Mats` spilleblogg

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
User avatar
sumo
Guru
Guru
Posts: 1713
Joined: 07 Jul 2009, 23:30
Hcp: høyt nok
Hjemmeklubb: stranda GK - fjernmedlem
Location: tigerstaden

Re: Mats` spilleblogg

Post by sumo »

burner hybriden går ekstremt rett ja. rett og langt. fantastisk kølle :D
i bagen:
Taylormade M1
Taylormade M2 3W
Taylormade M2 5W
Mizuno JPX 850 4H
Callaway XR s300 5i - p
Taylormade ATV 50, 54 & 58
SC squareback
Mats
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 310
Joined: 28 May 2009, 17:36
Hcp: 12.6
Hjemmeklubb: Krokhol

Re: Mats` spilleblogg

Post by Mats »

Gikk Ski Gk/Smerta i dag på 79 slag (2x9 hull).

Litt av en slope de har her, med 12 tildelte slag hadde jeg ikke mye trua før utslag :) . Men banen er meget kort og grei. Ble med en birdie, endel par og bogeys, samt en dobbel.
I bagen:
Taylormade TP 4-PW
Taylormade Z TP 52gr
Titleist Vokey 56gr
Taylormade Burner 3w
Callaway Diablo 10n
TM Rossa monte carlo 7 putter
TaylorMade Burner rescue 22gr
Cobra Baffler TWS 20gr

hcp: 12,5
målsetning 2010: 9,9
User avatar
JanB
Legende
Legende
Posts: 840
Joined: 22 Dec 2008, 23:05
Hcp: 4,2
Hjemmeklubb: www.costablancagolfclub.com
Location: Costa Blanca
Contact:

Re: Mats` spilleblogg

Post by JanB »

Hva er banens par
Teaching Professional
http://www.jasol.eu
Costa Blanca
Spain
kevin
Guru
Guru
Posts: 17360
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 289 times
Been thanked: 359 times

Re: Mats` spilleblogg

Post by kevin »

Par 68,bra runde det Mats :D
Mats
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 310
Joined: 28 May 2009, 17:36
Hcp: 12.6
Hjemmeklubb: Krokhol

Re: Mats` spilleblogg

Post by Mats »

Par 68 ja, hehe. En skikkelig donald duck bane egentlig.

En scratchspiller må gjøre 5 birdies her og resten par for å spille på hcp :)

Jeg spilte ett slag bedre enn mitt handicap og endte på 37 poeng
I bagen:
Taylormade TP 4-PW
Taylormade Z TP 52gr
Titleist Vokey 56gr
Taylormade Burner 3w
Callaway Diablo 10n
TM Rossa monte carlo 7 putter
TaylorMade Burner rescue 22gr
Cobra Baffler TWS 20gr

hcp: 12,5
målsetning 2010: 9,9
Mats
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 310
Joined: 28 May 2009, 17:36
Hcp: 12.6
Hjemmeklubb: Krokhol

Re: Mats` spilleblogg

Post by Mats »

Gikk en knallrunde i dag på hjemmeklubben. Var tidlig ute, så det var surt og kaldt i starten!

Endte med 85 slag og 40 poeng, noe som er ny personlig rekord ;). Dritfornøyd med par på hullene jeg alltid sliter med, for de som er kjent er dette hull 6, 8 og 10. Var faktisk veldig nærme birdie på både hull 6 og 10 (knallbra innspill, og strøk hullkanten)

nedskriving til 16,4 :)
I bagen:
Taylormade TP 4-PW
Taylormade Z TP 52gr
Titleist Vokey 56gr
Taylormade Burner 3w
Callaway Diablo 10n
TM Rossa monte carlo 7 putter
TaylorMade Burner rescue 22gr
Cobra Baffler TWS 20gr

hcp: 12,5
målsetning 2010: 9,9
User avatar
sumo
Guru
Guru
Posts: 1713
Joined: 07 Jul 2009, 23:30
Hcp: høyt nok
Hjemmeklubb: stranda GK - fjernmedlem
Location: tigerstaden

