Christians spilleblogg

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
Wikan
Rookie
Rookie
Posts: 7
Joined: 31 Jul 2009, 22:32
Location: Smøla

Christians spilleblogg

Post by Wikan »

Hei, jeg er 15 år og har spilt veldig mye golf i min første sesong 2006. Spilte mye i 2007, men ble lite tid pga fotball i 2008 og tok det som en pause. Har nå 22,1 i hcp og spiller en del golf satser på 18,0 i hcp før vinteren stormer inn til Smøla Gk som er min hjemmebane. Smøla Gk har ok kvalitet og den er utfordrene med sine smale fairways uansett hcp. Har ikke spilt så alt for mye i år heller men startet for fullt igjen i mai. Jeg spiller golf med Sindris og Fusion her på forumet. Jeg spiller Hauger Gk ca 4 ganger i året og en del runder på Hakadal med min bror. Har også spilt noen i utlandet blant annet Costa Adeje og Amarilla på Tenerife.
King Cobra Speed LD
TaylorMade Burner XD
Snakeeyes 60"
odyssey white hot classic
Pinnacle gold distance og ProV1
Nike SQ tour carry bag
Wikan
Rookie
Rookie
Posts: 7
Joined: 31 Jul 2009, 22:32
Location: Smøla

Re: Christians spilleblogg

Post by Wikan »

Hei, Jeg har nå swinga med Fusion på "plenen" kom plutselig inn på min beste swing med smalere stans, "høyere bak swing og litt mere åpen kølle i baksvingen, men fortsatt lukket. 12-14 i hcp etter neste sesong.
Last edited by Wikan on 01 Aug 2009, 11:18, edited 1 time in total.
King Cobra Speed LD
TaylorMade Burner XD
Snakeeyes 60"
odyssey white hot classic
Pinnacle gold distance og ProV1
Nike SQ tour carry bag
Wikan
Rookie
Rookie
Posts: 7
Joined: 31 Jul 2009, 22:32
Location: Smøla

Re: Christians spilleblogg

Post by Wikan »

Har i dag spilt etter 1 uke ferie i Bergen og 1 uke pause på Smøla. Startet med hook på hull nr 1 og kakka out of bounds XD. Gikk til h på de to første 2 hulla med stryk på 1 og 2. spilte 3,4,5,6,7,8 på bogey (ok) med gode jernslag og driver. Det regna noe vanvittig halve runden og fikk ikke til nærspillet altså chipping og få 1 putt.
King Cobra Speed LD
TaylorMade Burner XD
Snakeeyes 60"
odyssey white hot classic
Pinnacle gold distance og ProV1
Nike SQ tour carry bag
stooy
Site Admin
Posts: 1511
Joined: 03 Dec 2008, 18:00
Has thanked: 84 times
Been thanked: 33 times
Contact:

Re: Christians spilleblogg

Post by stooy »

Velkommen som nytt medlem og ny blogger Christian! :) Dristig mål du har satt deg med hcp 10 iløpet av neste sesong. Spiller du mye?
Wikan
Rookie
Rookie
Posts: 7
Joined: 31 Jul 2009, 22:32
Location: Smøla

Re: Christians spilleblogg

Post by Wikan »

takk, kanskje litt i overkant, men hadde 18 i hcp i 2007 og en pause i 2008. Jeg mener jeg kan være kapabel til rundt en 12-14 i hcp etter neste sesong. Spiller ca 2-3 ganger i uka nå, men innemellom spiller jeg hver dag hele uka.
King Cobra Speed LD
TaylorMade Burner XD
Snakeeyes 60"
odyssey white hot classic
Pinnacle gold distance og ProV1
Nike SQ tour carry bag
Wikan
Rookie
Rookie
Posts: 7
Joined: 31 Jul 2009, 22:32
Location: Smøla

Re: Christians spilleblogg

Post by Wikan »

Reiser snart til Kypros og tenkte å spille en runde eller to, men finner ingen baner i området Larnaka, Fig Tree Bay eller Agia Napa.
King Cobra Speed LD
TaylorMade Burner XD
Snakeeyes 60"
odyssey white hot classic
Pinnacle gold distance og ProV1
Nike SQ tour carry bag
Post Reply