Flat Cat Putter Grep

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
LyLu
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 208
Joined: 05 Nov 2016, 17:09
Hcp: 0
Location: Norway
Has thanked: 4 times
Been thanked: 3 times

Flat Cat Putter Grep

Post by LyLu »

Har noen prøvd Flat Cat putter grep?
Vurdere å bestille meg et for å prøve om det er noe, eller så ser jeg også for meg at de funker bra innstalert på den klassiske måten med logoen fremover.

http://www.flatcatgolf.com/

http://pluggedingolf.com/flat-cat-putter-grip-review/
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Flat Cat Putter Grep

Post by furu »

Hvilken putter har du? Det er ekstrem sannsynlighet for at en blad-/anserputter blir nærmest ubrukelig med den typen grep.

Dette ligner på gamle 2-Thumb. Det falt bort av naturlige årsaker. Alle som prøvde det gikk over til Superstroke.

Et standard puttergrep fra Golf Pride veier 58 gram. Da kan du tenke det hvordan et på 100+ gram vil kødde til balansen.
Instagram @christianfuru
LyLu
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 208
Joined: 05 Nov 2016, 17:09
Hcp: 0
Location: Norway
Has thanked: 4 times
Been thanked: 3 times

Re: Flat Cat Putter Grep

Post by LyLu »

furu wrote:Hvilken putter har du? Det er ekstrem sannsynlighet for at en blad-/anserputter blir nærmest ubrukelig med den typen grep.

Dette ligner på gamle 2-Thumb. Det falt bort av naturlige årsaker. Alle som prøvde det gikk over til Superstroke.

Et standard puttergrep fra Golf Pride veier 58 gram. Da kan du tenke det hvordan et på 100+ gram vil kødde til balansen.
Jepp, har en Newport 2 Notchback. Men lurte på å kjøpe det som heter Standard t som veier 68 gram og bare teipe slik at det blir rundt 75 gram.
Det jeg har på nå veier vel 75 gram, og grepet putteren kom med veide 78.
Grepet jeg har på nå er et Flatso 1.0
Er litt usikker på om Flat Cat er noe for meg i utgangspunktet, men er alltid åpen for å teste ting som kanskje kan gjøre ting enklere.
Må bestille dette fra Adore Golf, så er jo en 500 lapp ut av vinduet hvis det føles feil. Ingen i Norge som jeg vet om fører disse grepene.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Flat Cat Putter Grep

Post by furu »

Ikke kjøp.

Jeg har kanskje et lignende grep fra Superstroke liggende. Skal sjekke. Du kan få det hvis du betaler porto.
Instagram @christianfuru
User avatar
liverglimt
Guru
Guru
Posts: 1542
Joined: 26 Jul 2014, 22:19
Hcp: 7
Location: Ullensaker
Has thanked: 89 times
Been thanked: 16 times

Re: Flat Cat Putter Grep

Post by liverglimt »

furu wrote:Dette ligner på gamle 2-Thumb. Det falt bort av naturlige årsaker. Alle som prøvde det gikk over til Superstroke.

Selges fremdeles i flere varianter. :)
LyLu
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 208
Joined: 05 Nov 2016, 17:09
Hcp: 0
Location: Norway
Has thanked: 4 times
Been thanked: 3 times

Re: Flat Cat Putter Grep

Post by LyLu »

furu wrote:Ikke kjøp.

Jeg har kanskje et lignende grep fra Superstroke liggende. Skal sjekke. Du kan få det hvis du betaler porto.
:)
Post Reply