Rot mellom Golfklubber

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
User avatar
GolfMickey
Guru
Guru
Posts: 3185
Joined: 17 Feb 2015, 23:24
Hcp: 13,4
Hjemmeklubb: Grorud GK
Location: Oslo
Has thanked: 5 times
Been thanked: 19 times

Rot mellom Golfklubber

Post by GolfMickey »

Hei golfsnakkere har oppstått en ganske kjip situasjon her, meldte meg inn i Hakadal i fjor pga at de hadde redusert pris siden jeg var medlem på Grorud og benyttet meg av det, i år får jeg ikke dette avslaget, selv om jeg har fått bekreftelse fra Grorud om at dette gjelder enda, Hakadal sier at det ikke er samarbeid mellom klubbene. Dette finner jeg meget rart.

Det er ikke aktuelt å betale full pris på Hakadal da er poenget helt borte, da er det mye bedre for meg å melde meg inn på Hauger.

Det beste hadde vel å fått annulert medlemskapet siden retningslinjene ikke følges og meldt meg inn i annen klubb (Hauger) men dette er jo helt umulig med dagens regler?

Hva tenker dere om saken?
User avatar
liverglimt
Guru
Guru
Posts: 1542
Joined: 26 Jul 2014, 22:19
Hcp: 7
Location: Ullensaker
Has thanked: 89 times
Been thanked: 16 times

Re: Rot mellom Golfklubber

Post by liverglimt »

Hvis reglene til klubbene er kommunisert før 1 januar så er det grei skurring, din feil. Men hvis det ikke er kommunisert noe regelendringer så må de jo kunne ordne opp i dette. Tilby å betale årsavgiften som de må betale til forbundet, så ordner det seg nok.
User avatar
GolfMickey
Guru
Guru
Posts: 3185
Joined: 17 Feb 2015, 23:24
Hcp: 13,4
Hjemmeklubb: Grorud GK
Location: Oslo
Has thanked: 5 times
Been thanked: 19 times

Re: Rot mellom Golfklubber

Post by GolfMickey »

Takk for innspillet Liverglimt, noen andre her som har noen synspunkter om dette?
Post Reply