jeg mangler guts til å kjøre en full sving med PW og LW når jeg er nærme green, så dette var hovedfokuset idag, lærte meg ganske greit hvor mye kraft og hvor mye feel jeg måtte fordele i svingen min. Så bar det over på den herlige driveren min, kjøpte meg en Nike SQ Machspeed Black rund driver, og har vært forelsket i den siden dag 1. Etter en liten justering så hodet peker litt mer innover ble slicen min helt borte og jeg driver plutselig helt rett, får noen ganger en liten slice, men den er så pen, så det klarer jeg fint å leve med, ingen slår jo rett :D Fokuserte en del på driver svingen min, da jeg følte at veldig mye kraft gikk bort og at jeg ikke hadde hoftene med meg i svingen. Etter 30 min med driver merket jeg at det jeg trente på satt. Så det var treningsdagen min idag, vurderer sterkt å bli med på klubbtrening framover for å få god input fra andre også. Målet mitt er å få spilt minimum 3 runder i mnd. Men i perioder vil jeg jo selvfølgelig ha tid til å spille mer.
Driver: Nike SQ Machspeed Black / Fujikura R-flex
Wood: Taylormade R11 #4 wood / Fujikura R-flex
Jernsett: Callaway Razr X / 5-PW
Wedger: Adams Golf - Tom Watson - GW, SW, LW
kevin
Guru
Guru
Posts: 17360
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 289 times
Been thanked: 359 times

Re: Thomaseh's fra 54 og ned!

Post by kevin »

Lykke til med sesongen. Er nok lurt å være med på slike klubbtreninger også i tillegg til å trene på egenhånd
Thomaseh
Forumvant
Forumvant
Posts: 94
Joined: 08 May 2011, 21:22
Hcp: 25,1
Hjemmeklubb: Groruddalen GK/Kils GK

Re: Thomaseh's fra 54 og ned!

Post by Thomaseh »

Første klubbtrening over, 4 stykker på 1 pro i 2,5 time for 100,- er virkelig et kupp :-) hovedfokuset lå på å bruke hoftene til svingen, og ikke gjøre som meg og dra hofta rundt. Følte jeg fikk veldig mye god input og svingen ble veldig mye enklere å repetere. Slagene ble overraskende nok mye rettere og lengden vedvarte. Pratet litt om problemet som skjer når jeg kommer på banen og det ikke er litt som på rangen. Lærer jeg meg svingen og ikke "må treffe.flagget" hver eneste gang kommer jeg nok langt :-)
Spilte 4 hull matchplay og gikk av med seier 2 up :-) en veldig god treningsøkt! Nå er det 3 dager fri, så en tur på rangen!

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Driver: Nike SQ Machspeed Black / Fujikura R-flex
Wood: Taylormade R11 #4 wood / Fujikura R-flex
Jernsett: Callaway Razr X / 5-PW
Wedger: Adams Golf - Tom Watson - GW, SW, LW
Thomaseh
Forumvant
Forumvant
Posts: 94
Joined: 08 May 2011, 21:22
Hcp: 25,1
Hjemmeklubb: Groruddalen GK/Kils GK

Re: Thomaseh's fra 54 og ned!

Post by Thomaseh »

God runde med mor og far idag, mor med 22 i hcp og far med 26.
Positive ting:
Driver rett og ca. 200 meter carry, noen småting som må rettes på, ikke tenke for mye i svingen.
Putter greit, stresser ikke gjennomsnitt på 2 putter per hull.

Negative ting:
Jernslagene, spesielt 5i, ekstremt mye duffing.
Bunkerspill, havnet i 1 bunker, slo ballen men ikke sanda og over green.

47 poeng, 112 slag. Med et brista ribbein og paralgin forte i kroppen ser jeg meg ekstremt fornøyd :-)

Fairwaytreff 8/12
Gir 3

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Driver: Nike SQ Machspeed Black / Fujikura R-flex
Wood: Taylormade R11 #4 wood / Fujikura R-flex
Jernsett: Callaway Razr X / 5-PW
Wedger: Adams Golf - Tom Watson - GW, SW, LW
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Thomaseh's fra 54 og ned!

