Har vi krav?

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
User avatar
eaglebooger
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 271
Joined: 12 Jan 2009, 14:56
Hcp: 11,2
Hjemmeklubb: Losby
Location: Oslo

Har vi krav?

Post by eaglebooger »

På smilende og blide tourspillere?
Det gryntes endel om i hjørnene om at "han er så sur, og hun er så sur..."

Jeg er en av de som grynter

Men så slår det meg (er i det tenkende hjørnet idag som dere skjønner), har vi egentlig krav på at de skal smile? Det er jo ikke akkurat som at VI betaler de for å spille; Det er jo i hovedsak sponsorinntekter det er snakk om.
Akkurat nå høres det ut for meg, i.o.m at jeg arbeider, som at plutselig 3000 folk skal stå ved siden av meg når jeg jobber og forlange at jeg skal smile og vinke til hver og en av de?
Obey your Beer!
Alle på venstre side av green bør fløtte seg, her kommer en hooker...
I bæggen: Sjokomelk
ernie
Rookie
Rookie
Posts: 17
Joined: 02 Jan 2009, 12:04

Re: Har vi krav?

Post by ernie »

Hehe, meget godt poeng. Men når vi tenkjer over det, så er jo det slik at dei fleste sikkert gir ein lang f*** i at kameraet er over dei heile tida, og konsentrerer seg om at dei skal presetere i arbeidet sitt.

På ei anna side, vil det vere meir lukerativt for sponsorar å ha glade og publikumsvennlege spelarar kanskje?
User avatar
eaglebooger
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 271
Joined: 12 Jan 2009, 14:56
Hcp: 11,2
Hjemmeklubb: Losby
Location: Oslo

Re: Har vi krav?

Post by eaglebooger »

Det siste poenget ditt er absolutt noe spillerene kanskje burde tenke på ja...
Litt kjipt at f.eks BUICK (bare for å nevne noe heeeeeeeelt tilfeldig) skal forbindes med et pottesurt tryne ;)
Obey your Beer!
Alle på venstre side av green bør fløtte seg, her kommer en hooker...
I bæggen: Sjokomelk
stooy
Site Admin
Posts: 1511
Joined: 03 Dec 2008, 18:00
Has thanked: 85 times
Been thanked: 33 times
Contact:

Re: Har vi krav?

Post by stooy »

Potte-konsentrert iallefall..
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Har vi krav?

Post by furu »

Golf lider av mangel på personligheter. Det er fullt mulig å være smilende og blid mens man spiller bra. Westwood og Clarke vitset med Karlson i Dubai (spesielt etter utslaget i palmen....). God stemning i gruppen må jo være positivt for spillet? Spanjolene var artig å se på under lag-VM i fjor.

Samtidig så trenger de ikke å være fulle av smil og latter hele tiden. Litt følelser, uttrykk for glede eller sinne. Alt hjelper. PGA Touren og Golf Channel sine sendinger er så kjedelige at de virkelig trenger noen som frisker opp litt. Ryan Moore fikk mye pes for antrekket sitt (slips og Puma C-Hopper sko samt vest i str. small) men det livet jo opp noe voldsomt.

Det er fullt mulig å spille god golf samtidig som man gir litt av seg selv.
Instagram @christianfuru
Post Reply