Re: Mats` spilleblogg

Post by sumo »

dæven mats, grattis med nedskrivning og nytt hcp :D

du spiller bra golf om dagen ser det ut til. keep it up, så klarer du målet ditt lett til neste sesong!
i bagen:
Taylormade M1
Taylormade M2 3W
Taylormade M2 5W
Mizuno JPX 850 4H
Callaway XR s300 5i - p
Taylormade ATV 50, 54 & 58
SC squareback
Mats
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 310
Joined: 28 May 2009, 17:36
Hcp: 12.6
Hjemmeklubb: Krokhol

Re: Mats` spilleblogg

Post by Mats »

takk for det :)

Føler at det sitter greit om dagen ja. I dag økte jeg fokuset på strak venstrearm, noe som førte til endel bra treff og rette slag på de lengre innspillene (På hull 6 slo jeg meg opp på green fra ca 140m med femmerjern, samme med hull 10 (for de som ikke er kjent er dette greener som ligger temmelig høyt oppe fra fairwayen).
Må nok trene hardt for å komme under 10 neste sesong, men får jeg alt til å klaffe så er det slett ikke umulig :)
I bagen:
Taylormade TP 4-PW
Taylormade Z TP 52gr
Titleist Vokey 56gr
Taylormade Burner 3w
Callaway Diablo 10n
TM Rossa monte carlo 7 putter
TaylorMade Burner rescue 22gr
Cobra Baffler TWS 20gr

hcp: 12,5
målsetning 2010: 9,9
Mats
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 310
Joined: 28 May 2009, 17:36
Hcp: 12.6
Hjemmeklubb: Krokhol

Re: Mats` spilleblogg

Post by Mats »

Spilte 18 hull i dag også, sannsynligvis siste runden i år på hjemmebanen. Og for en runde det ble! 81 slag brutto og 43 poeng :D. Stabilt og jevnt spill, sliter fortsatt med balltreff fra fairway, noe som resulterte i lite GIR, men var god på å "scramble" inn bogeys.Traff nesten alle fairwayene da, og puttet ganske mye bedre enn vanlig (har funnet en ny puttingstance og stroke!)

Hadde 3 strake par på de vanskeligste hullene på backnine (15,16,17) noe jeg er sinnsykt fornøyd med.

De som vil kan ta en titt på scorekortet her:

http://www.scangolf.no/community/win_vi ... 8&bnr=1114

Blir ikke noen nedskriving her, muligens litt sandbagger av meg men hadde ikke med meg markør. Føler at runden var over evne så har ikke dårlig samvittighet for det :) .

Vi sees neste år Krokhol!
I bagen:
Taylormade TP 4-PW
Taylormade Z TP 52gr
Titleist Vokey 56gr
Taylormade Burner 3w
Callaway Diablo 10n
TM Rossa monte carlo 7 putter
TaylorMade Burner rescue 22gr
Cobra Baffler TWS 20gr

hcp: 12,5
målsetning 2010: 9,9
User avatar
JanB
Legende
Legende
Posts: 840
Joined: 22 Dec 2008, 23:05
Hcp: 4,2
Hjemmeklubb: www.costablancagolfclub.com
Location: Costa Blanca
Contact:

Re: Mats` spilleblogg

Post by JanB »

Virkelig bra Mats

Du spiller strålende rett på utslag. Hold deg i fairway og du raser nedover. Andreslaget skal du ta litt mer rolig. Ser du kjører litt over evne her for å komme inn på GIR, men du har råd til å spille kortere. Ikke kjør så hardt. Ta heller en kølle mer og slå vanlig (rolig).

Scorkortet forteller at du nå kan og bør jobbe litt mer på og rundt green. Kom ned under 36 putter og du havner på "Singel" før du vet ordet av det. Når du er under 10 må du på 30 eller mindre i putt.

Jeg sier : "Det er på green du gjør penga". !!!

