Forsiktig rop om hjelp (teeoff.no)

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
User avatar
primaxx
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 134
Joined: 15 Oct 2014, 19:44
Hcp: 12,8
Hjemmeklubb: Tjøme Golfklubb
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Forsiktig rop om hjelp (teeoff.no)

Post by primaxx »

Er det noen skriveglade her inne? Det er egentlig ingen grunn til at innholdet på TeeOff bare produseres av undertegnede, når det sikkert er mange andre med både bedre formidlingsevne og større opplevelser/meninger som kunne/burde vært delt med golfnorge.

Det er eventuelt bare å ta kontakt med meg (http://teeoff.no/kontakt) hvis du har noe på (golf)hjertet og vil få det publisert på TeeOff.no.
(Detaljer kan om ønskelig leses her: http://teeoff.no/vil-du-dele-dine-golfopplevelser/)

For øvrig takk til Stooy, som faktisk lar meg få lov å diskutere TeeOff her inne. Det er ikke givet!
Egentlig er jeg profesjonell golfspiller. Inntektene mine er imidlertid såpass lave at jeg har ekstrajobb fra 8-16 alle hverdager...
Har satt opp nettstedet http://teeoff.no, med oversikt over alle norske golfanlegg.
User avatar
GolfMickey
Guru
Guru
Posts: 3185
Joined: 17 Feb 2015, 23:24
Hcp: 13,4
Hjemmeklubb: Grorud GK
Location: Oslo
Has thanked: 5 times
Been thanked: 19 times

Re: Forsiktig rop om hjelp (teeoff.no)

Post by GolfMickey »

primaxx wrote:Er det noen skriveglade her inne? Det er egentlig ingen grunn til at innholdet på TeeOff bare produseres av undertegnede, når det sikkert er mange andre med både bedre formidlingsevne og større opplevelser/meninger som kunne/burde vært delt med golfnorge.

Det er eventuelt bare å ta kontakt med meg (http://teeoff.no/kontakt) hvis du har noe på (golf)hjertet og vil få det publisert på TeeOff.no.
(Detaljer kan om ønskelig leses her: http://teeoff.no/vil-du-dele-dine-golfopplevelser/)

For øvrig takk til Stooy, som faktisk lar meg få lov å diskutere TeeOff her inne. Det er ikke givet!
Jeg hjelper gjerne til med det lille jeg vet som ikke allerede du har fått los på ;)
User avatar
primaxx
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 134
Joined: 15 Oct 2014, 19:44
Hcp: 12,8
Hjemmeklubb: Tjøme Golfklubb
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Forsiktig rop om hjelp (teeoff.no)

Post by primaxx »

GolfMickey wrote:
Jeg hjelper gjerne til med det lille jeg vet som ikke allerede du har fått los på ;)
Wow GolfMickey, det var raust! Jeg sender deg en privat melding, så vi får ordnet innloggingsinfo. Tusen takk! :)

I utgangspunktet tenkte jeg egentlig på de som ville skrive litt lengre innlegg, enten om baner de har besøkt, eller om andre golfrelaterte emner som engasjerer.
Egentlig er jeg profesjonell golfspiller. Inntektene mine er imidlertid såpass lave at jeg har ekstrajobb fra 8-16 alle hverdager...
Har satt opp nettstedet http://teeoff.no, med oversikt over alle norske golfanlegg.
User avatar
GolfMickey
Guru
Guru
Posts: 3185
Joined: 17 Feb 2015, 23:24
Hcp: 13,4
Hjemmeklubb: Grorud GK
Location: Oslo
Has thanked: 5 times
Been thanked: 19 times

Re: Forsiktig rop om hjelp (teeoff.no)

Post by GolfMickey »

primaxx wrote:
GolfMickey wrote:
Jeg hjelper gjerne til med det lille jeg vet som ikke allerede du har fått los på ;)
Wow GolfMickey, det var raust! Jeg sender deg en privat melding, så vi får ordnet innloggingsinfo. Tusen takk! :)

I utgangspunktet tenkte jeg egentlig på de som ville skrive litt lengre innlegg, enten om baner de har besøkt, eller om andre golfrelaterte emner som engasjerer.
Bare hyggelig kan sikkert få til det etterhvert også :D har du fått med noen flere på "laget"? :mrgreen:
User avatar
primaxx
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 134
Joined: 15 Oct 2014, 19:44
Hcp: 12,8
Hjemmeklubb: Tjøme Golfklubb
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Forsiktig rop om hjelp (teeoff.no)

Post by primaxx »

