Vanylven Golfklubb

Her finner du oversikt over en rekke norske golfbaner, med oppdaterte innlegg om forholdene.
JensK
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 148
Joined: 27 Feb 2011, 11:33
Hcp: 24.9
Hjemmeklubb: Vanylven GK

Vanylven Golfklubb

Post by JensK »

Tenkte eg skulle prøve meg på ein omtale om min heimklubb, Vanylven Golfklubb. Vi held til i den vesle bygda Eidså i Vanylven kommune, Møre og Romsdal. Etter at det hadde eksistert ei kort 6-holsbane sidan 1998, blei den nye 9-holsbana åpna for spel sommaren 2004. Med smale fairwayar, utfordrande bunkersar og omgitt av skog og elvar framstår Vanylven Golfpark som ei spanande og utfordrande golfbane.

Vi er også stolte av og vere ein av to golfklubbar i landet som har kunstgras som underlag på alle greenar. Dette prosjektet blei fullført på dugnad sommaren 2010, og vi har derfor speleklar bane og greenar året rundt, så lenge det ikkje er snø.

Andre fasilitetar på anlegget vårt er klubbhus med kjøkken/toalett/dusj, møterom og ein liten proshop med det mest nødvendige. Vi har sjølvsagt driving range med ballautomat, og det er mulig å leige golfkøller.

Vanylven Golfpark hol for hol:


Hol 1 er eit greit rett fram par 4 hol. Ein ser ikkje flagget frå utslaget. Eit langt jern ut her holder for dei fleste. Det vansklegaste med dette holet er greenen. I tillegg til at den er smal i lengderetninga, er dette ein platå- green. Innspelet her må vere presist, litt for langt og en risikerer å havne i bunker/vannhinder bak greenen. Mange vil nok safe kort her.

Hol 2 er eit enkelt par 3 hol. Gul tee og green ligg på samen nivå, raud tee ligg 2 meter lavare enn green. Out of bounds langs venstre side. Sidevasshinder langs høgre side. Framfør green ligg det ein stor bunker med magisk tiltreknings-kraft.

Hol 3 er eit av dei vansklegaste på bana. I tillegg til at det er det lengste par 4- holet, er det ein høgdeforskjell på +15 meter fra utslag til green. Langs heile venstre side er det sidevanshinder, og langs høgre side er det out of bounds. Eit langt og presist utslag er påkrevd her, om du skal klare par på dette hullet.

Hol 4 er det kortaste par 3 holet på bana. Ein stor green i tillegg gjer dette til eit forholdsvis lett hol. Ein må likevel ha eit godt utslag. Kjem ein for langt til venstre kjem elva i spel, og langs høgre kant er det out of bounds. Det er også ein bunker i forkant av greenen.

Hol 5 er eit par 4 hol, dogleg høgre. Ein har mykje fairwayå jobbe med på utslaget, men på innspelet lurer farer på alle kantar. For det første må ein over elva. På venstre side er det sidevasshinder og til høgre og bak out of bounds. I tillegg er det to små bunkerar i forkant av green. Greenen er ein platå green, og det kan vere ein fordel å ligge kort av flagget og få ein oppførs putt.

Hol 6 er det einaste par 5 holet på bana. Holet er 406 meter langt, dogleg venstre. På andre slaget velger dei fleste å følge fairwayen, men om ein vil kan en kutte her og slå over fairway på hol 5. Fordelen er kortare innspel, men misser ein og ballen landar på fairway hol 5 er den out of bounds. Greenen her ligg ein del lavare enn fairway, så innspelet her er utfordrande. Bak green finn vi ein nedoverbakke, så her bør ein spele kort og satse på at ballen trillar inn på green
;)

Hol 7 er det kortaste par 4- holet på bana, men er allikevel eit vanskeleg hol. Grunnen til det er at det er oppfør heile vegen fram til green, og innspelet kan by på utfordringar: Kjem ein for langt til venstre på utslaget, blir mykje av greenen dekt av skog, så hold deg på høgre sida på utslaget. Kanten foran green er klipt som rough, så her vil du ikkje havne.

