Nytt fra Adams - wedge, jern og hybrid/wood

Del dine erfaringer, og post spørsmål om golfutstyr.
Post Reply
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Nytt fra Adams - wedge, jern og hybrid/wood

Post by furu »

Adams har en "svart" serie med sine produkter ment for bedre spillere. Pro Black hybriden er manges favoritt, det samme med de svarte jernene. Også A4 kom i en svart Tour versjon.

Her er IDEA Black Super Hybrid. Dette er vel tredje eller fjerde generasjon med en blandet rase fra Adams, en hybrid/wood. Litt stor hybrid, litt liten wood. Tror ikke konseptet har slått helt an, noen av de tidligere modellene har gått på billigsalg. Speedline hybrid/wood koster rundt $70......

Image
Image
Image


Pro Black Forged CB1. Ser ikke ut til å være ment for høyhcp :lol:

Image
Image
Image
Image
Image


IDEA Black CB2 er litt enklere.

Image
Image
Image
Image

Begge kommer med svarte KBS skaft 8-)
Image


Adams Puglielli Black wedge. Denne skal kjøpes. Forrige Puglielli fikk veldig god kritikk på spinn men hadde merkelig utseende og en såle de fleste hatet. Denne er 110% tradisjonell, syns den er rå og hadde passet godt i bagen min :D
Image
Image
Image
Image

Wedgene er selvsagt ikke "player clubs". De stiller på linje med Vokey, Jaws osv.
Instagram @christianfuru
User avatar
spiderboy
Legende
Legende
Posts: 675
Joined: 04 Jun 2009, 08:45
Hcp: 8.x
Hjemmeklubb: Trondheim golfklubb

Re: Nytt fra Adams - wedge, jern og hybrid/wood

Post by spiderboy »

CB2 så helt syke ut :D
Utrolig, vanvittig fete køller. Hmmm...nesten så jeg skulle ønske jeg hadde ventet litt med bestillinga mi av Diablo-jerna. Og svarte skaft bare for å toppe det skikkelig :!: Herlig. Adams er i ferd med å gjøre et skikkelig fremstøt og kommer til å ta en del markedsandeler framovertror jeg. Ikke meg imot, jeg har absolutt sansen for merket.
Taylormade R9 Driver 11.5*
Ping G10 4-wood
TM Rbz hybrid #4
Callaway Diablo Forged/Mizuno MP-53 4-PW
Callaway v-forged wedge 50, 54, 58
Byron Morgan 006 centershaft custom/Byron broomstick belly
Post Reply