Nytt jernsett. Anbefalinger? Pris i Frankrike?

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
Haakjin
Rookie
Rookie
Posts: 1
Joined: 11 May 2009, 12:54

Nytt jernsett. Anbefalinger? Pris i Frankrike?

Post by Haakjin »

Hei! Jeg er 15 år, snart 16:p Spilte golf seriøst i sesongene 2006,2007, men daffet av i 2008 men begynt på igjen nå. Har kommet ned til 16,0 i hcp. Så hadde jeg tenkt å kjøpe meg et nytt jernsett, for jeg kommer til å satse litt nå framover. Jeg kjøpte meg et Nike Slingshot sett i 2006 sesongen. Det er stål køller, men litt mer lyst på andre køller nå. Siden folk sier at disse er litt ''halv hybride''. Men nokk offtopic nå.
Jeg kunne en del før om de nyeste køllene, men nå etter det lange oppholdet så lar jeg dere som kan noe ta over tenker jeg:p

Jeg bare lurer på hva dere vil anbefale? Jeg vil ha noen køller som kan holde i en del år, som passer til 15 og nedover i hcp, dersom jeg skal ned i hcp etterhvert. Jeg er nå 1,70 og har vokset litt siden 2007 sesongen for å si det slik. Jeg slår egentlig veldig bra med jernene mine nå, så det skal ikke være mye endringer på svingen for å opprettholde de gode slagene med nye jern. Det jeg sier er at jeg er villig til å prøve noen krevende jern. Men resten får dere bestemme. Og er det noen som vet prisene på jern og slikt i Frankrike?

Mvh
15 År - 16,0 i HCP

------------------------

Nike Slingshot PW-4
Titleist Vokey Design 56
Max-Fli 60''
Odyssey Whitehot Putter
Wilson 7-Wood
Nike Ignite 5-Wood
Callaway X-460 Driver

Callaway Warbird Bag i Svart og Hvit.
Post Reply