"reklame"-?

Ris og ros, nyheter og forslag om nettsiden. Guider og videoinstruksjon.
Post Reply
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

"reklame"-?

Post by sirandrew214 »

Jeg har tenkt litt, og lurer på om det kanskje kunne være en idé å lage en egen gruppe/avdeling her for folk som vil legge inn litt reklame for egen klubb og slikt. Jeg kunne godt tenke meg å skrive noen fine ord om miklagard, og et par av de kampanjene de har gående nå, men føler det litt kleint å gjøre det.. Derfor, hvis jeg visste at det fantes en egen gruppe hvor jeg kan jeg skrive og legge ut en link, hadde det vært enklere. Ikke minst også for de som faktisk er ansatt i golfklubbene, feks.
Ka tycks??
JensK
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 148
Joined: 27 Feb 2011, 11:33
Hcp: 24.9
Hjemmeklubb: Vanylven GK

Re: "reklame"-?

Post by JensK »

Sjekk gruppen "Baneomtaler" :)
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Re: "reklame"-?

Post by sirandrew214 »

Jo, jeg ser at den er her. Men det blir litt generelt om hvordan banen er i stand. Jeg tenkte på en fane/undergruppe hvor man kunne legge ut månedens tilbud, etc.
User avatar
Yorkie
Guru
Guru
Posts: 1161
Joined: 25 Jan 2011, 17:02
Hcp: 13,2
Hjemmeklubb: Holtsmark
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: "reklame"-?

Post by Yorkie »

Er vel ikke noe problem om du skriver det i Topic "Miklagard - Gode tilbud i Juni" f.eks. folk kan jo lese, og blir det for mange grupper så blir det jo mye blaing
Min baneoversikt: http://www.flickr.com/photos/jannor" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Yorkie
Guru
Guru
Posts: 1161
Joined: 25 Jan 2011, 17:02
Hcp: 13,2
Hjemmeklubb: Holtsmark
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: "reklame"-?

Post by Yorkie »

Og det står jo i beskrivelsen av "Baneomtaler"

"Dette er stedet du reklamerer for din hjemmebane!"

Kan ikke se at noen skulle bli mugne om du (eller ansatte på baner) legger i info om kampanjer osv. Det er jo absolutt relevant informasjon for folk som kanskje tenker på en liten golftur osv
Min baneoversikt: http://www.flickr.com/photos/jannor" onclick="window.open(this.href);return false;
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Re: "reklame"-?

Post by sirandrew214 »

Ja, jeg så det når jeg leste nøyere igjennom beskrivelsen der. Da er det jo greit.
Post Reply