GolfMickey wrote:
primaxx wrote:
GolfMickey wrote:
Jeg hjelper gjerne til med det lille jeg vet som ikke allerede du har fått los på ;)
Wow GolfMickey, det var raust! Jeg sender deg en privat melding, så vi får ordnet innloggingsinfo. Tusen takk! :)

I utgangspunktet tenkte jeg egentlig på de som ville skrive litt lengre innlegg, enten om baner de har besøkt, eller om andre golfrelaterte emner som engasjerer.
Bare hyggelig kan sikkert få til det etterhvert også :D har du fått med noen flere på "laget"? :mrgreen:
Fabelaktig GolfMickey! Nja, vi får se... ;) (Har sendt deg privat melding er på forumet.)
Egentlig er jeg profesjonell golfspiller. Inntektene mine er imidlertid såpass lave at jeg har ekstrajobb fra 8-16 alle hverdager...
Har satt opp nettstedet http://teeoff.no, med oversikt over alle norske golfanlegg.
User avatar
GolfMickey
Guru
Guru
Posts: 3185
Joined: 17 Feb 2015, 23:24
Hcp: 13,4
Hjemmeklubb: Grorud GK
Location: Oslo
Has thanked: 5 times
Been thanked: 19 times

Re: Forsiktig rop om hjelp (teeoff.no)

Post by GolfMickey »

Du har sendt altså? har ikke mottatt noe, så rart..hmm:p
User avatar
primaxx
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 134
Joined: 15 Oct 2014, 19:44
Hcp: 12,8
Hjemmeklubb: Tjøme Golfklubb
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Forsiktig rop om hjelp (teeoff.no)

Post by primaxx »

GolfMickey wrote:Du har sendt altså? har ikke mottatt noe, så rart..hmm:p
Merkelig! Den står som sendt hos meg. Anyway; Kontakt meg via h[url]ttp://teeoff.no/kontakt[/url]! :)
Egentlig er jeg profesjonell golfspiller. Inntektene mine er imidlertid såpass lave at jeg har ekstrajobb fra 8-16 alle hverdager...
Har satt opp nettstedet http://teeoff.no, med oversikt over alle norske golfanlegg.
User avatar
GolfMickey
Guru
Guru
Posts: 3185
Joined: 17 Feb 2015, 23:24
Hcp: 13,4
Hjemmeklubb: Grorud GK
Location: Oslo
Has thanked: 5 times
Been thanked: 19 times

Re: Forsiktig rop om hjelp (teeoff.no)

Post by GolfMickey »

primaxx wrote:
GolfMickey wrote:Du har sendt altså? har ikke mottatt noe, så rart..hmm:p
Merkelig! Den står som sendt hos meg. Anyway; Kontakt meg via h[url]ttp://teeoff.no/kontakt[/url]! :)
Sender nå :mrgreen:
User avatar
Braaten
Rookie
Rookie
Posts: 48
Joined: 20 Aug 2014, 17:45
Hcp: 21,5
Hjemmeklubb: Bærum GK
Location: Fornebu

Re: Forsiktig rop om hjelp (teeoff.no)

Post by Braaten »

Jeg syntes dette er et kjempe bra konsept. Jeg brukte siden aktivt ved sesongstart i fjor, og kommer til å bruke den i år igjen. Tommel opp for å samle info om baneåpninger på et sted :)
Et par kommentarer:

Hvis jeg var deg ville jeg rendyrket siden kun mot golfbaner og strippet siden for annet redaksjonelt innhold. Når man blander inn artikler og nyheter oppleves siden som en golfportal, og ikke en veldig bra en dessverre.

Jeg ville tatt bort alle googleannonser, da disse gir siden et useriøst preg. Sats heller på dedikere et par plasser på siden til annonser fra golfaktører i Norge. Designet på siden kan også med fordel gjøres et par hakk mer sexy. Font og fargevalg har mye og si.

Ta inn noen med øye for funksjonalitet og interaksjonsdesign for å se på siden. Finn ut hvorfor folk besøker siden din, og presenter dem med denne informasjonen først. Ta bort alt som ikke bidrar til å gi en bedre brukeropplevelse. Less is more. Brukertester er også en god ide. Man kan enkelt sette opp et googleform for å få tilbakemeldinger av feks. Golfsnakk medlemmer :)

Ha fokus på et responsivt design som bra på mobil og nettbrett.

