Huntington Beach Puttere?

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
TJW
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 211
Joined: 20 Oct 2014, 09:35
Hcp: 23.5
Hjemmeklubb: Drøbak GK

Huntington Beach Puttere?

Post by TJW »

Hei,

Ville bare høre om noen her har testet Huntington Beach serien til Cleveland. Ser på #1 primært da jeg synes den ser relativt fet ut, jeg liker bladputtere - og scorer meget bra i tester. Men, noen som har prøvd de? (Antar at kanskje @furu var involvert i 2017 testene til NG?)

Har også vurdert Cobra sin bladputter, da jeg har lyst på en ny en og ikke vil betale 4k for en ny putter. Har i dag en Nike Method B2-01, men synes denne er relativt hard og får relativt dårlig feel fra den.
Satte meg opp på en fitting med Cleveland på demodagen til Golfshopen til helgen for å finne riktig Huntington modell, men tenkte å sjekke om noen hadde erfaringer FØR jeg drar på fitting.

TJ
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Huntington Beach Puttere?

Post by furu »

Cobra sin er utrolig mye for pengene. Den er røffere i kantene - bokstavelig talt - enn Huntington. Mindre stil, men bra innhold.

Huntington gir vanvittig mye for pengene. Det er uforståelig at denne serien koster så lite som den gjør. Finishen er bedre enn på Cobra. Hvis du har bestemt deg for en rimelig putter ser du på rett sted med disse to. De ekstra lappene på Cleveland kan nok rettferdiggjøres i litt bedre følelse. Veldig subjektivt, men jeg har spilt mye med både forskjellige Huntington modeller og Cobra sin.
Instagram @christianfuru
TJW
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 211
Joined: 20 Oct 2014, 09:35
Hcp: 23.5
Hjemmeklubb: Drøbak GK

Re: Huntington Beach Puttere?

Post by TJW »

Takk for innspill @furu

Cleveland tilbyr fitting på Lørdag så jeg antar at jeg kan finne en passende modell. De har jo opptil flere varianter av blade i Huntington serien, så jeg burde klare å finne noe jeg liker.
Oppdaterer etter Lørdag :)
krishanssen
Forumvant
Forumvant
Posts: 57
Joined: 29 Jun 2016, 09:50
Hcp: 15,5
Hjemmeklubb: Bærum GK
Been thanked: 6 times

Re: Huntington Beach Puttere?

Post by krishanssen »

Jeg kjøpte Beach #1 i fjor, synes den er veldig fin å spille med. Sammenligningsgrunnlaget mitt er dårlig, men jeg opplever det som en god putter.
Callaway Rogue ST Max
Titleist 816 5W og 4H
Takomo 101T 4-PW, C-Taper Lite
Titleist Vokey SM9 50,54,58
Garmin Approach X40
Post Reply