Hol 8 er eit flott par 4 hol, og kan vel kallast signatur-holet vårt, med si storslåtte panoramautsikt ut over Syvdsfjorden. Svak dogleg venstre. Fra tee her har ein god utsikt. Greenen ligg ca 13 meter lavare enn tee. På utslaget er det ein fordel å holde seg på venstre kant, då vil ein få det lettaste innspelet. Går ein for langt mot venstre havnar ballen i elva. Frå høgre sida får ein eit innspel som går på tvers av green, og da er det lett og havne i skogen bak green.

Image
Utsikt i frå gul tee, hol 8.

Hol 9 er det lengste par 3 holet på bana. Med sine 145 meter er det eit krevjande hol. I tillegg er det to bunkerar som vaktar greenen, ein djup bunker foran og ein stor bunker på høgre side. Bak green er det vann-hinder, så unngå å slå for langt.

Er du på Sunnmøre på golf-ferie, bør du absolutt ta turen til Eidså! :)
User avatar
Santa
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 142
Joined: 05 Jul 2010, 08:42
Hcp: 35,5
Hjemmeklubb: Losby

Vanylven Golfklubb

Post by Santa »

Bra du er fornøyd med hjemklubben din:-) Hørtes ut som en spennende bane, men jeg er litt nysgjerrig på kunstgress greenene.
Du skriver at du er stolt av at klubben er en av to i norge som har dette på alle greens, noe jeg tar som at du er positiv til dette, men hvordan opplever du at det er å spille på kunstgress greens kontra gress?
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Vanylven Golfklubb

Post by furu »

Har du mulighet til å filme litt hvordan ballen oppfører seg? Syns selv at kunstgress er veldig interessant og at flere små baner burde vurdere dette.
Instagram @christianfuru
JensK
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 148
Joined: 27 Feb 2011, 11:33
Hcp: 24.9
Hjemmeklubb: Vanylven GK

Re: Vanylven Golfklubb

Post by JensK »

Må aller først understreke at eg ikkje er ekspert på nokon som helst måte. Men når KG-greenane er dressa og børsta følest det veldig naturlig å putte. Eg har ikkje vore så mykje rundt på baner med gode naturgras-greenar, men erfarne golfarar skryter av at disse KG-greenane er meget naturtro. Vi hadde bl.anna besøk av Pro hos Sunnfjord Golfklubb, ein kar som eg har inntrykk av har mykje peiling, og han skrytte hemningslaust. Ein skulle kanskje tru at ein ikkje får særleg stopp i ballen med dette underlaget, men han slo nokon fantastiske innspel der ballen, i følge han sjølv, fekk ein veldig naturleg stopp.
Den aller største fordelen med KG er jo den store besparelsen på vedlikehald. Då vi hadde naturgras blei greenane slått minst 3 gongar i veka i høgsesongen. Dette tok ca 3 timar per gong. Vedlikehaldet på KG består enkelt og greitt av fjerning av framandlegem som gras og lauv, samt børsting for å oppretthalde ønska hastighet. Dette er ein jobb som tek kanskje 2-3 timar, og kan gjerast ein gong annan kvar veke utan at greenane tapar seg nevneverdig. i tillegg til dette kjem klargjering etter vinter, då ein gjerne bør valse, samt evt tilsete meir sand. Så for små klubbar er dette vegen og gå. Vi arbeider med å få montert ein børste på den gamle singel-klipparen, slik at børstejobben blir tilsvarande den gamle klippejobben.
Forholdsvis kostbart, og ein sjangse å ta, men vi kom relativt godt ut av det med hjelp i frå ein ivrig dugnadsgjeng, og ein del tilskot.

