Positiv utvikling

Ris og ros, nyheter og forslag om nettsiden. Guider og videoinstruksjon.
Post Reply
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Positiv utvikling

Post by furu »

Jeg syns det har vært en klart positiv utvikling på golfsnakk.no den siste tiden. Kommer jevnt og trutt nye medlemmer og stadig flere av dem bidrar med innlegg.

Når vi etter hvert kommer oss ut på baner og ranger så husk å spre ordet. De aller fleste liker å ta en golfprat. Jeg skal lage noen nye pegger med "golfsnakk.no". Får se om jeg får råd til å kjøpe 2-300 så kan jeg eventuelt sende noen til dere.

Takk til alle som holder forumet levende :D
Instagram @christianfuru
AkE
Guru
Guru
Posts: 1059
Joined: 25 Jan 2010, 18:25
Hcp: 19,7
Location: Råde

Re: Positiv utvikling

Post by AkE »

Er jo ganske ny og syns dette forumet er strålende. Det har lært meg utrolig mye etter at jeg valgte å begynne med golf. Utrolig gode svar på spørsmål og en god stemning. Har jo sett innom de andre norske forumene men de syns jeg er alt for rotete og for mye "støy" om helt andre emner. Så stor takk til alle som legger ned mye tid og energi på dette forumet.
Nickent 4dx 9* ust v2 stiff
Nike Slingshot HL 5-pw
Hybrid Nike slingshot Hl 3 og 4
Adams wedger 52*, 56* og 60*
Ping b60 IWI
OutlawPete
Rookie
Rookie
Posts: 30
Joined: 20 Mar 2010, 04:36
Location: Oslo

Re: Positiv utvikling

Post by OutlawPete »

Det er mulig jeg trenger briller men.., prøvde å regge meg for et par uker siden, men klarte ikke å se den j... koden ennå jeg fornya den sikkert 10 ganger..., i dag klarte jeg det på 4-5 forsøk. Kanskje et tips å gjøre den litt enklere om det er mulig, men sånt har jeg ikke snøring på...
stooy
Site Admin
Posts: 1511
Joined: 03 Dec 2008, 18:00
Has thanked: 84 times
Been thanked: 33 times
Contact:

Re: Positiv utvikling

Post by stooy »

Godt poeng Pete! skal sette ned vanskelighetsgraden litt på den, og se hvordan det eventuelt fungerer på spam-roboter...
Grønne greener
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 28 Mar 2010, 22:20
Hcp: 4,1
Hjemmeklubb: Fana
Location: Fana

Re: Positiv utvikling

Post by Grønne greener »

Vil egentlig ikke si det men jeg hadde også problemer.
Problemet mitt var å finne den "usynlige" firkanten som koden skulle skrives inn i.
Post Reply