Hadde vært gøy om du og venner kom nedover så vi kunne tatt et nærspillkurs. Garanterer deg 5 poeng mer etter 3 dager.
Teaching Professional
http://www.jasol.eu
Costa Blanca
Spain
Mats
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 310
Joined: 28 May 2009, 17:36
Hcp: 12.6
Hjemmeklubb: Krokhol

Re: Mats` spilleblogg

Post by Mats »

Utslagene satt virkelig bra ja. Slo snorrett med 5-wood og jern når jeg brukte det på utslag. Driveren slår jeg ikke alltid snorrett men det er som regel plass til en fade/liten slice når jeg bruker denne ;) Grunnen til få GIR er ikke at jeg tar i så mye, men at jeg treffer ballen dårlig (tjukt). Prøver virkelig å lære av hvert eneste slag, og har innsett at jeg må jage enda mer inn i ballen for å treffe den før jorda. Dette funket bra på slutten av runden (bortsett fra en latterlig topping med rescue). Har også litt trøbbel når jeg må slå i sterk helling til venstre eller høyre.
Nærspillet mitt synes jeg er bra, spesielt pitching. Når jeg duffer/treffer tjukt og ikke kommer frem til green er det som regel ikke verre enn at jeg ligger 10-20meter i forkant. Pitchingen er såpass solid at jeg alltid slipper unna med 2putt og bogey, men også endel par. Chippingen er grei, kan bli bedre her. Bruker som regel puttern når jeg ligger i fringe eller på fairway 1-2meter unna green, funker bra dette.

Puttingen kan helt klart forbedres, selv om jeg følte jeg puttet bra i går med 35 putter (ligger vanligvis opp mot 40), er det potensiale for å komme nærmere 30. Dette skal jeg få til med den nye teknikken, som jeg føler hjelper veldig mye! :)

Ser frem til en vinter med skigåing og isfisking, men skal nok få tid til litt innendørs range og simulator også :)
I bagen:
Taylormade TP 4-PW
Taylormade Z TP 52gr
Titleist Vokey 56gr
Taylormade Burner 3w
Callaway Diablo 10n
TM Rossa monte carlo 7 putter
TaylorMade Burner rescue 22gr
Cobra Baffler TWS 20gr

hcp: 12,5
målsetning 2010: 9,9
Mats
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 310
Joined: 28 May 2009, 17:36
Hcp: 12.6
Hjemmeklubb: Krokhol

Re: Mats` spilleblogg

Post by Mats »

Ski GK har fortsatt åpent med "sommergreener" og matteutslag. Spilte der i dag tidlig. Var ikke mye å rope hurra for..hehe. Rett ut uten oppvarming, med ullundertøy og allværsjakke på. Var stiv og kald i kroppen, drømmesvingen fra innendørs-rangen forrige uke var vond å fremkalle. Startet med bogey-bogey, før jeg begynte å få noen par. Ble en sliterunde, men klarte overraskende mange par i forhold til hvordan flaggplasseringen og kvaliteten på greenene var. Helt håpløse å putte på, var virkelig en utfordring, bare sand! Fikk en birdie også, klistret innspillet 1 meter fra flagget, som sto plassert 1meter inne på greenen. Endte med +12 for 18 hull og 34 poeng. Utrolig egentlig med tanke på hvor rusten svingen var og at jeg var såpass trøtt i trynet :lol:
I bagen:
Taylormade TP 4-PW
Taylormade Z TP 52gr
Titleist Vokey 56gr
Taylormade Burner 3w
Callaway Diablo 10n
TM Rossa monte carlo 7 putter
TaylorMade Burner rescue 22gr
Cobra Baffler TWS 20gr

hcp: 12,5
målsetning 2010: 9,9
Mats
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 310
Joined: 28 May 2009, 17:36
Hcp: 12.6
Hjemmeklubb: Krokhol

Re: Mats` spilleblogg

Post by Mats »

Hadde første økten på utendørs range i dag, turen gikk til Ski GK da det er den eneste som er åpen i mils omkrets virker det som.

Første ballen toppet jeg elegant 15meter..hehe. good stuff. Men etterhvert fikk jeg til mange drømmeslag, det gikk faktisk over all forventning. Smørtreff med rescue, hybrid og jern. Ble noen dårlige slag på slutten fordi jeg ble litt stiv i overkroppen, ikke uvanlig etter 5mnd spillepause :D. Driveren hadde jeg problemer med, liker ikke i det hele tatt å slå fra gummipeg som har en gitt høyde. Ble for høyt i dag, noe som førte til at jeg kom veldig under ballen og slo noen "høydare". Men det henger jeg meg ikke så mye opp i.

Var tilogmed muligheter for litt nærspilltrening der, store områder tørt gress rett ved rangen, treningsgreenen var hullpipeluftet. Hadde endel bra chipper og avsluttet etterhvert med en god følelse.

