Ønskes: Bushnell V2 tour batterilokk

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
kevin
Guru
Guru
Posts: 17360
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 289 times
Been thanked: 359 times

Ønskes: Bushnell V2 tour batterilokk

Post by kevin »

Har rotet bort lokket til der batteriet sitter på min Bushnell V2 tour, og lurer på om noen har en gammel sånn liggende som de ikke bruker. Evt bra tips til hvor man får tak i en sånn, uten at det koster en formue
azazel
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 228
Joined: 07 Jun 2018, 15:12
Hjemmeklubb: Fana
Has thanked: 8 times
Been thanked: 30 times

Re: Ønskes: Bushnell V2 tour batterilokk

Post by azazel »

Beste hadde jo vært om noen som har en ødelagt en svarer her.

Men hvis ikke: hvis du kjøpte den i Norge har du hørt med butikken der du kjøpte den? Eventuelt noen andre butikker som selger Bushnell produkter. Jeg har aldri trengt å gjøre det for golfrelaterte produkter, men jeg har av og til hatt hell med å få butikker til å bestille erstatnings deler hos leverandøren sin. For da får dem det til sendt sammen med alt det andre de mottar regelmessig slik at du slipper betale frakt, slik at prisen kanskje ikke blir så høy.

Googlet spørsmålet ditt og fikk denne opp:
http://www.fixya.com/support/t2497868-l ... r_bushnell
10$ er jo ikke så altfor mye, men 10 år gammel post så hvis de har fulgt kølleprisene så er vel det doblet... :P Og dette var vel en amerikaner som ville ha sendt til USA. Så om det er verdt det kommer jo an på hva frakt blir. Går ut i fra du vet om momsgrensen for frakt+pris og reglene rundt det. Er vel fortsatt momsfritt fram til 1. januar 2020 så kan være verdt forsøket å kontakte dem direkte hvis ingen butikker vil hjelpe.
kevin
Guru
Guru
Posts: 17360
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 289 times
Been thanked: 359 times

Re: Ønskes: Bushnell V2 tour batterilokk

Post by kevin »

Har ikke sjekket det ennå, tenkte bare å sjekke her først. Men kommer til å sjekke her hjemme og hos produsenten etterhvert


Sent from my iPhone using Tapatalk
Post Reply