Post by Kaffekannen »

ble en kraftig nedskrivning da. grattis
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
Thomaseh
Forumvant
Forumvant
Posts: 94
Joined: 08 May 2011, 21:22
Hcp: 25,1
Hjemmeklubb: Groruddalen GK/Kils GK

Re: Thomaseh's fra 54 og ned!

Post by Thomaseh »

Vel, ny runde nye muligheter, 18 hull på kils gk med min mor.

Startet hull 1 med en perfekt driver, midt i fairway 250yards.
Hooket jernslaget rett utenfor green, fin chip inn og en putt! Par, starta knallbra. Samme skjedde på hull 2. Hull 3 var par 5, Hooket driver, slo meg på green på 4 og 3 putter. Mitt vanlige spill. Men neida, rundet med 50 slag. Fortsatte siste 9 på samme måte som første 9 og kom inn med 46 slag! Så alt i alt, første runde under 100 slag, første runde hvor jeg hadde stabile jernslag, begynte ikke å ødelegge svingen min underveis.
Om jeg skal pirke på noe må det være driveren som må trenes med en del til, slår langt, noen ganger rett, men tenker at jeg kan ta i liiiiiittt til, da kommer slicen.
Nytt hcp på 30 og årets mål er nådd :-P

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Driver: Nike SQ Machspeed Black / Fujikura R-flex
Wood: Taylormade R11 #4 wood / Fujikura R-flex
Jernsett: Callaway Razr X / 5-PW
Wedger: Adams Golf - Tom Watson - GW, SW, LW
Thomaseh
Forumvant
Forumvant
Posts: 94
Joined: 08 May 2011, 21:22
Hcp: 25,1
Hjemmeklubb: Groruddalen GK/Kils GK

Re: Thomaseh's fra 54 og ned!

Post by Thomaseh »

Vel, ny runde nye muligheter, 18 hull på kils gk med min mor.

Startet hull 1 med en perfekt driver, midt i fairway 250yards.
Hooket jernslaget rett utenfor green, fin chip inn og en putt! Par, starta knallbra. Samme skjedde på hull 2. Hull 3 var par 5, Hooket driver, slo meg på green på 4 og 3 putter. Mitt vanlige spill. Men neida, rundet med 50 slag. Fortsatte siste 9 på samme måte som første 9 og kom inn med 46 slag! Så alt i alt, første runde under 100 slag, første runde hvor jeg hadde stabile jernslag, begynte ikke å ødelegge svingen min underveis.
Om jeg skal pirke på noe må det være driveren som må trenes med en del til, slår langt, noen ganger rett, men tenker at jeg kan ta i liiiiiittt til, da kommer slicen.
Nytt hcp på 30 og årets mål er nådd :-P

edit: Litt statistikk
Putter 1,889 (34)
Puts pr. GIR 2
GIR 1 (5,6%)
GIR+1 8 (44,4%)
Fairwaytreff 9 av 14 (64,3%)
Scramble/greenbom 1 av 17
Scramble/fw.bom 0 av 5
Sandy 1 av 1 (100%)
Chipsave 1 av 5 (20%)

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Last edited by Thomaseh on 13 Jun 2011, 21:35, edited 1 time in total.
Driver: Nike SQ Machspeed Black / Fujikura R-flex
Wood: Taylormade R11 #4 wood / Fujikura R-flex
Jernsett: Callaway Razr X / 5-PW
Wedger: Adams Golf - Tom Watson - GW, SW, LW
User avatar
veggiss
Guru
Guru
Posts: 3674
Joined: 04 Oct 2010, 23:10
Hjemmeklubb: Asker Golfklubb
Location: Asker

Re: Thomaseh's fra 54 og ned!

