Viaplay vs Viasat Golf

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Re: Viaplay vs Viasat Golf

Post by sirandrew214 »

Cooper wrote:Jeg var i ferd med å si opp Viaplay, men fikk opp denne meldingen på websiden der, når jeg skulle bekrefte oppsigelse: 10. februar øker vi prisen på sportspakken til 329 kr/mnd. Du som ser mest på golf, beholder prisen og fortsetter å betale 199 kr/mnd inntil videre.

Jaha? Den fikk ikke jeg, men hadde jeg fått den, skulle jeg da jammen beholdt abonnementet.
Bogey
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 346
Joined: 26 May 2014, 22:33
Hcp: mhmm
Hjemmeklubb: Vestfold Gk
Location: Tønsberg
Has thanked: 16 times
Been thanked: 9 times

Re: Viaplay vs Viasat Golf

Post by Bogey »

På Viaplay sine sider står fortsatt prisen oppgitt til 199 på sportspakken.....
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Re: Viaplay vs Viasat Golf

Post by sirandrew214 »

Ja, jeg ser det, men økningen skjer jo ikke før 10. februar, tror jeg?

Edit: Når jeg går inn for å bestille, står dette under:

-Verd å vite: Prisen kommer til å øke til 329 kr den 10 februar og den summen kommer deretter til å bli trukket hver måned. Ved å bekrefte kjøpet godkjenner du også at det ikke finnes noen angrerett. Men du kan si opp pakken når som helst på nettstedet vårt.

Så, da forble det uaktuelt. Litt synd akkurat nå rett før SuperBowl 50, men jeg får finne et annet sted å se det.
User avatar
Gundersen
Guru
Guru
Posts: 1322
Joined: 26 Jun 2012, 12:27
Hcp: 14,7
Hjemmeklubb: Hauger
Been thanked: 1 time

Re: Viaplay vs Viasat Golf

Post by Gundersen »

Superbowl er 7 februar. Du rekker det før prisoppgang
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Re: Viaplay vs Viasat Golf

Post by sirandrew214 »

Det er faktisk sant. Sier opp dagen etter, de har jo umiddelbar oppsigelse.
Takk, tenkte ikke på det. (Y)
Drizzit
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 414
Joined: 03 Feb 2011, 19:14
Hcp: ~
Hjemmeklubb: Sandnes GK
Has thanked: 14 times
Been thanked: 5 times

Re: Viaplay vs Viasat Golf

Post by Drizzit »

sirandrew214 wrote:Det er faktisk sant. Sier opp dagen etter, de har jo umiddelbar oppsigelse.
Takk, tenkte ikke på det. (Y)
Jeg vil råde deg til å sjekke kontooversikten din. Der vil du finne ut når du betalte sist og også hvor lenge ditt nåværende abonnement varer.
Jeg sa opp for et par uker siden, men ettersom vi betaler forskudd så har jeg tilgang tom 20 januar.
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Re: Viaplay vs Viasat Golf

Post by sirandrew214 »

Jeg gjorde det først, og mitt gikk ut i går, så jeg kjøpte en ny måned nå, for 199,-. Pr definisjon så betaler jeg kun for SuperBowl, men det får gå.
Jumper
Legende
Legende
Posts: 595
Joined: 09 May 2011, 12:58
Hcp: single
Hjemmeklubb: Meland GK
Has thanked: 125 times
Been thanked: 156 times

Re: Viaplay vs Viasat Golf

Post by Jumper »

Jeg kastet også ut Viaplay etter prisoppgangen. Hockey, NFL og Motorsport interesserer meg null, så da er det uaktuelt å beholde de. Kommer til å gå over til Viasat Golf, for da får man jo også tilgang til serier og golf via Viaplay? Det var ihvertfall slik tidligere. Eurosport er også under vurdering, da de viser mye sport som jeg liker å se på. Jeg kan ikke skjønne annet enn at det må lønne seg for de å ha mer spesifiserte pakker på Viaplay.
Pepto
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 148
Joined: 22 Feb 2012, 07:40

Re: Viaplay vs Viasat Golf

Post by Pepto »

Men viaplay beholder masters og rydder cup? Det er essensielt å få sett så klart
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Re: Viaplay vs Viasat Golf

Post by sirandrew214 »

Nei, Masters vil gå på Eurosport Norge/Dplay.
User avatar
hemmi
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 295
Joined: 04 Jun 2009, 14:49
Hcp: Stigende
Hjemmeklubb: Nes Golf Klubb
Location: Oslo
Has thanked: 40 times
Been thanked: 11 times

Re: Viaplay vs Viasat Golf

Post by hemmi »

Som Get kunde er det nå Viaplay inkludert i mitt abonnement :-)
I bagen:
Driver Cobra Radspeed
Woods Cobra F9
Hybrid TM Jet Speed
Jern Cobra F9 One Length
Wedger Cobra F9 One Length
Putter TM Spider Ghost
Pluss noen gode slag innimellom de dårlige
User avatar
Hettis
Forumvant
Forumvant
Posts: 96
Joined: 03 Dec 2014, 16:40

Re: Viaplay vs Viasat Golf

Post by Hettis »

Cooper wrote:Jeg var i ferd med å si opp Viaplay, men fikk opp denne meldingen på websiden der, når jeg skulle bekrefte oppsigelse: 10. februar øker vi prisen på sportspakken til 329 kr/mnd. Du som ser mest på golf, beholder prisen og fortsetter å betale 199 kr/mnd inntil videre.
Jeg har fått samme beskjed, så da fortsetter jeg også inntil videre :)
kevin
Guru
Guru
Posts: 17360
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 289 times
Been thanked: 359 times

