Handle golfutstyr online - hvor?

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
TJW
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 211
Joined: 20 Oct 2014, 09:35
Hcp: 23.5
Hjemmeklubb: Drøbak GK

Handle golfutstyr online - hvor?

Post by TJW »

Hei,
Ser det er en stund siden det har vært noe aktivitet i trådene som omhandler webshopper/ebay selgere, så jeg vurderer å bare lage en ny en / oppdatere denne jevnlig.
1. Er det noe å spare på å handle online fra utlandet om dagen?
2. Evt hvilke webshopper / ebay selgere anbefaler dere?

Hvis folk legger inn litt her, så skal jeg prøve å lage en oversiktlig førstepost som forhåpentligvis kan være litt mer aktuell fremover.

TJ
krishanssen
Forumvant
Forumvant
Posts: 57
Joined: 29 Jun 2016, 09:50
Hcp: 15,5
Hjemmeklubb: Bærum GK
Been thanked: 6 times

Re: Handle golfutstyr online - hvor?

Post by krishanssen »

Selv om det ikke nødvendigvis er enormt mye å spare, er det jo ofte bedre utvalg online. Jeg har handlet klær fra ABC Golf i UK tidligere, veldig fornøyd med dem. Har ofte gode piquet-trøyer til under £30. De har ikke Norge som shipping-land, men jeg har satt opp Sverige som land og sendt mail for å få dem til å shippe til Norge ved flere anledninger. Har ikke vært noe problem.

www.abcgolf.co.uk

Ellers er jo ofte butikker som Onlinegolf.no relativt rimelig nå som valutaen ikke er så kul.
Callaway Rogue ST Max
Titleist 816 5W og 4H
Takomo 101T 4-PW, C-Taper Lite
Titleist Vokey SM9 50,54,58
Garmin Approach X40
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Handle golfutstyr online - hvor?

Post by furu »

ABC Golf er på eBay. Het SuperJack's før. Handlet rundt 50 ganger hos dem. http://stores.ebay.com/SuperJacks-Golf-Shop?_rdc=1

Generelt er netthandel fra UK og USA lite aktuelt for tiden. Du kan komme greit unna med en del ting hvis de fjerner UK moms, men selv da lønner det seg sjelden eller aldri å kjøpe baller og køller.

Auksjoner på ebay for 2015-modeller eller eldre er tingen hvis du vil gjøre gode kjøp.
Instagram @christianfuru
Post Reply