Post by veggiss »

Du må huske å oppdatere hcp på forumet her da ;)
Callaway Razr Fit 9°
Cobra AMP Cell 5-7 @ 18° Draw
Ping i20 4-UW
Ping Gorge 54° Custom, 58° TS
Mizuno MP T-10 64°
Ping Scottsdale Carefree
TaylorMade Lethal
Thomaseh
Forumvant
Forumvant
Posts: 94
Joined: 08 May 2011, 21:22
Hcp: 25,1
Hjemmeklubb: Groruddalen GK/Kils GK

Re: Thomaseh's fra 54 og ned!

Post by Thomaseh »

En kort tur på rangen idag, sliter fortsatt med brist/brukket ribbein så jeg får ikke lov til å gjøre all verdens. 50% sykemeldt fra jobb å ligge i ro er beskjeden jeg har fått.
Men ettersom jeg kjøpte ny #4 wood igår så måtte jeg bare! Har bare en eneste ting å si om den, helt sinnsykt! Slo treff som var helt OK 175-200 meter med en liten fade, treff som var gode endte på 200-225 meter og de var det veldig mange av. Svingen min begynner å sitte mer og mer, og jeg tuller generelt sett veldig lite i baksvingen, jeg har fått et veldig godt fokus på å ikke bøye venstre armen, så nå er det bare å bli en god del mykere så man kan få enda mer fra svingen. Slo 60 baller på rangen og følte at det gikk overraskende bra.
Stakk bort å trente en del på chipping og trente på det i 2 x 30 min. En veldig god treningsøkt og lite smerter i ribbeinet i etterkant, det betyr jo bare at neste helg skal det golfes!
Driver: Nike SQ Machspeed Black / Fujikura R-flex
Wood: Taylormade R11 #4 wood / Fujikura R-flex
Jernsett: Callaway Razr X / 5-PW
Wedger: Adams Golf - Tom Watson - GW, SW, LW
Thomaseh
Forumvant
Forumvant
Posts: 94
Joined: 08 May 2011, 21:22
Hcp: 25,1
Hjemmeklubb: Groruddalen GK/Kils GK

Re: Thomaseh's fra 54 og ned!

Post by Thomaseh »

En litt annerledes dag idag, fortsatt 50% sykemeldt, så når jeg var ferdig på jobb klokka 12 og sola smilte måtte jeg bare, jeg kunne liksom ikke dra hjem å legge meg i senga å være syk!
Dro innom customgolf for å få sjekket lie på jernene mine, var visst ypperlig (da har jeg ingen unnskyldning for å tidvis slå dårlig). Så bare turen innom Toppgolf, som forøvrig er min nye yndlingsdrivingrange! Et helt fantastisk anlegg, problemet er bare prisene på en kurv med baller, men selve anlegget er helt ypperlig! Blir nok flere turer innom der gitt!
Så til treningen da, startet med 7'er jernet mitt, nå begynner jeg å få en sykt deilig ballbane, noe backspinn om jeg prøver og en grei lengde på ca. 125meter!
Over på 5'er jernet som jeg trøbbler med i tide og utide, fin ballbane, av og til veldig høy ballbane, men etter en del miksing og triksing fikk jeg en brytende ballbane å slo ca. 150-175meter, absolutt en lengde jeg kan bli komfortabel med!
Så gikk jeg over på mitt nye leketøy, min mest elskede kølle i baggen og den kølla som faktisk er så ufattelig morsom å slå med at jeg ikke klarer å vente på å komme meg ut på en bane å klinke til! Nemlig #4 wooden min fra Taylormade av typen R11. Det at den er hvit er jo halve morroa, den gir en ekstra selvtillits boost, svingen er så og si perfekt, balltreffet ble enda mer perfekt når jeg fikk justert den litt, og lengden er bare ekstremt, slår til enden av rangen som er ca. 200+ meter, en fin ballbane og alt går klinkende rett! Får av og til en fade når jeg tar i det lille ekstra, men det er jo også et fint slag :p
Så over på den kølla jeg har sliti mest med hele mitt liv :p Nemlig driveren, prøvde å kjøre nogenlunde like instillinger på hode som jeg hadde på wooden, men endte opp med helt andre slag... Mye høyre, mye venstre, aldri rett fram. Mye treff oppå ballen, mye treff alt for langt under ballen, men når jeg treffer ordentlig, da føler jeg alt sitter.... Fram til neste slag! Ved OK treff så slår jeg i nettet, med en lav ballbane.

