Anders Kristiansen som venstrespiller

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
Franz
Guru
Guru
Posts: 1010
Joined: 14 Dec 2011, 22:34

Anders Kristiansen som venstrespiller

Post by Franz »

Er det noen som kjenner denne historien? Utrolig spent på hvorfor han byttet vei, og nesten enda mer spent på hvorfor han byttet tilbake...?
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Anders Kristiansen som venstrespiller

Post by furu »

Har hørt at han spilte med både høyre- og venstrekøller i bagen. Samtidig. Jern i venstre - resten i høyre. Eller omvendt.
Instagram @christianfuru
Franz
Guru
Guru
Posts: 1010
Joined: 14 Dec 2011, 22:34

Re: Anders Kristiansen som venstrespiller

Post by Franz »

Takk for linken. Jeg leste denne da den kom. Jeg lurte på om noen vet noe mer...hvorfor gjorde han dette? Det er jo en helt ufattelig ting å gjøre. Har noen, noen gang, gjort noe lignende? Blir veldig nysgjerrig.
User avatar
DuffyDuck
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 370
Joined: 09 Feb 2011, 19:31
Hcp: 9.6

Re: Anders Kristiansen som venstrespiller

Post by DuffyDuck »

http://www.nytimes.com/1989/02/22/sport ... right.html

Den myteomspunne Mac O'Grady har også tenkt i de baner.
halvorsen84
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 401
Joined: 29 Sep 2012, 19:38
Hcp: Ja
Hjemmeklubb: Onsøy golfklubb
Location: Fredrikstad, Østfold
Has thanked: 5 times
Been thanked: 15 times

Re: Anders Kristiansen som venstrespiller

Post by halvorsen84 »

Franz wrote:Takk for linken. Jeg leste denne da den kom. Jeg lurte på om noen vet noe mer...hvorfor gjorde han dette? Det er jo en helt ufattelig ting å gjøre. Har noen, noen gang, gjort noe lignende? Blir veldig nysgjerrig.
Har noen "golfvenner" på Borregaard, hjemmeklubben til Anders, og det var vel noe snakk om at å spille "lefty" muligens ville være mindre belastende på kroppen ifht. de skadene han slet med. Ble også nevnt at han rett og slett ville prøve noe nytt som kanskje kunne hjelpe. Han trente iherdig, og ble raskt scratchspiller som lefty også!
Største problemet hans er nok hodet dessverre. Han er perfeksjonist og treningsnarkoman, gjør seg selv utbrent over tid!

Har også en i klubben som byttet side. Spilte seg ned til rundt hcp 11 som høyrespiller, og der stoppet det. Kom ikke noen vei uansett hvor mye han trente. Byttet til venstre, med høyre putter, og er nå singelhcp'er, slår lengre, og MYE mer stabilt!
Titleist Tsr2 Dr Tour AD HD 4R+
Titleist Tsr2 5w Tour AD HD 5R+
Titleist Tsr2 7w Tour AD HD 6SR
TM Stealth DHY 3i Aldila Ascent 65R+
TM P790 MMT 65R+
SM9 54/60 DG BLK Onyx R300+
SC Select Newport 2.6
Post Reply