Kjøp av skytrak + utstyr for å bygge golfsimulator

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
enurs
Rookie
Rookie
Posts: 13
Joined: 19 Mar 2018, 10:03

Re: Kjøp av skytrak + utstyr for å bygge golfsimulator

Post by enurs »

Du får fikse det på en annen måte. Paypal eller at jeg får en kjøp link.
Sender ikke visa kort detaljene over nett og ringe er litt scarry det også. Husk jeg kjenner jo ikke deg :)
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Kjøp av skytrak + utstyr for å bygge golfsimulator

Post by furu »

Du gir ikke kortinformasjon til meg, men til Iveta hos Skygolf:)

Hvis du eller noen andre vil benytte dere av tilbudet kan dere ta kontakt med meg på mail. Jeg sjekker så hvordan vi kan løse betalingen.
Instagram @christianfuru
User avatar
norrbaggen
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 461
Joined: 22 Jan 2009, 23:29
Has thanked: 20 times
Been thanked: 8 times

Re: Kjøp av skytrak + utstyr for å bygge golfsimulator

Post by norrbaggen »

Er det noen nakkdeler (forutenom ev. frakt og mva) med å kjøpe Skytrak i USA? $300 i rabatt frem til 10. april.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Kjøp av skytrak + utstyr for å bygge golfsimulator

Post by furu »

Skytrak i USA har så vidt jeg vet ikke mulighet til å sende til Europa. Det skal ikke være mulig å kjøpe gjennom den amerikanske nettbutikken.

I stedet for rabatten har land utenfor USA og UK tilbud om å kjøpe Skytrak med metallboks og Game Improvement pakken inkludert i prisen.
Instagram @christianfuru
User avatar
norrbaggen
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 461
Joined: 22 Jan 2009, 23:29
Has thanked: 20 times
Been thanked: 8 times

Re: Kjøp av skytrak + utstyr for å bygge golfsimulator

Post by norrbaggen »

furu wrote:Skytrak i USA har så vidt jeg vet ikke mulighet til å sende til Europa. Det skal ikke være mulig å kjøpe gjennom den amerikanske nettbutikken.

I stedet for rabatten har land utenfor USA og UK tilbud om å kjøpe Skytrak med metallboks og Game Improvement pakken inkludert i prisen.
Finns mange andre som selger Skytrak i USA og kan sende til Europa. Mitt spørsmål er dog om det er noen andre problemer (eks. vis programvaren) med å kjøpe fra USA?
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Kjøp av skytrak + utstyr for å bygge golfsimulator

Post by furu »

Det vet jeg ikke. Har ikke hørt om at noen har valgt dette, da det aldri har vært åpenbare grunner for å velge den løsningen. Aner ikke om det er en form for "sone" på programvaren. Vil tro det er helt åpent og fritt fram. Tror noen engelskmenn kjøpte Skytrak på ebay fra USA før den ble tilgjengelig her (noen uker etter lansering i USA).

Siden rabatten i USA er 2300,- og produktene du får med i aprilpakken er verd 2700,- ser jeg heller ikke helt poenget. Boksen i metall er bedre enn plastboksen, selv om begge gjør jobben. En boks er fordel hvis man vil sikre seg mot skader og kunne balansere den korrekt hver gang. Game Improvement software er essensiell. Gir alle treningsfunksjoner, og du må ha den hvis du vil bruke Skytrak som simulator.
Instagram @christianfuru
User avatar
norrbaggen
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 461
Joined: 22 Jan 2009, 23:29
Has thanked: 20 times
Been thanked: 8 times

Re: Kjøp av skytrak + utstyr for å bygge golfsimulator

Post by norrbaggen »

Poenget er at det er rimeligere fra USA? Eks. vis hos RockBottom kan man kjøpe game improvement pakken med metall skyddet for $1945 = ca 15000NOK det er vel en bedre deal enn å kjøpe fra UK? Esken er ikke stor så hvis man selv skal over eller kjenner noen så er den enkel å ta med i håndbagasjen.
Post Reply