Hva står på din ønskeliste?

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Hva står på din ønskeliste?

Post by furu »

Regner med at jeg ikke er den eneste som har lyst på nytt utstyr støtt og stadig :lol: Hva har dere på "listen" deres? Her er min;

Scotty Cameron California Monterey putter.
Nike Method putter.
Cobra Zero Limit driver.
Ping G15 27* hybrid.
Mizuno MP T-10 wedger.
TaylorMade Penta ball.
Rocket Tour headcovere.
Adams Speedline 9032LS driver.
Miura KM-005 putter.

Lysten til å prøve nytt utstyr er umettelig :D Det er litt kjedelig at Adams og Mizuno ikke er å få tak i her i Bergen. Ønsker meg litt mer "eksotisk" utstyr, ikke bare det vanlige. Skjønner at det desverre ikke er så god økonomi i det for butikkene men det er jo lov å håpe.
Instagram @christianfuru
Mats
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 310
Joined: 28 May 2009, 17:36
Hcp: 12.6
Hjemmeklubb: Krokhol

Re: Hva står på din ønskeliste?

Post by Mats »

hehe, Furu, du må være den største utstyrsfreaken noengang! Moro da, men kanskje litt dyrt? :)

Min ønskeliste består av følgende:

TaylorMade Burner TP 3 og 5 wood
kvalitetsballer av type Callaway hot bite eller Titleist NXT
I bagen:
Taylormade TP 4-PW
Taylormade Z TP 52gr
Titleist Vokey 56gr
Taylormade Burner 3w
Callaway Diablo 10n
TM Rossa monte carlo 7 putter
TaylorMade Burner rescue 22gr
Cobra Baffler TWS 20gr

hcp: 12,5
målsetning 2010: 9,9
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Hva står på din ønskeliste?

Post by furu »

Kan være dyrt hvis man må ha alt ved release. Er man fornuftig så holder man prisen nede. Har nettopp kjøpt en Adams A4 9015 driver for den nette sum av 870,- inkl. frakt. Mulig det blir litt moms men ikke mye, de setter litt lavere verdi på den. I fjor kjøpte jeg en Burner, prøvde den, solgte den med 800,- fortjeneste. Da kjøpte jeg like godt en til og solgte den også - med 900,- fortjeneste :D
Instagram @christianfuru
User avatar
spiderboy
Legende
Legende
Posts: 675
Joined: 04 Jun 2009, 08:45
Hcp: 8.x
Hjemmeklubb: Trondheim golfklubb

Re: Hva står på din ønskeliste?

Post by spiderboy »

Hmm...den Adams driveren står definitivt på min ønskeliste Furu. Så om du skal selge den om en stund er jeg helt sikkert interessert :lol:

Ellers har jeg de nye Ping i15 jerna med grafittskaft eller evt et lett stålskaft øverst på lista nå.
De SKAL jeg ha i løpet av vinteren. Utrolig deilige, sexy jern. Lettslåtte og likevel små og med relativt tynn topplinje. Og uten offset :twisted:

Ellers er jo en Machine putter på ønskelista, men den er dessverre arkivert under uoppnåelig :lol:

Edit:

Rocket tour headcovere har jeg. Fikk av kona til jul i fjor.
Til dem som ikke kjenner til dem, sjekk linken:
http://www.rockettour.com

De kan absolutt anbefales. God kvalitet. Bare et obs, hvis du bestiller til hybrider, gå for "skinny sticks", trodde jeg skulle få på fairwaywood-varianten, men de er for store, så de faller av :cry:
Vet ikke helt hvordan frakten er, men hvis den er dyr til Norge kunne vi kanskje dele på frakt? Gi et vink om du skal bestille, jeg kunne være interessert i et drivercover egentlig.
Taylormade R9 Driver 11.5*
Ping G10 4-wood
TM Rbz hybrid #4
Callaway Diablo Forged/Mizuno MP-53 4-PW
Callaway v-forged wedge 50, 54, 58
Byron Morgan 006 centershaft custom/Byron broomstick belly
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Hva står på din ønskeliste?

Post by furu »

Machine putter burde jeg vel strengt tatt hatt med :lol: Hadde jeg hatt råd nå så ville valget allikevel falt på en av de andre på listen framfor en Machine.

Scratch Golf har laget noen nydelig puttere men fikk desverre problemer da "puttermannen" deres forlot hele prosjektet. De kommer trolig med ny kolleksjon i 2010. Da havner de sikkert på listen min.

Håper det blir en bestilling fra Rocket Tour i løpet av vinteren. Når vet jeg ikke, men jeg legger gjerne ut her på forumet så får vi se om det er noe å spare på frakt. Kan jo sendes videre med rimelig brevpost i Norge.

A4 driveren har fått utrolig mye bra tilbakemeldinger. Ikke sjans at jeg skulle unngå å kjøpe en :lol:
Instagram @christianfuru
Post Reply