Sprekt m2 hode

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
User avatar
liverglimt
Guru
Guru
Posts: 1542
Joined: 26 Jul 2014, 22:19
Hcp: 7
Location: Ullensaker
Has thanked: 89 times
Been thanked: 16 times

Re: Sprekt m2 hode

Post by liverglimt »

Kvittering er så gammeldags. Dette burde vært løst med å sende hodet til TM, de sjekker om det er originalt, finner ut av skaden og tar en avgjørelse på det. Thats it.

Nerd, jeg snakker aldri om lanseringsår for noen av mine produkter. Verken Miura eller Wishon er kjent for å lansere i hytt og pine. Bare OEMs som må bråke om nye produkter hele tiden. Selvsagt kunne jeg ønsket en 2 års syklus, men hvorfor gjøre noe med ett perfekt produkt?
User avatar
Byebye83
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 209
Joined: 09 Jan 2014, 01:20
Hcp: 4.4
Hjemmeklubb: Drammen GK

Re: Sprekt m2 hode

Post by Byebye83 »

Fikk Mail fra han på golfshopen i dag. Nytt M4 hode på vei ;) Fikk bare hodet ettersom skaftet jeg har brukt ikke er std, men det gjør ingen ting 8-) God service fra Golfshopen, og bra av TM :D 8-)

Var litt for tjapp med å skaffe nytt m2 hode ettersom jeg trudde det var en tapt sak, så kommer snart en lite brukt 2017 M2 for salg, men enten PX hzrdus yellow 63g 6.5(x) -0.5’, Matrix Ozik white tie 6X3 67g SG(mellom stiff og X), eller med GD ad-di 6x.
Er det noen her som har noen formening om hva jeg kan få for den? Hodet ser veldig bra ut, uten skymarks.

Har sett det har blitt lagt en 16mod m2 til 2200, og en 17mod til 2800. Syntes nå det virker litt i stiveste laget men 8-)
I bagen:
M3 AD-BB 7X
Rough 4w AD-DI 7X
T-MB 2i AD-DI 95x
T-MB 4i AD-DI 95x
Apex MB18 5-P KBS c-taper stiff+
RTX3 52-56-60
TM Spider X
Pro v1/x
Post Reply