Det jeg skal gjøre neste gang er å ta med meg kamera og et stativ og rett og slett filme svingen min med driveren så jeg selv kan se klart og tydelig hva jeg gjør feil, nå er jeg den heldige eier av et kamera som kan filme i 150fps så jeg kan kjøre ganske mye ned på hastighet. Blir morsomt å se, og sammenligne svingen min litt mer :)

edit: og da hadde jeg booket protime til Torsdag, så da skal det bli kjekt med input fra proen :)
Driver: Nike SQ Machspeed Black / Fujikura R-flex
Wood: Taylormade R11 #4 wood / Fujikura R-flex
Jernsett: Callaway Razr X / 5-PW
Wedger: Adams Golf - Tom Watson - GW, SW, LW
User avatar
veggiss
Guru
Guru
Posts: 3674
Joined: 04 Oct 2010, 23:10
Hjemmeklubb: Asker Golfklubb
Location: Asker

Re: Thomaseh's fra 54 og ned!

Post by veggiss »

Anlegget til Toppgolf er helt supert, og det blir enda bedre med det nye nærspillsområdet som påbegynnes til høsten. Prisen på ballene er høy, men må den neste være da halve bøtten stort sett ender opp på andre siden av nettet.
Callaway Razr Fit 9°
Cobra AMP Cell 5-7 @ 18° Draw
Ping i20 4-UW
Ping Gorge 54° Custom, 58° TS
Mizuno MP T-10 64°
Ping Scottsdale Carefree
TaylorMade Lethal
Thomaseh
Forumvant
Forumvant
Posts: 94
Joined: 08 May 2011, 21:22
Hcp: 25,1
Hjemmeklubb: Groruddalen GK/Kils GK

Re: Thomaseh's fra 54 og ned!

Post by Thomaseh »

veggiss wrote:Anlegget til Toppgolf er helt supert, og det blir enda bedre med det nye nærspillsområdet som påbegynnes til høsten. Prisen på ballene er høy, men må den neste være da halve bøtten stort sett ender opp på andre siden av nettet.
Forståelig, ballene er generelt sett bedre enn det man finner på andre driving ranger også, så alt i alt er jeg kjempefornøyd :) Blir nok der jeg kommer til å trene framover! Istedenfor i oppoverbakkerangen på Grorud, som forøvrig har veeeeeeeeeeeldig billige baller :) Men vanskelig når man skal trene "presisjon" å slå i oppoverbakke!
Driver: Nike SQ Machspeed Black / Fujikura R-flex
Wood: Taylormade R11 #4 wood / Fujikura R-flex
Jernsett: Callaway Razr X / 5-PW
Wedger: Adams Golf - Tom Watson - GW, SW, LW
Thomaseh
Forumvant
Forumvant
Posts: 94
Joined: 08 May 2011, 21:22
Hcp: 25,1
Hjemmeklubb: Groruddalen GK/Kils GK

Re: Thomaseh's fra 54 og ned!

Post by Thomaseh »

Protime er fullført, ønsket å trene svingen min da jeg ifølge det jeg så på TV og det jeg gjorde selv var langt ifra noe i samme duren. Bestemte meg for å ta meg selv i nakken og kjørte på med en full time!
Jeg har gjort noe riktig, jeg har bare ikke brukt hoftene til å svinge med, heller svingt med hofter og armer og fått en relativt bratt sving. Pro'en lærte meg veldig mange gode og små ting som jeg burde trene på og jeg føler jeg fikk ekstremt mye ut av timen.

+Fikk det til til slutt!

