Deilig! Denne VS "andre" sider.

Ris og ros, nyheter og forslag om nettsiden. Guider og videoinstruksjon.
Post Reply
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Deilig! Denne VS "andre" sider.

Post by sirandrew214 »

AHhh, må bare si det! så JÆVLIG deilig med et forum hvor man skriver registrert, og hvor man også kan redigere innlegget sitt i ettertid, både for skrivefeil og hvis man angrer på noe man har slengt ut, (for det skjer faktisk innimellom!)
Jeg stikker innom the dark side innimellom, og når jeg ser "utvalget" av folk og tråder som går igjen og igjen der, samt slette/sensur-regimet som folk FORTSATT godtar, :shock: så er det ingen tvil om hva jeg foretrekker!
Ha en god dag videre, det er fantastisk vær ute, og jeg ser våren nærme seg, selv om gårsdagen var en gedigen nedtur i så måte, med over 20 cm snø.. :cry:
kevin
Guru
Guru
Posts: 17360
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 289 times
Been thanked: 359 times

Re: Deilig! Denne VS "andre" sider.

Post by kevin »

Så enig så enig :D

Men psyken fikk seg nesten en knekk pga de 20cm med snø i går kveld. Men bretta opp arma og måket gården i dag, sola skinner og snøen tiner igjen.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Deilig! Denne VS "andre" sider.

Post by furu »

20cm snø :shock: :?: Hvor bor dere? Finse :?:

Alltid hyggelig å høre fra deg Sir :D
Instagram @christianfuru
User avatar
Smilende Sam
Guru
Guru
Posts: 1517
Joined: 24 Jan 2009, 15:01
Hcp: 16
Hjemmeklubb: Stavanger
Location: Hafrsfjord
Contact:

Re: Deilig! Denne VS "andre" sider.

Post by Smilende Sam »

Kjenner at jeg bruker denne mer og mer jeg og, men litt flere folk hadde neppe skadet miljøet. Samtidig; freden og sakligheten her er mye bedre.
Sensur er som blindtarmen: Når den er uvirksom, er den unyttig, og når den er virksom, er den livsfarlig. - Maurice Edelmann
Post Reply