Cobra eller Callaway

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
Snopmaster
Rookie
Rookie
Posts: 42
Joined: 28 May 2013, 16:54
Hcp: 19,4
Hjemmeklubb: Mjøsen GK
Location: Brumunddal
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Cobra eller Callaway

Post by Snopmaster »

Er inne i en vurdering av nytt jernsett. Spiller i dag med Cobra Fly-z og har vært fornøyd med disse. Men disse er inne i sin 3 sesong nå og skal derfor ha nytt neste sesong.

Skal jeg fortsette med Cobra blir det selvsagt F8 neste sesong. Men syntes at Callaway sine Rogue-køller ser veldig lekre ut.

Skal ta custom fitting i forkant av kjøp og det blir enten Cobra eller Callaway uansett, men tenkte å høre med folket om noen har erfaring med Rogue.

Har også lest litt på nett at Callaway har en svakhet ved at noen av køllene de har laget har lett for å ryke. Har også sett dette på YouTube. Er det noe i dette eller er det bare tull?
TJW
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 211
Joined: 20 Oct 2014, 09:35
Hcp: 23.5
Hjemmeklubb: Drøbak GK

Re: Cobra eller Callaway

Post by TJW »

Jeg ville nok gått og prøvd begge for å gjøre meg opp en mening hva som passet for meg. Jeg er Cobra fan, og spiller på F6 jern nå. Prøvde F8 og synes de var veldig gode. Rogue mottar vel gode skussmål såvidt jeg har sett.

I forhold til svakheter så vil man jo ikke høre om de mange tusen som har sett som IKKE ryker, men du hører om de 10 som gjør det. Jeg kjøpte en F8 driver før sesongstart i år, og den knakk nederst i skaftet etter 3 slag. Visstnok en produksjonsfeil som rammet tidlige versjoner av F8 driver og woods. Kjipt, men fikk det byttet på garanti og har nå brukt den i ett par måneder uten problemer..
Snopmaster
Rookie
Rookie
Posts: 42
Joined: 28 May 2013, 16:54
Hcp: 19,4
Hjemmeklubb: Mjøsen GK
Location: Brumunddal
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Cobra eller Callaway

Post by Snopmaster »

TJW wrote:Jeg ville nok gått og prøvd begge for å gjøre meg opp en mening hva som passet for meg. Jeg er Cobra fan, og spiller på F6 jern nå. Prøvde F8 og synes de var veldig gode. Rogue mottar vel gode skussmål såvidt jeg har sett.

I forhold til svakheter så vil man jo ikke høre om de mange tusen som har sett som IKKE ryker, men du hører om de 10 som gjør det. Jeg kjøpte en F8 driver før sesongstart i år, og den knakk nederst i skaftet etter 3 slag. Visstnok en produksjonsfeil som rammet tidlige versjoner av F8 driver og woods. Kjipt, men fikk det byttet på garanti og har nå brukt den i ett par måneder uten problemer..
Det vil jeg nok også gjøre - teste ut begge. Er også sant som du sier at man hører mer om de få som har prod.feil enn de som ikke har det. Så slik er det nok med alle leverandører vil jeg tro.
Post Reply