Hva har du i golfbagen?

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
stooy
Site Admin
Posts: 1511
Joined: 03 Dec 2008, 18:00
Has thanked: 86 times
Been thanked: 33 times
Contact:

Re: Hva har du i golfbagen?

Post by stooy »

Ted wrote:
stooy wrote:
Ted wrote:...
Sett : Callaway X-20...
Fornøyd med disse?
Ja !
Før meg så passer dem utmerket, veldig førlåtende ved en dårlig treff ( som skjer ganske ofte ).
Og så er det liksom en deilig tjukk treff når man slår et godt slag.
Passer fint, men lurer litt om jeg skall prøve x-22 iår. trenger egentlig ikke det, men det er ju moro med nye ting.
Ja jeg lurer også på x-22. Har aldri hatt Callaway-jern før, men har litt tro på x-22. :) Hvilket handicap har du da? x-22 skal visst være ganske lik x-20, tror du de kan passe en med 10 i hcp ?
User avatar
Ted
Rookie
Rookie
Posts: 34
Joined: 30 Mar 2009, 10:05
Location: Kløfta

Re: Hva har du i golfbagen?

Post by Ted »

Ja jeg lurer også på x-22. Har aldri hatt Callaway-jern før, men har litt tro på x-22. :) Hvilket handicap har du da? x-22 skal visst være ganske lik x-20, tror du de kan passe en med 10 i hcp ?[/quote]

Jeg har akkurat startet igjen etter en pause på 10 år, så jeg holder 11 i hcp.
Målet denne sessongen er 7 i hcp.

Jeg trur att dem kommer att passe fint. Men det som er viktigt er att du prøver ulike sett, da det er psykiskt viktig att man liker dem. En venn spiller med G-10 og dem klarer jeg ikke att slå med. Jeg har alltid hatt problemer med Ping... sitter kun i hodet mitt.
chipp-duff er det verste jeg veit.
sutknu
Rookie
Rookie
Posts: 11
Joined: 30 Mar 2009, 10:21
Location: Bergen

Re: Hva har du i golfbagen?

Post by sutknu »

Ted wrote:Driver : Callaway FT-9 tour 9,5
Bærebag : Ogio Grom
Hei,
Godt valg med tanke på bag ;) Er superfornøyd med den selv ihvertfall :D

Er du fornøyd med FT-9 ?
Kan jeg spørre hva slags driver du spilte før..? Jeg har en FT-3 10grader selv nå, men har skjedd så mye på driver fronten de siste 2-3 årene... Nysgjerrig på om det kan være noe særlig å tjene på ny driver. Har +\- 240m carry med den jeg bruker nå. Alltid gøy med mer lengde ;)
User avatar
Ted
Rookie
Rookie
Posts: 34
Joined: 30 Mar 2009, 10:05
Location: Kløfta

Re: Hva har du i golfbagen?

Post by Ted »

sutknu wrote:
Ted wrote:Driver : Callaway FT-9 tour 9,5
Bærebag : Ogio Grom
Hei,
Godt valg med tanke på bag ;) Er superfornøyd med den selv ihvertfall :D

Er du fornøyd med FT-9 ?
Kan jeg spørre hva slags driver du spilte før..? Jeg har en FT-3 10grader selv nå, men har skjedd så mye på driver fronten de siste 2-3 årene... Nysgjerrig på om det kan være noe særlig å tjene på ny driver. Har +\- 240m carry med den jeg bruker nå. Alltid gøy med mer lengde ;)
Bagen er helt konge :)
Når det kommer til FT-9 så har jeg kun brukt den 4 runder. Jeg hade FT-i tidligere og klarte ikke at fade eller slå en draw kontrolert. Jeg føler at FT-9 er mer en driver som lar spiller`n bestemme slagene.
Prøv en brukt FT-i eller en ny FT-iq! du blir sikkert fornøyd.
chipp-duff er det verste jeg veit.
Post Reply