Tror dette blir en knall sesong og at jeg med mye spilling kan klare å komme meg ned mot singel hcp :)
I bagen:
Taylormade TP 4-PW
Taylormade Z TP 52gr
Titleist Vokey 56gr
Taylormade Burner 3w
Callaway Diablo 10n
TM Rossa monte carlo 7 putter
TaylorMade Burner rescue 22gr
Cobra Baffler TWS 20gr

hcp: 12,5
målsetning 2010: 9,9
Mats
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 310
Joined: 28 May 2009, 17:36
Hcp: 12.6
Hjemmeklubb: Krokhol

Re: Mats` spilleblogg

Post by Mats »

Spilte i dag på Soon GK. Strålende vær, men endel vind.

Veldig ålreit sesongstart egentlig, endte på +23 brutto og 28 poeng, ikke så halvgærnt første runden. Hadde i tillegg glemt putteren hjemme så måtte låne en (ræva) putter i klubbhuset :). Ble mye elendig nærspill og putting, spesielt de første 9 hullene. Hadde vel 44 putter for runden hvis jeg telte riktig. Ikke bra.

Jernspillet satt overraskende bra, hadde noen drømmetreff rett og slett. Der jeg slår ned på ballen og får en ballbane der ballen stiger med mye spinn. Selvsagt også noen duffer og tynne treff, men ikke noe mer enn vanlig forrige sesong. Slet litt med slice på drivern i dag, bedret seg litt når jeg endret oppstillingen og ventet litt med release. Sterk motvind hjalp heller ikke, hadde noen driver på 100-150meter pga. dette :P.

Hadde også noen syke treff med rescue og hybrid. på hull 1 for de som er kjent, lå litt i bakkant av 150meters merket etter utslaget. Greenen ligger opp en liten bakke i enden av fairway, hadde også motvind. Måtte altså slå et 170-180meters slag. Traff sinnsykt bra med rescuen og fikk "tour" ballbane, landet 5meter fra pinnen. 3puttet selvsagt til bogey :D. Hadde også et slag på 200meter med Baffler-hybriden som jeg syns var sinnsykt bra, selv om jeg bommet på greenen (feil sikte).

Kan bli bra dette med litt oppfrisking på nærspill, putting og ikke minst driver :)
I bagen:
Taylormade TP 4-PW
Taylormade Z TP 52gr
Titleist Vokey 56gr
Taylormade Burner 3w
Callaway Diablo 10n
TM Rossa monte carlo 7 putter
TaylorMade Burner rescue 22gr
Cobra Baffler TWS 20gr

hcp: 12,5
målsetning 2010: 9,9
Mats
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 310
Joined: 28 May 2009, 17:36
Hcp: 12.6
Hjemmeklubb: Krokhol

Re: Mats` spilleblogg

Post by Mats »

Kjapp 9hulls i dag på Ski Gk med vintergreener. Med forkjølelse i kroppen gikk det overraskende greit med +4 på de ni hullene. Bra balltreff fra fairway med jern, slicet noen av utslagene med driver så brukte for det meste hybrid og wood etter det :)
I bagen:
Taylormade TP 4-PW
Taylormade Z TP 52gr
Titleist Vokey 56gr
Taylormade Burner 3w
Callaway Diablo 10n
TM Rossa monte carlo 7 putter
TaylorMade Burner rescue 22gr
Cobra Baffler TWS 20gr

hcp: 12,5
målsetning 2010: 9,9
Mats
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 310
Joined: 28 May 2009, 17:36
Hcp: 12.6
Hjemmeklubb: Krokhol

Re: Mats` spilleblogg

Post by Mats »

18 hull i dag på Dynekilen med bihulebetennelse, stiv kuling og vår-rusten sving :). Ble ikke noe score å snakke om. Endel stryk som ødela det. Oppsummerer runden i positive og negative trekk:

Positivt:
- Blitt venn med driveren igjen. Litt bredere oppstilling og lavere pegging gjorde susen. Hadde ikke mange slicer i dag, de jeg hadde kom i starten.
- Stort sett bra treff fra fairway på innspillene.
- Klarer å forme slag til en viss grad, dvs. slå draw, fade eller rett frem etter som det passer.

