Turoperatører - erfaringer

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
vlil
Rookie
Rookie
Posts: 3
Joined: 15 Sep 2017, 10:47

Turoperatører - erfaringer

Post by vlil »

Hei!

Leker med tanken om å bestille golftur gjennom byrå (enten vanlig tur- eller golfreiseoperatør). Har dere noen erfaringer med diverse norske som tilbyr golfreiser?
eivaan
Guru
Guru
Posts: 1072
Joined: 13 Nov 2011, 14:50
Hjemmeklubb: Bjaavann gk
Has thanked: 156 times
Been thanked: 85 times

Re: Turoperatører - erfaringer

Post by eivaan »

vlil wrote:Hei!

Leker med tanken om å bestille golftur gjennom byrå (enten vanlig tur- eller golfreiseoperatør). Har dere noen erfaringer med diverse norske som tilbyr golfreiser?

Min erfaring er at det lønner seg å fikse dette selv!
kevin
Guru
Guru
Posts: 17360
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 289 times
Been thanked: 359 times

Re: Turoperatører - erfaringer

Post by kevin »

Jeg reiste med Golf Plaisir tidligere i år, til Fuerteventura. Det var en reise som det var nedsatt pris på, og totalt sett var det ganske billig. Transport, frokost, middag, overnatting og golf. Samt en golfvert tilstede. Hotellet hadde gjort noe feil når jeg skulle sjekke inn, og da ordnet golfverten opp med en gang. Det var faste tider for teeoff, og vi ble satt sammen i forskjellige grupper fra dag til dag. Jeg reiste alene så det var ikke så nøye hvem jeg ble satt sammen med, men tror de som var flere, fikk stort sett spille med sine venner/kone etc.

Liker også å ordne alt selv, men syntes det var ganske deilig å slippe å tenke på å ordne noe som helst. Bare møte opp når jeg skulle, og spille.
LyLu
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 208
Joined: 05 Nov 2016, 17:09
Hcp: 0
Location: Norway
Has thanked: 4 times
Been thanked: 3 times

Re: Turoperatører - erfaringer

Post by LyLu »

Har bra erfaringer med Golfbreaks.se, kan anbefales og veldig greit å få tak i kontaktpersonen man har på mail og telefon.
Har fortsatt tilgode å finne turer billigere, også hvis jeg ordner alt selv, da man på Golfbreaks stort sett betaler for overnattingene og ''får'' greenfeen ''gratis''...
Når jeg booker med disse spør jeg om anbefalte pakker, eller jeg velger land/område selv og sier hvilke baner jeg vil spille, så kommer de med forslag til pakker.
Post Reply