Stichos spill- og treningsblogg

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Sticho
Legende
Legende
Posts: 718
Joined: 30 Sep 2009, 10:19
Hcp: 9,4
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana, Bergen

Re: Stichos spill- og treningsblogg

Post by Sticho »

Årets 10.runde gjennomført i går.. Var hummer og kanari, og etter hvert ganske så mye kanari…
Var en del rusk i maskineriet, og ble tidvis meget hardt straffet for feilene som ble gjort.

Konsentrasjonen forsvant, og på hull 17 lå jeg perfekt til før 3.slaget og skulle bare slå en rolig 60 grader inn på greenen. Da var det ikke spesielt lurt å finne frem 52graderen i stedet. Forstod ingenting når jeg traff ballen og den skjøt fart. Så ned på sålen, og der stod det 52 grader gitt… 10meter OB bak flagget.

Endte på 87 slag, ingen birdies selv om jeg hadde mange veldig gode muligheter. Relativt lange parputter gikk imidlertid i koppen, og gjorde at totalinntrykket med putteren var bedre enn på lenge.
Sticho
Legende
Legende
Posts: 718
Joined: 30 Sep 2009, 10:19
Hcp: 9,4
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana, Bergen

Re: Stichos spill- og treningsblogg

Post by Sticho »

kevin wrote:er vel innenfor rekkevidde med 7x runde nå :)
Må si den 7x-runden virket litt fjernere igjen i går... :)
Sticho
Legende
Legende
Posts: 718
Joined: 30 Sep 2009, 10:19
Hcp: 9,4
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana, Bergen

Re: Stichos spill- og treningsblogg

Post by Sticho »

Klarte endelig en 79-runde på fredag. God følelse å få den på plass. :)

Runden inneholdt mye forskjellig. Ikke så altfor bra fra tee, og måtte droppe på hullene 2,3 og 16. På greenen fungerte det heldigvis betydelig bedre denne gang, og fikk stukket i 3 birdies.
Sticho
Legende
Legende
Posts: 718
Joined: 30 Sep 2009, 10:19
Hcp: 9,4
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana, Bergen

Re: Stichos spill- og treningsblogg

Post by Sticho »

Ferdig med årets Spania-tur. Ble 9 runder på en uke, og det var en del bra runder. Gikk en 84-runde på La Manga South, 39 poeng. Fikk 38p på Hacienda del Alamo. Høydepunktet kom siste dagen da jeg klemte til med en 76-runde, +4, på La Finca. Det førte til en runde på 44 poeng. Også fornøyd med at jeg gikk samtlige runder på 30 poeng eller bedre. Reiste ned med 10,6 i hcp og kom hjem med 8,5. Blir tøft å spille til hcp neste år. :)
Post Reply