-Holde hodet bak ballen
-Bruke hoftene til å svinge
-For kraft: Få en "pop" i hoftene
-Holde hodet stille

Det er basicly tingene jeg skal trene på videre, skal spille 2 runder i helgen på min svenske hjemmeklubb, så da får jeg nå håpe at jeg klarer å holde meg til svingen!
Driver: Nike SQ Machspeed Black / Fujikura R-flex
Wood: Taylormade R11 #4 wood / Fujikura R-flex
Jernsett: Callaway Razr X / 5-PW
Wedger: Adams Golf - Tom Watson - GW, SW, LW
Thomaseh
Forumvant
Forumvant
Posts: 94
Joined: 08 May 2011, 21:22
Hcp: 25,1
Hjemmeklubb: Groruddalen GK/Kils GK

Re: Thomaseh's fra 54 og ned!

Post by Thomaseh »

Golfhelgen ferdig og endelig funnet hjem til den behagelige senga. Borte bra, men hjemme best!

Spilte på kils gk lørdag og søndag, første runde med lillebror på 5 år så jeg gleda meg stort, 23 i hcp og mamma/pappa med 24. Startet med å stryke første hullet etter elendig utslag. Hull 2 hadde jeg knallbra utslag og puttet inn en par putt. Hull 3 en kanondrive på 250 meter, slår wood inn i skogen, resterende hullene varierte, traff jeg bra med driver traff jeg ikke med noe annet og motsatt. Lillebror derimot driver minimum 50 meter lenger, og det tok en ganske stor knekk, vanligvis driver jeg lengst av de jeg spiller med.
Endte opp med 24 poeng, når jeg ikke strøyk spilte jeg til banens par, kunne fint ikke strøket noen hull og fått 1 poeng, men hodet stemte aldri.

Dag 2,
Følte meg ganske forbanna etter dårlig golf på lørdag. Varmet opp på rangen og slo 20 baller med driver så hardt og langt jeg kunne for å ikke være så het når jeg gikk ut. Funket ufattelig bra, drivet min egen distanse. Startet første hull med par, hull 2 hadde jeg en chip på 20 meter som gikk i koppen før par. Hull 3 endte med par. Hull 4 i fw, endte med par. Så stoppet det helt opp. Hull 9 crap drive, legger meg ut på fairway 210 fra pinnen, slår wood inn og lander 2 meter fra flagg. Rundet med 14 poeng og spilte best. Startet hull 10 med en kanondrive, endte opp akkurat i roughen, bommet på jernet havnet i bunker. Bunker slaget bommer jeg på, ut i skogen og ballen var borte. Kunne droppet pga vann, men stryker. Og etter det var ihvertfall ingen verdens ting positivt.

+får med hoftene i svingen
+wooden går rett, veldig rett. Og langt!

-jernslagene er ikke stabile
-driver som en gjøk å tenker alt før mye på lengde


Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Driver: Nike SQ Machspeed Black / Fujikura R-flex
Wood: Taylormade R11 #4 wood / Fujikura R-flex
Jernsett: Callaway Razr X / 5-PW
Wedger: Adams Golf - Tom Watson - GW, SW, LW
Thomaseh
Forumvant
Forumvant
Posts: 94
Joined: 08 May 2011, 21:22
Hcp: 25,1
Hjemmeklubb: Groruddalen GK/Kils GK

Re: Thomaseh's fra 54 og ned!