Mine 2 cent :)
Lykke til videre med siden. Håper du fortsetter å utvikle den, da den er er flott verktøy for våryre norske golfere.
User avatar
primaxx
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 134
Joined: 15 Oct 2014, 19:44
Hcp: 12,8
Hjemmeklubb: Tjøme Golfklubb
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Forsiktig rop om hjelp (teeoff.no)

Post by primaxx »

Braaten wrote:Jeg syntes dette er et kjempe bra konsept. Jeg brukte siden aktivt ved sesongstart i fjor, og kommer til å bruke den i år igjen. Tommel opp for å samle info om baneåpninger på et sted :)
Et par kommentarer:

Hvis jeg var deg ville jeg rendyrket siden kun mot golfbaner og strippet siden for annet redaksjonelt innhold. Når man blander inn artikler og nyheter oppleves siden som en golfportal, og ikke en veldig bra en dessverre.

Jeg ville tatt bort alle googleannonser, da disse gir siden et useriøst preg. Sats heller på dedikere et par plasser på siden til annonser fra golfaktører i Norge. Designet på siden kan også med fordel gjøres et par hakk mer sexy. Font og fargevalg har mye og si.

Ta inn noen med øye for funksjonalitet og interaksjonsdesign for å se på siden. Finn ut hvorfor folk besøker siden din, og presenter dem med denne informasjonen først. Ta bort alt som ikke bidrar til å gi en bedre brukeropplevelse. Less is more. Brukertester er også en god ide. Man kan enkelt sette opp et googleform for å få tilbakemeldinger av feks. Golfsnakk medlemmer :)

Ha fokus på et responsivt design som bra på mobil og nettbrett.

Mine 2 cent :)
Lykke til videre med siden. Håper du fortsetter å utvikle den, da den er er flott verktøy for våryre norske golfere.
Hei Braaten, tusen takk for meget konstruktiv tilbakemelding, du gir meg absolutt mye å tenke på!
-Ikke minst når det gjelder skiftet jeg gjorde tidligere i år, fra å rendyrke golfbanepresentasjonen til også å publisere annet innhold. Det har nemlig generert mye mer trafikk. Men jeg ser jo poenget ditt. Ikke har jeg tiden og ikke er jeg skolert til å publisere skriftlig innhold. Det kan bli tynt innimellom...

Samtidig har jeg drømmen om at selv de minste golfbanene skal fremstå i all sin prakt, og at TeeOff skal være med å løfte de frem. Tanken var at nyhetsmodulen skulle bidra til dette.

Er det spesielle ting du har lagt merke til ikke fungerer på mobil? Det vil jeg i tilfelle gjerne høre mer om!

Mvh Erol
Egentlig er jeg profesjonell golfspiller. Inntektene mine er imidlertid såpass lave at jeg har ekstrajobb fra 8-16 alle hverdager...
Har satt opp nettstedet http://teeoff.no, med oversikt over alle norske golfanlegg.
User avatar
Braaten
Rookie
Rookie
Posts: 48
Joined: 20 Aug 2014, 17:45
Hcp: 21,5
Hjemmeklubb: Bærum GK
Location: Fornebu

Re: Forsiktig rop om hjelp (teeoff.no)

Post by Braaten »

Jeg tenker i hovedsak på hvordan informasjon blir presentert på små skjermer. Personlig bruker jeg mobil og nettbrett 90% av tiden og blir ofte frustrert over dårlig løsninger.
Når det gjelder økt trafikk så er Google analytics et godt verktøy for å anslå om trafikken er relevant :)
User avatar
primaxx
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 134
Joined: 15 Oct 2014, 19:44
Hcp: 12,8
Hjemmeklubb: Tjøme Golfklubb
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Forsiktig rop om hjelp (teeoff.no)

Post by primaxx »

Braaten wrote:Jeg tenker i hovedsak på hvordan informasjon blir presentert på små skjermer. Personlig bruker jeg mobil og nettbrett 90% av tiden og blir ofte frustrert over dårlig løsninger.
Når det gjelder økt trafikk så er Google analytics et godt verktøy for å anslå om trafikken er relevant :)
Jeg tar gjerne en mer detaljert prat om dette om du har anledning. Slik jeg har sett det presenteres det veldig oversiktlig på små flater. Samtidig er jo utfordringen at jeg sitter helt alene med dette, og sjelden får konkrete, kritiske innspill... :-)

Angående Google Analytics: Jeg kjører Piwik på en egen server, det står ikke langt tilbake for GA. :-)

Sent fra min C6903 via Tapatalk
Egentlig er jeg profesjonell golfspiller. Inntektene mine er imidlertid såpass lave at jeg har ekstrajobb fra 8-16 alle hverdager...
Har satt opp nettstedet http://teeoff.no, med oversikt over alle norske golfanlegg.
Post Reply