Nye jern, HCP 17

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
Espenruud
Rookie
Rookie
Posts: 15
Joined: 19 Sep 2016, 14:51

Nye jern, HCP 17

Post by Espenruud »

Hei,
Jeg har Taylormade Rocketbladez 5-pw. Jeg slår litt kort og har lenge hatt lyst på et 4-jern. Jeg kjøpte et billig 4-jern for å komplettere, men det ble ikke suksess...

Jeg har 17 i HCP, og har ikke de store ambisjonene, men har et ønske om å kunne spille stabilt til et sted mellom 13 og 15 eller noe sånt...

Jeg har kikket på Cobra Fly Z s som de selger billig 5-pw. Får kjøpt Fly Z 4-jern på cobragolf.com, så komplett havner 4-pw på ca 3600. Utover et 4-jern, er dette køller som vil gi meg noe mer, sammenlignet med taylormadene? Og er dette for "feite" og køller for mitt HCP? Vil jeg eksempelvis få mer ut av å kjøpe Nike Vapor Fly pro som selges billig om dagen?

Grunnen til at jeg har lyst på FlyZ er fordi jeg kjøpte en Cobry Fly Z s driver tidligere i år, og den får jeg både mer lengde og flere gode slag ut av, enn jeg gjorde med min tidligere Nike VRS Covert(1.generasjon).

Mvh
Espen
Last edited by Espenruud on 23 Sep 2016, 21:09, edited 1 time in total.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Nye jern, HCP 17

Post by furu »

Akkurat nå er det ingen diskusjon om hva som er det beste kjøpet for en normal golfer som deg - Nike Vapor Fly Pro til 3700,-

http://onlinegolf.no/nike-vapor-fly-pro-jern.html

Standard Fly Z er ikke så voldsomt inspirerende. Fly Pro er artigere å spille med.
Instagram @christianfuru
Espenruud
Rookie
Rookie
Posts: 15
Joined: 19 Sep 2016, 14:51

Re: Nye jern, HCP 17

Post by Espenruud »

4-pw var plutselig utsolgt på onlinegolf... Jeg tror jeg fant en god løsning som gjør meg fornøyd en sesong til...

Fant et singel rocketbladez 4-jern på ebay :)
Knut
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 237
Joined: 13 Apr 2010, 08:27

Re: Nye jern, HCP 17

Post by Knut »

Det er en liten bug i våre systemer og dermed får du ikke opp 4-PW i Vapor Fly Pro.
Vi har flere sett igjen og det bør være på plass i butikken innen svært kort tid.

Knut-Onlinegolf.no
Espenruud
Rookie
Rookie
Posts: 15
Joined: 19 Sep 2016, 14:51

Re: Nye jern, HCP 17

Post by Espenruud »

Tror jeg endte opp med å få tak i et brukt rocketbladez 4-jern å bruke de en sesong eller to til :)

Hyl ut om noen har et liggende... Hvis ikke får jeg ty til ebay hvor det er en del brukte singelkøller...
Shankduff
Rookie
Rookie
Posts: 29
Joined: 31 Jul 2015, 19:13

Re: Nye jern, HCP 17

Post by Shankduff »

Jeg har et 4-jern liggende til salgs av denne typen
Espenruud
Rookie
Rookie
Posts: 15
Joined: 19 Sep 2016, 14:51

Re: Nye jern, HCP 17

Post by Espenruud »

Shankduff wrote:Jeg har et 4-jern liggende til salgs av denne typen
Takk for det, men har allerede kjøpt et annet :)
Post Reply