Post by Thomaseh »

Da kan man si min store styrkeprøve var ferdig. 18 hull på lørdag og søndag, driving range på mandag og 9 hull idag. Ufattelig kult! Men kroppen trenger nok en del restitusjon nå kjenner jeg :)
Dagen idag var med fattern, 18 i hcp og på min hjemmebane som jeg har spilt 2 ganger før :p
Startet første hullet med et pent utslag som landet til høyre for green, lw over bunker og en ball som trillet lengre enn langt når den landet på green, helt ekstremt dårlig putting og stryk!
Hull 2 slo jeg over green, en fin lw inn på green 2 putt for 4 slag
Hull 3 bommet jeg totalt med utslaget, slo meg bort og strøyk.
Hull 4 slo jeg wood langt og rett, fri dropp pga. gangvei til venstre, knallfin lw inn på green og enkel par putt.
Hull 5 teit utslag, bommet på fairway, havnet i en liten "sump" men ingen hinder, bommer på lw, og kommer meg 5 meter fram, slår en grei lw og ballen trillet langt, 2 putt og 5 slag.
Hull 6 dårlig utslag, gjennom et tre, hadde ganske mye flaks og ballen trillet fint ut til venstre for flagget og 10 meter putt. 3 puttet denne og 4 slag.
Hull 7 rett drive til venstre for green, fin lw inn og 1 putt. Par!
Hull 8 driver 200 meter i en god motvind, slår en lw OVER green, 3 putt og dobbel bogey!
Hull 9 slår ut med 9'er jern, akkurat forbi flagget, ballen stopper med en eneste gang og trillet litt tilbake, 3 putter og par!

Jernslagene mine var perfekte og svingen min var heeeeeeeeeerlig!
Driveren min var rett uten noen form for slice og god lengde!
Wooden min hadde jeg småproblemer med på 1 utslag, resten var herlig!
Putteren må trenes masse på!
Driver: Nike SQ Machspeed Black / Fujikura R-flex
Wood: Taylormade R11 #4 wood / Fujikura R-flex
Jernsett: Callaway Razr X / 5-PW
Wedger: Adams Golf - Tom Watson - GW, SW, LW
User avatar
kristianffs
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 266
Joined: 09 Oct 2010, 21:51
Hcp: 16,3
Hjemmeklubb: Miklagard
Location: Oslo

Re: Thomaseh's fra 54 og ned!

Post by kristianffs »

Thomaseh wrote:Da kan man si min store styrkeprøve var ferdig. 18 hull på lørdag og søndag, driving range på mandag og
Hull 9 slår ut med 9'er jern, akkurat forbi flagget, ballen stopper med en eneste gang og trillet litt tilbake, 3 putter og par!
Imponerende å nå et par 4 hull med 9'er jern! :)
Golf.
Thomaseh
Forumvant
Forumvant
Posts: 94
Joined: 08 May 2011, 21:22
Hcp: 25,1
Hjemmeklubb: Groruddalen GK/Kils GK

Re: Thomaseh's fra 54 og ned!

Post by Thomaseh »

Ooops, skal være en bogey der gitt. :-) grorud er kun par 3 med lengste hullet på 230meter ;-)

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Driver: Nike SQ Machspeed Black / Fujikura R-flex
Wood: Taylormade R11 #4 wood / Fujikura R-flex
Jernsett: Callaway Razr X / 5-PW
Wedger: Adams Golf - Tom Watson - GW, SW, LW
Thomaseh
Forumvant
Forumvant
Posts: 94
Joined: 08 May 2011, 21:22
Hcp: 25,1
Hjemmeklubb: Groruddalen GK/Kils GK

Re: Thomaseh's fra 54 og ned!

Post by Thomaseh »

Kort treningsøkt idag, 60 baller på rangen på haga. Hadde med meg kamera for å faktisk se selv hva jeg driver med, og hva jeg kan gjøre for å bli enda bedre ;) Jeg er jo tross alt best!
Gikk forsåvidt greit og jeg gleder meg til å se det på pc etter jobb, bare finne et program som ikke koster skjorta til å faktisk tegne litt streker osv. Om jeg skal finne noe positivt så var det at Driveren min ikke stemmer i det hele tatt, masse idiottreff og ikke et eneste OK slag engang!
Driver: Nike SQ Machspeed Black / Fujikura R-flex
Wood: Taylormade R11 #4 wood / Fujikura R-flex
Jernsett: Callaway Razr X / 5-PW
Wedger: Adams Golf - Tom Watson - GW, SW, LW
Post Reply