Avstemning: Hvordan liker du det nye designet?

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply

Hvordan liker du det nye designet til golfsnakk.no

Supert
7
50%
Bra
5
36%
Middels
0
No votes
Skulle heller hatt det gamle
0
No votes
Det nye er bra, men krever litt arbeid for å se mer golf-relatert ut
2
14%
Ikke bra
0
No votes
 
Total votes: 14

stooy
Site Admin
Posts: 1511
Joined: 03 Dec 2008, 18:00
Has thanked: 84 times
Been thanked: 33 times
Contact:

Avstemning: Hvordan liker du det nye designet?

Post by stooy »

Forumet har siste dagene gjennomgått litt renovering. Det vil si en totalrenovering faktisk. Jeg har nå endt på dette designet her, og skal bygge litt videre på det.

Grunnen til makeover er at jeg med min gamle programmeringsteknikk og det gamle designet gjorde det temmelig vanskelig for meg selv å motta oppdateringer på forumet, dvs oppdateringer fra phpbb crew som står bak funksjonaliteten i forumet. Jeg visste at jeg på ett eller annet tidspunkt måtte gå bort fra det opprinnelige designet for å blant annet kunne motta automatiske oppdateringer (noe som sparer meg som admin for mye arbeid!), og valgte å gjennomføre dette før sesongen starter og forumet antagelig blir mer aktivt brukt av flere medlemmer.

Jeg var veldig spent på hvordan denne makeover ville gå, siden jeg rett og slett slettet alt av opprinnelige filer og den opprinnelige databasen hvor alt ligger lagret, men det ordnet seg til slutt, og jeg er ganske fornøyd med det jeg har kommet frem til her.

Så spørsmålet er, hvordan liker du det nye designet til golfsnakk.no?
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Avstemning: Hvordan liker du det nye designet?

Post by furu »

Min stemme går til "Bra", først og fremst fordi dette sikkert er en vanesak. Innhold og funksjonalitet er uansett det viktigste.

Du må ikke stusse på å legge til rette slik at det er enklere for deg å drive forumet. Det forstår alle.
Instagram @christianfuru
User avatar
barcentrale
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 156
Joined: 02 Jan 2009, 15:52
Hcp: 6.1
Hjemmeklubb: Oslo GK
Location: Oslo

Re: Avstemning: Hvordan liker du det nye designet?

Post by barcentrale »

Veldig bra!

Skal jeg trekke fram en liten negativ sak, så syns jeg designet på "GS"-logoen var litt slapp og amatørmessig utformet. Selve forumet er konge!
Flise
Forumvant
Forumvant
Posts: 93
Joined: 27 Jan 2009, 10:39
Hcp: 12,8
Hjemmeklubb: Stiklestad Golfklubb
Location: Verdal

Re: Avstemning: Hvordan liker du det nye designet?

Post by Flise »

Ser jo bra ut dette.. bare man blir vandt til det... Men hvor ble det av nyhetene?
I baggen:
Cobra FP 6-7-8-9-pw-gw-sw
Callaway 60*
Cobra S2 senior driver
Cobra S2 3wood
Cobra LD fw 5,7,9
Putter: Profound Dark Ace
stooy
Site Admin
Posts: 1511
Joined: 03 Dec 2008, 18:00
Has thanked: 84 times
Been thanked: 33 times
Contact:

Re: Avstemning: Hvordan liker du det nye designet?

Post by stooy »

barcentrale wrote:Veldig bra!

Skal jeg trekke fram en liten negativ sak, så syns jeg designet på "GS"-logoen var litt slapp og amatørmessig utformet. Selve forumet er konge!
Ja det er jeg klar over :) Mekka den på 2 minutter i går kveld, så den skal ikke se sånn ut når den er ferdig for å si det sånn :)
stooy
Site Admin
Posts: 1511
Joined: 03 Dec 2008, 18:00
Has thanked: 84 times
Been thanked: 33 times
Contact:

Re: Avstemning: Hvordan liker du det nye designet?

Post by stooy »

Flise wrote:Ser jo bra ut dette.. bare man blir vandt til det... Men hvor ble det av nyhetene?
Ja det er helt klart en vanesak Flise! Jeg har makka med det i noen dager nå, og jeg er allerede vant til det, så tror overgangen der skal gå ganske greit. Så synes jeg dette ser mye mer moderne ut også (web2.0 stil), mens det gamle var mer firkantet og gammeldags.. Synes jeg :)
stooy
Site Admin
Posts: 1511
Joined: 03 Dec 2008, 18:00
Has thanked: 84 times
Been thanked: 33 times
Contact:

Re: Avstemning: Hvordan liker du det nye designet?

Post by stooy »

Flise wrote:Ser jo bra ut dette.. bare man blir vandt til det... Men hvor ble det av nyhetene?
Nyhetssiden er under utvikling :)
ernie
Rookie
Rookie
Posts: 17
Joined: 02 Jan 2009, 12:04

Re: Avstemning: Hvordan liker du det nye designet?

Post by ernie »

Eg synes det nye designet er svært fint! Enkelt og greit, og sjølv likar eg veldig godt den metalliske looken. Med tanke på å gjere temaet litt meir golfrelatert skal ikkje det meir til en å slenge inn ei golfkølle og nokre ballar til høgre i overskrifta her :!:
Post Reply