Max logins nådd

Ris og ros, nyheter og forslag om nettsiden. Guider og videoinstruksjon.
Post Reply
User avatar
stianm
Legende
Legende
Posts: 534
Joined: 02 Jan 2009, 18:51
Hcp: 8,6
Hjemmeklubb: Losby
Location: Oslo

Max logins nådd

Post by stianm »

Fikk følgende melding når jeg skulle logge inn(som jeg må fra dag til annen selvom jeg krysser av for "husk login")
You exceeded the maximum allowed number of login attempts. In addition to your username and password you now also have to solve the CAPTCHA below.

Skrev da inn captcha, ettpar ganger(!) før jeg fikk logget inn.

Og siden jeg vet alt, eller at google vet alt for deg, kom jeg frem til dette : http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=2115563" onclick="window.open(this.href);return false;

Kanskje noe å ta en titt på ? Sånn just in case, da det tydeligvis er flere som sliter med det samme som dette.
I Baggen :

TM Tour Burner 10.5 Reg | TM R11 3W 15' Stiff | 'Cleveland halo 19' hybrid | TM Tour Preffered 4-P | Taylormade XFT 52, 56, 60 | Ping VP 109


Sitatet : "En spøk som sårer er ingen spøk" Redaktøren 16.3.2011
kevin
Guru
Guru
Posts: 17360
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 289 times
Been thanked: 359 times

Re: Max logins nådd

Post by kevin »

hadde det problemet i går jeg og....kom etter at siden stod bare og hang når jeg åpnet den. Men etter en stund kom jeg iallefall inn
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Max logins nådd

Post by Grønne greener »

Re: You exceeded the maximum allowed number of login attempt

Postby spacefem » Tue Jan 04, 2011 4:49 am
another thing annoying me...

In the last three days, my forum index page has had about 600 hits.

The login page has had 11,000!
stooy
Site Admin
Posts: 1511
Joined: 03 Dec 2008, 18:00
Has thanked: 84 times
Been thanked: 33 times
Contact:

Re: Max logins nådd

Post by stooy »

Hadde en liten peak på registreringssiden for noen dager siden, men nå har det gått ned igjen. Tydeligvis noen som prøver å registere seg, evt. gjette passordet til brukerne (antageligvis vha. en stor ordbok av "vanlige" passord). Anbefaler brukere med passord som er lette å gjette å skifte, ellers så tror jeg dette går over snart. Vi hadde en spammer som klarte å registrere seg her i går, men før han så er det svært lenge siden noen har klart det... Dette kan jo være grunnen til at forumet har vært litt tregt til tider også...
Post Reply