Bodø Golfpark N67' E14' - Salten Golfklubb

Her finner du oversikt over en rekke norske golfbaner, med oppdaterte innlegg om forholdene.
User avatar
Tron
Forumvant
Forumvant
Posts: 82
Joined: 09 Aug 2009, 13:01
Hcp: 7.8
Hjemmeklubb: Salten GK, Bodø
Location: Bodø
Contact:

Re: Bodø Golfpark N67' E14' - Salten Golfklubb

Post by Tron »

Status Bodø Golfpark 26. mai 2014:

Da har jeg akkurat kommet hjem fra min andre (!!) runde i år. Ja, jeg er ikke kommet meg særlig i gang med golfen, men nå skal det gå slag i slag fremover.
Bodø Golfpark har vært åpen i en måneds tid, selv om vi ikke har hatt noe varme å snakke om, så er banen egentlig overraskende bra, og den kommer nok ti å bli veldig fin når vi får opp temperaturen litt her oppe. Neste uken skal visstnok bli fin, så det hjelper på.

Litt ujevnt med vekst fortsatt, og en del dårlige greener, men ikke verre enn at jeg spilte en solid kveldsrunde innenfor buffer, og det var ikke banen sin skyld at ikke alt satt like godt :-) Kan tenke meg at om en måneds tid har vi perfekte forhold her oppe.

Legger ved dagens "selfie", som viser fint grønt gress i kveldssolen :D
Image
User avatar
Tron
Forumvant
Forumvant
Posts: 82
Joined: 09 Aug 2009, 13:01
Hcp: 7.8
Hjemmeklubb: Salten GK, Bodø
Location: Bodø
Contact:

Re: Bodø Golfpark N67' E14' - Salten Golfklubb

Post by Tron »

Bodø Golfpark åpnet for spill 29. april. Grunnet en travel hverdag fikk jeg ikke startet golfsesongen selv før i går, og banen var absolutt spillbar. Pipeluftede greener, og ikke all verdens vekst rundt om, men banen ser meget bra ut, tiden tatt i betraktning. Sies at banen aldri har sett så bra ut på denne tiden før, så det lover godt.

Legger ved noen bilder fra dagens runde. Skal innrømme litt Instagramjuks med filter.... :D

Utslaget på hull 3:
Image

Greenområdet på hull 8:
Image

Greenen på hull 10:
Image
Franz
Guru
Guru
Posts: 1010
Joined: 14 Dec 2011, 22:34

Re: Bodø Golfpark N67' E14' - Salten Golfklubb

Post by Franz »

Det er vanskelig å se for seg hvordan det skal gå an å ødelegge dette utgangspunktet...bank i bordet... :) Banen er fast og fin, nesten for tørr. Luftinga gror snart til. Dette blir bra. Velkommen til en sinnsykt fin utfordring dere som skal spille Titleist Tour i Bodø i juni!
Post Reply