Re: Viaplay vs Viasat Golf

Post by kevin »

Om man kjeder seg og har tid til overs for tiden, anbefaler jeg kommentarfeltet på FB-siden til Viaplay Norge og Viaplay sport sverige. De skal hente inn mange nye kunder for å dekke opp for alle de som sier opp nå.
Bogey
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 346
Joined: 26 May 2014, 22:33
Hcp: mhmm
Hjemmeklubb: Vestfold Gk
Location: Tønsberg
Has thanked: 16 times
Been thanked: 9 times

Re: Viaplay vs Viasat Golf

Post by Bogey »

Da er Viaplay oppe og går igjen, 199 pr.mnd :) En kamerat av meg fikk beskjed om at de fikk beholde abbonementet til 199 pga de i hovedsak er "golfkunder". Sendte mail til viaplay og spurte om hva og hvorfor ting ble praktisert slik. Var i kontakt med de da prisøkningen kom, men fikk ingen info om mulighet for å være "golfkunde". Fikk jo da til svar at de var en mulighet å være golfkunde, men ikke får meg da abbonementet mitt ble avsluttet 16.01. Forklarte at jeg ikke hadde fått noe info om denne mulligheten første gang jeg var i kontakt med de, og fikk til svar at nå var det ordna! Beholder gammel pris, 199 pr.mnd. :):)
User avatar
Hettis
Forumvant
Forumvant
Posts: 96
Joined: 03 Dec 2014, 16:40

Re: Viaplay vs Viasat Golf

Post by Hettis »

Vil anbefale dere andre som også har fått beskjed om at dere er "golfkunder" å dobbeltsjekke hvilken pris som står på deres pakke.
Oppdaget tilfeldigvis at den er skrudd opp til 329,- nå uten at noen har gitt meg beskjed..
User avatar
Gundersen
Guru
Guru
Posts: 1322
Joined: 26 Jun 2012, 12:27
Hcp: 14,7
Hjemmeklubb: Hauger
Been thanked: 1 time

Re: Viaplay vs Viasat Golf

Post by Gundersen »

Hettis wrote:Vil anbefale dere andre som også har fått beskjed om at dere er "golfkunder" å dobbeltsjekke hvilken pris som står på deres pakke.
Oppdaget tilfeldigvis at den er skrudd opp til 329,- nå uten at noen har gitt meg beskjed..
Har du blitt belastet 329,-?
User avatar
Hettis
Forumvant
Forumvant
Posts: 96
Joined: 03 Dec 2014, 16:40

Re: Viaplay vs Viasat Golf

Post by Hettis »

Snakket med Viaplay og de mente (etter litt rot) at jeg ikke skulle bli belastet mer enn 199,- uansett hva det stod.

Nå hadde det seg sånn at jeg hadde forfall i morgen og har tenkt jeg skulle si opp en liten stund. Så da takket jeg for meg.
User avatar
Gundersen
Guru
Guru
Posts: 1322
Joined: 26 Jun 2012, 12:27
Hcp: 14,7
Hjemmeklubb: Hauger
Been thanked: 1 time

Re: Viaplay vs Viasat Golf

Post by Gundersen »

Jeg tenkte akkurat det samme i dag. Men fikk den samme beskjeden som flere her inne har fått. Jeg tar sjansen og ser hva som skjer. Om jeg blir trukket mer enn de vanlige 199,- så får jeg ta den med Visast da.
Drizzit
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 414
Joined: 03 Feb 2011, 19:14
Hcp: ~
Hjemmeklubb: Sandnes GK
Has thanked: 14 times
Been thanked: 5 times

Re: Viaplay vs Viasat Golf

Post by Drizzit »

Denne uka får vi en smak av prioriteringene til Eurosport i forhold til golf.

Torsdag og Fredag blir det til sammen vist kun 2,5 timer med golf selv om det er en relativt stor turnering med mange interresante spillere. Dette på grunn av at de tydelig prioriterer fotball og har satt opp golf etter at disse er ferdige.
Bare å håpe manu ryker direkte mot Midtjylland og ikke må ha ekstraomganger. :twisted:

Blir kjipt hvis det er noe annet bullshit de vil prioritere når det senere kommer majors og andre storturneringer.
TomShanks
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 193
Joined: 10 Apr 2011, 17:05
Has thanked: 2 times

Re: Viaplay vs Viasat Golf

Post by TomShanks »

Drizzit wrote:Denne uka får vi en smak av prioriteringene til Eurosport i forhold til golf.

Torsdag og Fredag blir det til sammen vist kun 2,5 timer med golf selv om det er en relativt stor turnering med mange interresante spillere. Dette på grunn av at de tydelig prioriterer fotball og har satt opp golf etter at disse er ferdige.
Bare å håpe manu ryker direkte mot Midtjylland og ikke må ha ekstraomganger. :twisted:

Blir kjipt hvis det er noe annet bullshit de vil prioritere når det senere kommer majors og andre storturneringer.
Fortsatt mye bedre enn Viasat IMO: Sendingen er gratis, og de viser fortsatt sendingene i sin helhet på Dplay. 79,- måneden er veldig billig! Viaplay er vel over 300,- til sammenligning fra neste måned. For meg er gode strømmeløsninger langt viktigere enn lineær-TV-tilbudet uansett.
Post Reply