Golferportal - noen som vet?

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
barnum
Rookie
Rookie
Posts: 31
Joined: 14 Aug 2012, 10:46

Golferportal - noen som vet?

Post by barnum »

Hei!

Jeg meldte meg på Golferportal (fra Golfbox-appen) og er blitt meget forvirret. Kanskje noen her kan hjelpe?

1) For det første så fikk jeg en email med brukernavn (ja, brugernavn sto det jo for det var på dansk....) og passord var mitt "ngf nummer". Er det noen som vet hva det er?

2) Så så jeg at jeg kom inn på Golferportal via Golfbox (i nettleser). Der kunne jeg endret passord, men da ble jeg redd at jeg samtidig endret passord i golfbox. Er det samme eller hvordan henger egentlig Golfbox og Golferportal sammen?

3) Så merkte jeg at det var ikke noe spennende funksjonalitet i Golferportal (og ikke noe bra GUI for å være ærlig), så jeg ønsket egentlig å droppe hele greia. Jeg trykket på slett profil og fikk en melding om "konto er slettet" (pluss en haug med feilmeldinger!), MEN jeg kan fortsatt klikke meg inn på Golferportal fra Golfbox. Noen som vet hvordan man kan få slettet konto permanent?

Har sendt mail til Golferportal uten å få svar :-( Det hele føles veldig lite brukervennlig og serviceminded. Jeg vil bare ut av hele greia.
Så jag håper noen her vet mer og kan hjelpe meg!
User avatar
GolfMickey
Guru
Guru
Posts: 3185
Joined: 17 Feb 2015, 23:24
Hcp: 13,4
Hjemmeklubb: Grorud GK
Location: Oslo
Has thanked: 5 times
Been thanked: 19 times

Re: Golferportal - noen som vet?

Post by GolfMickey »

Ngf nummer er vel medlemsnr i din hjemmeklubb vil jeg tro, noe mer vet jeg ikke her.
Post Reply