Negativt:
- Elendig nærspill, spesielt sandwedgen traff jeg ingenting med, og da mener jeg ingenting.
- Elendig putting, bedret seg noe på slutten

Prøver å huske de gode slagene fra denne runden. Hadde aldri spilt banen før, og kombinert med sykdom, sterk vind og at det er tidlig på sesongen var utgangspunktet vanskelig. Kommer sterkere tilbake når jeg er frisk :)
I bagen:
Taylormade TP 4-PW
Taylormade Z TP 52gr
Titleist Vokey 56gr
Taylormade Burner 3w
Callaway Diablo 10n
TM Rossa monte carlo 7 putter
TaylorMade Burner rescue 22gr
Cobra Baffler TWS 20gr

hcp: 12,5
målsetning 2010: 9,9
Mats
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 310
Joined: 28 May 2009, 17:36
Hcp: 12.6
Hjemmeklubb: Krokhol

Re: Mats` spilleblogg

Post by Mats »

Hadde en kanon økt i dag på rangen. Slo alle jernene fra PW til 6ern, samt hybrid, rescue og driver. Sto endel på gresset og hadde generelt smørtreff på jernslagene. La ned markør i høyde med ballen for å sjekke at divoten begynner etter ballen. Fikk vel til dette med 80% av slagene, sykt deilig. Den nye baffler 20graders hybriden går som en kule, får en vanvittig ballbane når man slår ned og gjennom ballen med denne :D. Og det går langt, rundt 180 på rangen i 5 varmegrader, motvind og mugne rangeballer.

Har dessuten funnet ut at jeg må gå til anskaffelse av en 50 eller 52graders wedge, samt en ny sandwedge. Så hvis noen har dette til overs, send en PM :)
I bagen:
Taylormade TP 4-PW
Taylormade Z TP 52gr
Titleist Vokey 56gr
Taylormade Burner 3w
Callaway Diablo 10n
TM Rossa monte carlo 7 putter
TaylorMade Burner rescue 22gr
Cobra Baffler TWS 20gr

hcp: 12,5
målsetning 2010: 9,9
Mats
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 310
Joined: 28 May 2009, 17:36
Hcp: 12.6
Hjemmeklubb: Krokhol

Re: Mats` spilleblogg

Post by Mats »

Knallrunde i dag på Ski GK! Gikk på 74 slag, dvs 6 over par. Helt sykt egentlig! Men banen er kort og jeg hadde bare 10 tildelte slag her, så banen er forholdsvis lett. En driver-pitch bane :).

Legger med en beskrivelse av de første 9 hullene, har ikke tid til hele historien nå:

Hull 1: Par 3, 139 meter. Forholdsvis liten green, med bunker i venstre forkant og vannhinder bak. Slo her en nydelig draw med 7er jernet, landet 3 meter fra flagget. 2puttet til par

Hull 2: Par 4, 277 meter. Slår ut med 5-wood, midt i fairway. Slår et 9er jern inn som lander litt for kort, balltreffet var bra men hadde motvind. Pitcher inn og 2putter til bogey

Hull 3: Par 4, 267 meter. Slicer litt med drivern, men ligger ok til med greit lie, litt oppoverbakke. Slår en 3/4 pitch som lander 1meter i forkant av green. Flagget står nærme kanten og jeg bruker puttern 2 ganger og sikrer par.

Hull 4: Par 3, 138 meter. Green ligger litt høyere enn tee. Litt motvind, og skog på begge sider gjør at man må være nøyaktig. Slår et rolig 6er jern med fin draw som lander 3 meter fra flagget. Misser såvidt birdieputten og setter returen for par.

Hull 5: Par 5, 408 meter. Slår ut med driver som jeg slicer litt, men ballen ligger veldig bra på flatt underlag allikevel. Prøver å naile hybriden for å komme inn på 2, men duffer og sender ballen 90 meter bare. Tredjeslaget med 8er jernet er helt sinnsykt smørtreff og går rett mot green, men en vindkule stopper ballen og den lander noen meter kort av green. Flagget står veldig nærme kanten og jeg 2putter herfra for par

Hull 6: Par 4, 306 meter. Driver ut med en ørliten slice. Får nydelig balltreff på innspillet som overraskende er 5-6meter kort av green. Pitcher inn og 2putter for bogey

Hull 7: Par 4, 243 meter. Slår ut med hybrid. Ballen får mye spinn og blir dratt litt til høyre av vinden. Ligger uansett greit til, men duffer innspillet og blir liggende 20meter kort. Pitcher greit inn og er 5cm unna å sette putten for par. Tar straffen min og noterer bogey.

