Erstatning for Taylormade Speedblade?

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
Simen K
Forumvant
Forumvant
Posts: 63
Joined: 20 Mar 2016, 19:16
Hcp: 17.0
Hjemmeklubb: Losby
Been thanked: 1 time

Erstatning for Taylormade Speedblade?

Post by Simen K »

Hei.
Jeg begynner å skjønne at det å få tak i løse 3 og 4 speedblade jern i links kan by på problemer og bli fryktelig dyrt da frakt fra USA er kostbart.
Noen som har peiling på hvilke nyere jern som er nærmest speedblade i følelse og resultat?
Om det har noe for seg å bruke 3 og 4 jern istedenfor hybrider vet jeg ikke, men føler hybrider går så sykt høyt og ønsker derfor lavere ballbane, men jeg vil teste.
3 og 4 jern er etter hva jeg leser vanskelige køller for veldig mange, men når 5 jernet mitt er ett som oftest trygt valg for meg kan det ikke være så mye verre med 3 og 4?

Mvh
Simen
Titleist tsi2 driver
Titleist tsi2 4wood
Titleist Tsr3 4 hybrid
Cobra forged tec black one 4-p
Titleist sm9 jet black, 50, 54,58
Evnroll
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Erstatning for Taylormade Speedblade?

Post by furu »

Kjøp TM UDI (hvis du får tak i den) hvis du må holde deg til TM. Hvis ikke går du for Srixon U65. Absolutt nydelig driving iron. Regner med at begge disse finnes i links.

Men ikke kjøp begge to. 3 eller 4 holder. Ville kanskje gått for 3 som trolig er 20 grader. Fin kølle på utslag.
Instagram @christianfuru
Simen K
Forumvant
Forumvant
Posts: 63
Joined: 20 Mar 2016, 19:16
Hcp: 17.0
Hjemmeklubb: Losby
Been thanked: 1 time

Re: Erstatning for Taylormade Speedblade?

Post by Simen K »

furu wrote:Kjøp TM UDI (hvis du får tak i den) hvis du må holde deg til TM. Hvis ikke går du for Srixon U65. Absolutt nydelig driving iron. Regner med at begge disse finnes i links.

Men ikke kjøp begge to. 3 eller 4 holder. Ville kanskje gått for 3 som trolig er 20 grader. Fin kølle på utslag.
Da sjekker jeg ut Srixon Furu.
Utrolig pent jern:-)
Titleist tsi2 driver
Titleist tsi2 4wood
Titleist Tsr3 4 hybrid
Cobra forged tec black one 4-p
Titleist sm9 jet black, 50, 54,58
Evnroll
Post Reply