Utsalgssteder i London

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
Nevland
Rookie
Rookie
Posts: 4
Joined: 09 May 2009, 16:49

Utsalgssteder i London

Post by Nevland »

Skal en tur til London i juni, og lurer på om noen har noen erfaringer med utsalgssteder i London, gjerne med nettbutikk slik at jeg kan få sjekket priser og utvalg på forhånd.

Hva slags klær/utstyr er billigere i Storbritannia, hvis det i det hele tatt er noe billigere? :D


Har egentlig ikke noen planer om hva jeg skal kjøpe, skal ta gk kurs snart, og tenkte siden jeg først skulle til London så kunne jeg i alle fall kikke litt!!:) Så forslag til innkjøp mottas også.. :)
ckleiv
Rookie
Rookie
Posts: 3
Joined: 22 May 2009, 10:57

Re: Utsalgssteder i London

Post by ckleiv »

London har mye å by på når det gjelder golf..
De små, litt skjulte butikkene er geniale. Der er det kanskje ikke såå mye å spare, men det har et helt vilt bra utvalg! Vanskelig å forklare hvor de er når jeg ikke vet hvor du skal bo, men spør deg frem!
Skal du ha billige ting i mengder er det sportsbutikken Sports Master som gjelder.. De siste 4 årene jeg har vært der er det opphørssalg og du får pegger, børster, markører og alle sånne kjekt å ha gjenstander for nesten ikke noe. Type 1000 pegger for £2,49.. de har også noen greie baller hvor du får billige dusin og siden du sa du nettop hadde begynt så går det ganske mange baller i starten. Men tenk litt på at de veier litt med tanke på bagasjen hjem;) Sportsmaster finner du i Oxford Street!
C. Kleiv
hcp. 13,4
RGK
Nevland
Rookie
Rookie
Posts: 4
Joined: 09 May 2009, 16:49

Re: Utsalgssteder i London

Post by Nevland »

Takk for svar..

Har aldri vært i London før, men skal bo rett ved Hyde Park.. Skal høre litt rundt når jeg kommer ned.. Litt greit å vite hva som lønner seg å kjøpe før man reiser ned, så setter stor pris på tipsene dine!:) :D
stooy
Site Admin
Posts: 1511
Joined: 03 Dec 2008, 18:00
Has thanked: 84 times
Been thanked: 33 times
Contact:

Re: Utsalgssteder i London

Post by stooy »

Skal til London, og er på jakt etter bra golfbutikker. Eksisterer Sportmaster i Oxford street lenger, som blir nevnt lenger oppe i tråden? Er spesifikt på jakt etter Bushnell laser, og muligens en Scotty Cameron-putter.
Post Reply