Hull 8: Par 4, 254meter. Slår et nydelig 5er jern midt i fairway. Har 70-80 meter inn, og slår en rolig pitch som legger seg til ro 2,5meter fra flagget. Birdieputten stryker hullkanten og jeg setter returen for par.

Hull 9: Par 3, 103 meter. Utslaget med PW lander rett i høyre forkant av green. Chipper inn og ballen triller 2-3meter forbi hullet. Leser puttelinja og senker den for par!

De siste 9 var nesten identiske, bortsett fra at jeg her fikk bogey på 1, 8 og 6.

Sinnsykt morsom runde der jeg følte at det meste stemmer, spesielt balltreff fra fairway og putting var veldig bra i dag.Holde hodet rolig gjennom putten og se på ballen helt til den er godt avgårde er viktig! :). Spilte på Callaway Tour i baller, helt fantastisk følelse med disse. Anbefales sterkt!
I bagen:
Taylormade TP 4-PW
Taylormade Z TP 52gr
Titleist Vokey 56gr
Taylormade Burner 3w
Callaway Diablo 10n
TM Rossa monte carlo 7 putter
TaylorMade Burner rescue 22gr
Cobra Baffler TWS 20gr

hcp: 12,5
målsetning 2010: 9,9
Mats
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 310
Joined: 28 May 2009, 17:36
Hcp: 12.6
Hjemmeklubb: Krokhol

Re: Mats` spilleblogg

Post by Mats »

Første 18hullsrunde på hjemmeklubben i dag. Supre fairways, men fortsatt dårlige greener. 3 vintergreener og resten sommergreener av varierende kvalitet.

Kort oppsummert, en veldig stabil og god runde. Utslagene satt for det meste i fairway, og par-3 hullene var jeg dødelig effektiv. 3wooden går snorrett når jeg trenger carry på rundt 200meter på par4 hullene. Avsluttet med 3 strake par på de siste hullene, noe som var awesome :) Vanskelig å putte i dag, hadde en katastrofal 4putt på hull 12 selv om jeg hadde GIR. Alt i alt veldig fornøyd med runden,var litt fyllesjuk så hadde ikke helt trua faktisk :D. 39 poeng og nedskriving til 14,3. Hadde greenene vært bedre kunne det fort blitt endel mer poeng.

sjekk scorekort her på scangolf (du må være innlogget før du trykker på linken)

http://scangolf.no/community/win_viskor ... 1&bnr=1114
I bagen:
Taylormade TP 4-PW
Taylormade Z TP 52gr
Titleist Vokey 56gr
Taylormade Burner 3w
Callaway Diablo 10n
TM Rossa monte carlo 7 putter
TaylorMade Burner rescue 22gr
Cobra Baffler TWS 20gr

hcp: 12,5
målsetning 2010: 9,9
Mats
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 310
Joined: 28 May 2009, 17:36
Hcp: 12.6
Hjemmeklubb: Krokhol

Re: Mats` spilleblogg

Post by Mats »

Skandaløs 9hulls i dag på Grønmo. 8 bogeys og en stryk. Generelt ræva spill, det eneste som var bra var utslagene med 3-wood, og noen pitcher.

- 0% GIR
- 14 poeng
- Elendig spill fra fairway. Topping, slicing og duffing med jerna. Rævdårlig putting på gode greener.

Må rydde opp i jernslagene ASAP. Trent mye nærspill i det siste, har nok gått litt utover jernspillet. I tillegg er det vanskelig å gå en god golfrunde når man har vært på jobb i 9 timer og stått opp 06.30 på morran.

Er veldig solid med 3wooden nå, klarer jeg å fikse driveren og jerna kan neste runde bli bra :P
I bagen:
Taylormade TP 4-PW
Taylormade Z TP 52gr
Titleist Vokey 56gr
Taylormade Burner 3w
Callaway Diablo 10n
TM Rossa monte carlo 7 putter
TaylorMade Burner rescue 22gr
Cobra Baffler TWS 20gr

hcp: 12,5
målsetning 2010: 9,9
Post Reply