Talyormade R9 driver

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
Fairway
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 297
Joined: 18 May 2010, 14:03

Talyormade R9 driver

Post by Fairway »

TaylorMade R9 driver. Høyre regular herre. 10.5 grader. Fujikura Motore (grafitt) skaft.

Selges for 2300 kr.

Helt ny, kun 1 dag gammel, tatt av plastikk og tatt på igjen.
Nypris 3600 kr.

Selges pga trenger en mer nybegynner driver.

Alt medfølger, verktøy, headcover, manual og alt er pakket inn i original plastikk.

Kjøper betaler evt. frakt.
User avatar
hanso87
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 364
Joined: 22 Mar 2009, 00:22
Hcp: 11.6
Hjemmeklubb: Byneset / Hauger
Location: Oslo

Re: Talyormade R9 driver

Post by hanso87 »

Trist. Strålende driver, men er litt hard å starte med kanskje, Sliter selv med denne. Prøvd ett par andre som funker lettere så. Lykke til
Taylormade RBZ 9.5* Stiff
Taylormade Burner 4wood 16.5* Stiff
Taylormade SLDR 19* STiff
Nike VRS Forge 4-PW
Titleist Spinned milled 50, 54, 60
Scotty cameron NewPort 1.5 / Odysey 2Ball
Fairway
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 297
Joined: 18 May 2010, 14:03

Re: Talyormade R9 driver

Post by Fairway »

Vil bare oppgi grunn til at jeg selger er at jeg er relativ nybegynner og etter å ha snakket med en del golfvitere så passer denne køllen litt mer for lavere handicapere...

Jeg er åpen for byttehandel, da bør køllen være helst ny isåfall kun brukt 1 gang.

Åpen for å bytte imot Nike VR STR8-Fit Tour eller den andre firkanta modellen..
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Talyormade R9 driver

Post by Kaffekannen »

Jeg hadde byttet de fleste køllene i bagen for en R9 driver, men jeg har allerede en slik i bagen. Tøff å slå med, mun guuuud så gøy når man treffer 8-)
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
Fairway
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 297
Joined: 18 May 2010, 14:03

Re: Talyormade R9 driver

Post by Fairway »

Har ikke fått mange hendvendelser akkurat..
Lagt den ut på finn, men drukner i de mange titalls annonsene som blir lagt ut hele tiden av div. forhandler butikker som f.eks konkursen.no, golfhandelen, royalgolf etc...

Lurer på om hva jeg bør gjøre.. Begynne å bruke køllen ? Fikk testet en kamerats R9 rett etter jeg kjøpte feil og følte den var vanskelig å slå med..slo med standard innstillinger da... grepet og skaftet føltes veldig bra, men det var ikke den beste lydfølelsen samt iforhold til amatørkøllen jeg har måtte det mye mer kraft i slaget for å få den lenger...

Har sett litt på firkantkølle fra callaway og nike og de så bra ut..har også sett på cobra s2 og s9.. de blir kanksje litt lik r9 med tanke på vanskelighetsgrad..Får liksom ikke prøvd før man kjøper køllen og har ikke sett at d er demo dager i nærheten heller..
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Talyormade R9 driver

Post by furu »

Folk får snart skatte- og feriepenger. Da er det betraktelig lettere å selge. Jeg skjønner hva du mener med finn.no. Spesielt luringen hos Royalgolf er overivrig.

Cobra driverne vil nok ikke være enklere for deg. FT-iQ eller Machspeed er gode valg. Ping G15 er også veldig bra og enkel. Når det er sagt så er ikke R9 så vanskelig at du aldri klarer å slå med den. Dersom du beholder den og trener jevnlig så sitter det til slutt. Uansett hvilken driver du kjøper nå så er det ingen automatikk i at det sitter perfekt - samme hvor enkel den skal være å slå med.
Instagram @christianfuru
Post Reply