Oppdal?

Her finner du oversikt over en rekke norske golfbaner, med oppdaterte innlegg om forholdene.
Post Reply
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Oppdal?

Post by sirandrew214 »

Er på ferie i nærheten, så jeg Har meldt meg på onsdagsturnering på Oppdal til uka. :)
Noen som vet tilstand på banen?
Seve
Rookie
Rookie
Posts: 46
Joined: 29 Apr 2011, 12:16
Hcp: 9
Hjemmeklubb: Byneset

Re: Oppdal?

Post by Seve »

Tja, hva skal man si? Har du spilt der før? Banen er helt grei, sammenlignet med seg selv. Greenene har vært forferdelig dårlige tidligere i år, men nå er de ok. Fairwayene er noe rufsete, men ok. En hyggelig bane, i vakre omgivelser men den ligger jo som kjent på fjellet. Puttinggreenen er forresten stengt, så det kan være en idé å lure seg til litt oppvarming på green 9. Jeg satte ikke i første putten, for å si det sånn.

Jeg spilte faktisk Miklagard på torsdag og Oppdal på lørdag i forrige uke. Man kan vel trygt si at det er to forskjellige idretter.
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Re: Oppdal?

Post by sirandrew214 »

Har ikke spilt den før nei, men tenkte å få rørt køllene ihvertfall én gang under ferien... Regner ikke med at det er Augusta-forhold, men at man kan slå golfball, og håpe på et nogenlunde resultat hadde vært greit. :)
Takk for info.
Btw, er det Drivingrange der?
Seve
Rookie
Rookie
Posts: 46
Joined: 29 Apr 2011, 12:16
Hcp: 9
Hjemmeklubb: Byneset

Re: Oppdal?

Post by Seve »

Det er det. Ingen Augusta-kvalitet på den heller, men det er i alle fall mulig å varme opp der. Gode vafler i klubbhuset er det også. God fornøyelse.
User avatar
GunnarBull
Legende
Legende
Posts: 922
Joined: 03 Oct 2010, 23:23
Hcp: 5,1
Hjemmeklubb: Miklagard
Has thanked: 36 times
Been thanked: 29 times

Re: Oppdal?

Post by GunnarBull »

Drivingrangen prøvde jeg for et par uker siden, som en måte å strekke bena på underveis til Trondheim. Anbefales :-)
På den siste dag skal den ydmyke bli frelst. Da blir min plass langt fremme.
Post Reply