Golfvits

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
Vijay
Rookie
Rookie
Posts: 24
Joined: 02 Jan 2009, 13:25

Golfvits

Post by Vijay »

Noen som har noen gode golfvitser? :) Dette er jo standard-tråd på alle golfforum med respekt for seg selv :)

A couple were on their honeymoon, ready to consummate their marriage, when the new bride says to her husband, "I have a confession to make, I'm not a virgin."

The husband replies, "That's no big thing in this day and age."

The wife continues, "Yeah, I've been with one guy." "Oh yeah? Who was the guy?" "Tiger Woods."
"Tiger Woods, the golfer?"

"Yeah."

"Well, he's rich, famous and handsome. I can see why you went to bed with him."

The husband and wife then make passionate love. When they are done, the husband gets up and walks to the telephone.

"What are you doing?" asks the wife.

The husband says, "I'm hungry, I was going to call room service and get something to eat."

"Tiger wouldn't do that."

"Oh yeah? What would Tiger do?"

"He'd come back to bed and do it a second time."

The husband puts down the phone and goes back to bed to make love to his wife a second time.

When they finish, he gets up and goes over to the phone.

"Now what are you doing?" she asks.

"I'm still hungry, so I was going to get room service to get something to eat."

"Tiger wouldn't do that."

"Oh yeah? What would Tiger do?"

"He'd come back to bed and do it again."

The husband puts down the phone and goes back to bed to make love to his wife a third time.

When they finish, he's tired and beat. He drags himself over to the phone and starts to dial.

The wife asks, "Are you calling room service?"

"No! I'm calling Tiger Woods, to find out what's par for this damn hole."

:lol:
User avatar
JanB
Legende
Legende
Posts: 840
Joined: 22 Dec 2008, 23:05
Hcp: 4,2
Hjemmeklubb: www.costablancagolfclub.com
Location: Costa Blanca
Contact:

Re: Golfvits

Post by JanB »

Et golfspillende barnløst sølvbrylluppar hadde stor fest og mange gjester var samlet rundt bordet. Det var tid for taler og hyllester. Også bruden ville si noen ord til sin mann.
Det ble en lang tale og mange rosende ord kom. På slutten av talen sier hun.
Siden vi nå har vært gift i 25 år og du aldri har klaget på at vi ikke har fått barn føler jeg det riktig med en liten tilståelse.
"Rett før vi giftet oss tok jeg en kjønnsoperasjon". Det gikk et gisp blant gjestene. "Det er grunnen til at vi ikke har fått barn. Jeg vet du elsker meg og vil tilgi". Det ble helt tyst i forsamlingen og bruden satt seg rolig ned. Det gikk noen sekunder, så reiste brudgommen seg. "Jeg forstår min kjære at vi ikke har fått noen barn, men jeg kommer aldri til å tilgi deg at i disse 25 årene har du lurt meg og spilt fra rød tee".
Teaching Professional
http://www.jasol.eu
Costa Blanca
Spain
User avatar
Long-Hit-Wonder
Legende
Legende
Posts: 500
Joined: 28 Feb 2009, 23:21
Location: Telemark

Re: Golfvits

Post by Long-Hit-Wonder »

her er en tam vits:

en golfspiller var en morgen ute og spilte. han slo ut fra tee. det ble en stygg slice, så den havnet ut i skogen.
etter en kort stund med leting fant han omsider ballen. ballen ligger dårlig,men han går for green avlikevel.
han velger et jern og lar det bære eller briste. ballen treffer i en trestamme og fyker tilbake mot spiller. treffer han hardt i hode. så hardt at han faller om på bakken.

plutselig våkner han og finner seg selv utenfor himmelens porter. der står st.peter.
"jaså,du spiller golf?" spør st.peter. "ja" svarer han tilbake."vel,men er du en dyktig spiller da?" spør st.peter igjen. da svarer spilleren "jeg kom da hit på 2 slag".
Driver: Taylormade R7 11,5
Woods: Callaway 3W og Ben Hogan 5W
Hybrid: Callaway Edge Tour 2H
Jern: Titleist 735 3-PW
Wedger: Callaway X-Tour 60, Titleist Vokey 52 og 56
Putter: Wilson Vizor
Post Reply