Om Golfsnakk

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
Freud
Guru
Guru
Posts: 2535
Joined: 20 Jun 2013, 14:27
Been thanked: 21 times

Om Golfsnakk

Post by Freud »

Dette er siste ord fra meg på Golfsnakk. Jeg har skrevet 1835 innlegg på de litt over fem år jeg har deltatt her. Det er nok nå, sikkert også for alle mine følgere.
Årsaken er naturligvis eivaans angrep på meg i tråden om Ryder Cup. Han siterer hele innlegget mitt, og skriver kun selv: "God bedring". Det betyr at han mener jeg er syk. Da jeg ber ham om en begrunnelse for dette utsagnet, så siterer han igjen hele innlegget mitt, og avslutter med at jeg er et nettroll, analfabet når det gjelder golf, og sier igjen "God bedring". Jeg er altså syk, og trenger behandling. Under slike forhold kan jeg ikke fortsette å skrive på Golfsnakk. Moderator reagerer ikke, og det avslører at han er enig med eivaan. Vanlig folkeskikk på Golfsnakk eksisterer ikke. Det er nedverdigende for meg at slike uttalelser om at jeg er syk, blir stående.

Når det gjelder Golfsnakk som sådan, så holdes det oppe i sin helhet av Kevin. Etter at Snowman trakk seg, og jeg trekker meg, er det Kevin som må føre Golfsnakk videre. Bidrag fra andre - f.eks. eivaan - kan ikke påregnes. Det blir i så fall bare en setning eller to.

Ryder Cup er en av verdens største idrettsbegivenheter. Da skulle man tro at på et eget forum for golf ville være massevis av innlegg og diskusjoner. Her på Golfsnakk har det vært 5-6 deltagere! Med et slikt manglende engasjement har Golfsnakk små sjanser til å overleve i dagens sosiale medier.
stooy
Site Admin
Posts: 1511
Joined: 03 Dec 2008, 18:00
Has thanked: 84 times
Been thanked: 33 times
Contact:

Re: Om Golfsnakk

Post by stooy »

Hei. Innleggene fra eviaan er nå slettet. Som jeg har sagt tidligere drives dette forumet i aller høyeste grad på hobbybasis, og jeg leser ikke alt som blir skrevet her.

Fortsett hvis du vil, og kan akseptere at jeg ikke leser alt, og dertil ikke har muligheten til å slette unna alt som jeg mener voksne folk egentlig bør klare å moderere seg selv på.
eivaan
Guru
Guru
Posts: 1072
Joined: 13 Nov 2011, 14:50
Hjemmeklubb: Bjaavann gk
Has thanked: 156 times
Been thanked: 85 times

Re: Om Golfsnakk

Post by eivaan »

Dette er bare svada! Jeg har aldri skrevet noe dumt/stygt/usaklig til noen på dette fora....dette er et nettroll og behandles deretter, han ødelegger forumet og har gjort d på mange andre også, at han nå drar offerkortet er bare som forventet! Han kommer til å fortsette under andre brukere, vent å se! Hvis moderator skulle gjøre noe riktig, så var d å utestenge vedkomne permanent!
User avatar
Keyser
Guru
Guru
Posts: 1072
Joined: 18 Dec 2008, 09:51
Hcp: 5-6-7-ish
Hjemmeklubb: Bjørnefjorden
Has thanked: 11 times
Been thanked: 35 times

Re: Om Golfsnakk

Post by Keyser »

eivaan wrote:(...)Hvis moderator skulle gjøre noe riktig, så var d å utestenge vedkomne permanent!
Helt uenig!
Dersom du mener noen er et troll - ikke mat det! Ignorér postene.
Freud maser på sitt, men du eller vi *MÅ* ikke svare ham. Å utestenge folk basert på meningene deres, skal sitte langt inne på et forum.
</Keyser>
eivaan
Guru
Guru
Posts: 1072
Joined: 13 Nov 2011, 14:50
Hjemmeklubb: Bjaavann gk
Has thanked: 156 times
Been thanked: 85 times

Re: Om Golfsnakk

Post by eivaan »

Heilt greit Keyser! Jeg har latt være å svare mange ganger...sett hva som skjer, har blokkert osv...problemet er at d begrenser forumet/opplevelsen/sammenhengen! Når du snakker om utestenging og meninger så er jeg VELDIG uenig med deg! Meningene/folket er et nettroll som har en misjon, å ødelegge!
User avatar
Keyser
Guru
Guru
Posts: 1072
Joined: 18 Dec 2008, 09:51
Hcp: 5-6-7-ish
Hjemmeklubb: Bjørnefjorden
Has thanked: 11 times
Been thanked: 35 times

Re: Om Golfsnakk

Post by Keyser »

Freud har meninger om golf. Dette er et golf-forum. Hadde han raljert om muslimer, homofile, østlendinger eller ekorn, så kunne man utestengt ham. Men ikke for meninger om golf.
</Keyser>
eivaan
Guru
Guru
Posts: 1072
Joined: 13 Nov 2011, 14:50
Hjemmeklubb: Bjaavann gk
Has thanked: 156 times
Been thanked: 85 times

Re: Om Golfsnakk

Post by eivaan »

D er ikke meninger, d er KVERULISME!
Pepper
Legende
Legende
Posts: 759
Joined: 02 Jan 2009, 16:07
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Om Golfsnakk

Post by Pepper »

Jeg har i lang tid valgt å ikke svare på eller kommentere Freud's innlegg og mange innspill, men det å utestenge noen bør sitte veldig langt inne. Foreløpig er ikke Freud kvalifisert for det etter min ringe mening.
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Re: Om Golfsnakk

Post by sirandrew214 »

Nå har han (heldigvis) valgt å "utestenge" seg selv, så får vi se om det blir like lenge som vanlig, ca 4-5 uker kanskje?
Jeg har blokkert ham, og gir ham en -karma i ny og ne, men det er ikke alltid like lett å unngå å lese dritten han sprer.
Men vi må vel ha rom til alle, så får vi som ikke liker alt, prøve å omgå det verste. :/
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Om Golfsnakk

Post by furu »

Er det ikke golfsporten i et nøtteskall da? Er så mange utrolig sære typer der ute :D
Instagram @christianfuru
Post Reply