Avstemning: Hvor mye kommer du til å bruke på utstyr i 2010?

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply

Hvor mye kommer du til å bruke på utstyr i 2010?

Over 20.000
0
No votes
10.000 - 20.000
1
7%
5.000 - 10.000
5
36%
4.000 - 5.000
3
21%
3.000 - 4.000
0
No votes
2.000 - 3.000
2
14%
1.000 - 2.000
1
7%
0 - 1.000
1
7%
Ingenting
1
7%
 
Total votes: 14

stooy
Site Admin
Posts: 1511
Joined: 03 Dec 2008, 18:00
Has thanked: 85 times
Been thanked: 33 times
Contact:

Avstemning: Hvor mye kommer du til å bruke på utstyr i 2010?

Post by stooy »

Hvor mye kommer du til å bruke på utstyr i 2010?
User avatar
Solaar
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 435
Joined: 08 May 2009, 00:25
Location: Oslo

Re: Avstemning: Hvor mye kommer du til å bruke på utstyr i 2010?

Post by Solaar »

Hvert år forsøker jeg å holde meg til det jeg har uten hell. Har fortsatt mine to Ping puttere (Anser og Zing) fra 90-tallet og bruker de flittig. Beholder mine jern og woods så lenge det går.

Ifjor kjøpte jeg nye wedger pga slitasje og ny driver fordi den gamle hadde blitt ulovlig. Jeg kjøpte også en lenge etterlengtet gore-tex bukse. Kjøpte nye sko og ny bag for to år siden, bagen ble byttet ifjor pga at den gamle hadde konstruksjonsfeil.

Ønskelisten er en gore-tex jakke, et eller to par sko til avhengig av om de jeg har nå slites ut i år. Nedprioritert men modent for utskifting er min 3-wood og min rescue-wood. Mao, hvis jeg har penger så kan det hende jeg bruker rundt 10.000,- men siden jeg er student er det liten sjanse for det så jeg ender vel opp med å gå på banen og lete etter baller og pegger i stedet. :)
"Just be the ball, be the ball, be the ball."
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Avstemning: Hvor mye kommer du til å bruke på utstyr i 2010?

Post by furu »

Nå er det sikkert mange som forventer at jeg skal velge 20.000+ :lol: men 2010 blir nok et litt rolig år. Er fornøyd med det meste i bagen, kun små justeringer som gjenstår. Noe må selvsagt kjøpes inn for å teste litt :D

To køller jeg hadde tenkt å kjøpe er utsatt. Scotty California Monterey fordi det har vært litt problemer med finishen og Nike Method fordi tilbakemeldingene har vært blandet. Nå er jeg litt usikker på å kjøpe begge uprøvd og usett.
Instagram @christianfuru
User avatar
spiderboy
Legende
Legende
Posts: 675
Joined: 04 Jun 2009, 08:45
Hcp: 8.x
Hjemmeklubb: Trondheim golfklubb

Re: Avstemning: Hvor mye kommer du til å bruke på utstyr i 2010?

Post by spiderboy »

Vel...det skal bli nytt jernsett i år. Det er allerede bestemt, så der ryker jeg vel på noen lapper.
Men ellers har jeg ikke planlagt noe.....eller kanskje en driver etter hvert, jeg trenger jo egentlig det...og så hadde det jo vært gøy med ny putter, jeg har virkelig fått sansen for circa 62 etter at jeg prøvde en sånn.
Og den der 4-rescuen jeg hadde tenkt på å kjøpe i fjor kanskje? Kunne vært artig å prøvd en mx700, de er grisefine synes jeg.
Tror ikke det er noe annet jeg trenger....jo forresten - sånne siktestenger som proene bruker, sånne vil jeg gjerne ha.
Men alt i alt tror jeg ikke det blir så dyrt, jeg har jo slett ikke til hensikt å bytte ut 4-wooden, wedgene og ikke bagen heller - selv om en trallebag kunne vært noe, nå når jeg tenker på det.....

:lol:
Taylormade R9 Driver 11.5*
Ping G10 4-wood
TM Rbz hybrid #4
Callaway Diablo Forged/Mizuno MP-53 4-PW
Callaway v-forged wedge 50, 54, 58
Byron Morgan 006 centershaft custom/Byron broomstick belly
User avatar
JanB
Legende
Legende
Posts: 840
Joined: 22 Dec 2008, 23:05
Hcp: 4,2
Hjemmeklubb: www.costablancagolfclub.com
Location: Costa Blanca
Contact:

Re: Avstemning: Hvor mye kommer du til å bruke på utstyr i 2010?

Post by JanB »

Det ligger an til 3 nye wedger og muligens en Yes putter
Teaching Professional
http://www.jasol.eu
Costa Blanca
Spain
kevin
Guru
Guru
Posts: 17367
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 290 times
Been thanked: 361 times

Re: Avstemning: Hvor mye kommer du til å bruke på utstyr i 2010?

Post by kevin »

Ingen planlagte kjøp,annet enn at samboer har "fus" på nytt sett. Hun har et gammelt olyo sett,og selv om vi bytta grep på det i fjor så regner jeg med at vi kjøper nytt sett til henne på høsten. Så for min del blir det lite kjøp,heller bruke litt penger på pro-timer tenker jeg. Skal bytte grep på putteren,det trengs. Ellers så blir det sikkert litt småting
Post Reply