Bladet Norsk golf på nett

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
kevin
Guru
Guru
Posts: 17360
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 289 times
Been thanked: 359 times

Bladet Norsk golf på nett

Post by kevin »

Som jeg etterlyste for leeeenge siden så har endelig bladet Norsk Golf blitt tilgjengelig på nett. Som nedlastbar PDF, også for Ipad.

Jeg har kun testet det såvidt på pc og det funker vel greit nok. Det er også et arkiv slik at du kan bla gjennom gamle utgaver.

Får vel rydde i mine blader nå og finne papirdunken, har pleid å ta vare på maks 1 år gamle.

I fremtiden skulle jeg ønske at man kunne avbestille papir-utgaven og kun lese på nett, det holder i massevis for meg.

Hva synes dere?
Fairway
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 297
Joined: 18 May 2010, 14:03

Re: Bladet Norsk golf på nett

Post by Fairway »

har golf digest på ipad.. får norsk golf noe av samme funskjonalitet som de har laget for ipad utgaven så kan norsk golf bli bra.
I gold digest får man interaktivt innhold, spille av film og instruksjoner i artiklene, lyd og mulighet til å virkelig analysere en sving fra alle vinkler, kun med å dra fram og tilbake kan man få slow versjon av sving sekvensen... genialt... håper noe lignende kommer på norsk golf...
User avatar
Smilende Sam
Guru
Guru
Posts: 1517
Joined: 24 Jan 2009, 15:01
Hcp: 16
Hjemmeklubb: Stavanger
Location: Hafrsfjord
Contact:

Bladet Norsk golf på nett

Post by Smilende Sam »

En ordentlig digital utgave hadde vært kult. Den de har lagt ut nå er veldig 2007.


Tapatapatapatalking right now!
Sensur er som blindtarmen: Når den er uvirksom, er den unyttig, og når den er virksom, er den livsfarlig. - Maurice Edelmann
CharlieB
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 30 Aug 2010, 20:12
Hcp: 10.x
Hjemmeklubb: Fana GK

Re: Bladet Norsk golf på nett

Post by CharlieB »

Smilende Sam wrote:En ordentlig digital utgave hadde vært kult. Den de har lagt ut nå er veldig 2007.
+1 de er ikke akkurat nyskapende vil jeg si. Men jeg tror kanskje ikke at Norsk Golf vil være publikasjonen som bryter gjennom og revolusjonerer digital publisering.. Men det burde ikke være så vanskelig å ta det litt lengre.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Bladet Norsk golf på nett

Post by furu »

Hvem vet hva fremtiden bringer. Jeg har ingen kjennskap til dette men jeg vil tro at hovedmålet i første omgang var å tilby en form for digital løsning slik at det blir lett tilgjengelig på nett. Enkelt og greit.
Instagram @christianfuru
CharlieB
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 30 Aug 2010, 20:12
Hcp: 10.x
Hjemmeklubb: Fana GK

Re: Bladet Norsk golf på nett

Post by CharlieB »

furu wrote:Hvem vet hva fremtiden bringer. Jeg har ingen kjennskap til dette men jeg vil tro at hovedmålet i første omgang var å tilby en form for digital løsning slik at det blir lett tilgjengelig på nett. Enkelt og greit.
Ja det har du nok helt rett i, de har nok ikke hatt noen målsetning om noe mer spenstig enn det. Tror ikke de har noen målsetning / strategi for å selge norsk golf på iPad ol på ett senere tidspunkt heller. Det vil eventuelt komme siden når det gir mening.
kevin
Guru
Guru
Posts: 17360
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 289 times
Been thanked: 359 times

Re: Bladet Norsk golf på nett

Post by kevin »

Noen som vet om de har sluttet å legge ut bladet på nett? For det har vel kommet ut en utgave sålangt i år? Jeg får det ikke i posten, og har ikke gidda å etterlyse det
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Bladet Norsk golf på nett

Post by furu »

Det kommer.
Instagram @christianfuru
User avatar
liverglimt
Guru
Guru
Posts: 1542
Joined: 26 Jul 2014, 22:19
Hcp: 7
Location: Ullensaker
Has thanked: 89 times
Been thanked: 16 times

Re: Bladet Norsk golf på nett

Post by liverglimt »

Jeg har aldri mottatt Norsk Golf. Hvor kan jeg finne det på nett?
kevin
Guru
Guru
Posts: 17360
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 289 times
Been thanked: 359 times

Re: Bladet Norsk golf på nett

Post by kevin »

Post Reply