Golfsnakk.no gjør det bra i google-søk!

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
stooy
Site Admin
Posts: 1511
Joined: 03 Dec 2008, 18:00
Has thanked: 84 times
Been thanked: 33 times
Contact:

Golfsnakk.no gjør det bra i google-søk!

Post by stooy »

Jeg har den siste tiden arbeidet en del med SEO (Search Engine Optimalization). Dette er teknikker for å bedre visningen til en nettside på et søk i en søkemotor. Jeg har fulgt prinsipper for å komme langt opp på søkene i google-søkemotoren da denne er mest brukt.

Jeg har analysert litt på søkeord som benyttes for å finne norske golfsider i google, og søkeordene som viser seg å være mest brukt er: "golfside, norsk golfside og norsk golfforum". Et kjapt søk på disse nøkkelordene viser at golfsnakk.no havner på førstesiden på google på alle disse tre! Dette er fantastiske nyheter for golfsnakk.no, og vil trolig rekruttere mange nye medlemmer i ukene og månedene som kommer!

Rangeringen av linkene på søket kan variere litt ut fra geografisk plassering hvor søket utføres fra, men fra enkelte stasjoner i Ålesund ranker golfsnakk.no som den første siden som kommer opp fra søket, og det er bra! :)

Jeg vil selvsagt jobbe videre med dette for å holde min plass på førstesiden på google-søk og for å komme meg inn på førstesiden med andre nøkkelord også. :D
golfr
Rookie
Rookie
Posts: 26
Joined: 16 Mar 2009, 12:11

Re: Golfsnakk.no gjør det bra i google-søk!

Post by golfr »

Der fikk dere iallefall 1 stk medlem fra google-søk ;)
stooy
Site Admin
Posts: 1511
Joined: 03 Dec 2008, 18:00
Has thanked: 84 times
Been thanked: 33 times
Contact:

Re: Golfsnakk.no gjør det bra i google-søk!

Post by stooy »

Supert! :) Håper det kommer flere!
Post Reply