Furu: skal prøve å få ordna ein liten filmsnutt når snøen er borte ;)
JensK
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 148
Joined: 27 Feb 2011, 11:33
Hcp: 24.9
Hjemmeklubb: Vanylven GK

Re: Vanylven Golfklubb

Post by JensK »

Web-side til leverandøren av kunstgraset, Kringsjå Golf: http://www.kringsjaagolf.no/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ser proen frå Sunnfjord har skreve eit innlegg om bana vår litt ned på sida :)

Videosnutt fra Hovden, innspel på KG: http://www.customweb8.no/images/stories/DSCF0269.avi" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilder i frå då vi la første KG-green i 2008: http://www.customweb8.no/kringsjagolf/i ... 51&catid=5" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Vanylven Golfklubb

Post by furu »

Vi har diskutert kg tidligere her inne. Kevin spilte på slike greener i Sverige og syns vel at det var helt greit. Det overrasker meg egentlig at ikke flere vurderer kg. Investeringskostnaden er kanskje litt for stor men som du sier kan man spare enormt på vedlikehold. Baner som Bjørnefjorden, Herdla og Bergen burde vurdert kg.
Instagram @christianfuru
Drizzit
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 414
Joined: 03 Feb 2011, 19:14
Hcp: ~
Hjemmeklubb: Sandnes GK
Has thanked: 14 times
Been thanked: 5 times

Re: Vanylven Golfklubb

Post by Drizzit »

Er sikkert flott med KG på greenene, men er det mulig å endre flaggplasering på disse greenene?

Ser jo ut om om det er sammenhengende matter som blir lagt,og jeg ser ikke helt for meg hvotdan en kan flytte hullene uten å skjære hull i matta...

Edit: Kom til å teke på en ting til. Er det enkelt å få spinn på disse greenene, og er det stor forskjell på hvor mye spinn du får når det er vått/tørt?
JensK
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 148
Joined: 27 Feb 2011, 11:33
Hcp: 24.9
Hjemmeklubb: Vanylven GK

Re: Vanylven Golfklubb

Post by JensK »

Vi har 3 hol-koppar nedstøpt kvar green, dei 2 som ikkje er i bruk blir dekt med eit lokk av KG-materiale :)

Når det gjeld spinn, så er eg milevis i fra å ha kunnskap til å svare på spørsmålet ditt....;)
kevin
Guru
Guru
Posts: 17360
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 289 times
Been thanked: 359 times

Re: Vanylven Golfklubb

Post by kevin »

Når det gjelder min erfaring med kunstgress kan det leses i denne tråden
Drizzit
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 414
Joined: 03 Feb 2011, 19:14
Hcp: ~
Hjemmeklubb: Sandnes GK
Has thanked: 14 times
Been thanked: 5 times

Re: Vanylven Golfklubb

Post by Drizzit »

Takker for info. Må nesten prøve dette selv en gang før jeg gjør meg opp en mening.

Hvis jeg en gang får meg en hage så er det ikke umulig at noe slikt står på invisteringslisten.... :)
JensK
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 148
Joined: 27 Feb 2011, 11:33
Hcp: 24.9
Hjemmeklubb: Vanylven GK

Re: Vanylven Golfklubb

Post by JensK »

Drizzit wrote:Takker for info. Må nesten prøve dette selv en gang før jeg gjør meg opp en mening.

Hvis jeg en gang får meg en hage så er det ikke umulig at noe slikt står på invisteringslisten.... :)
Pris ca 1000/m2 ;)
JensK
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 148
Joined: 27 Feb 2011, 11:33
Hcp: 24.9
Hjemmeklubb: Vanylven GK

Re: Vanylven Golfklubb

Post by JensK »

Nye web-sider!

http://www.vangolf.no" onclick="window.open(this.href);return false;
emerica
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 248
Joined: 22 Mar 2009, 00:06
Hcp: 5,9
Hjemmeklubb: Sunnfjord GK
Location: Førde
Has thanked: 1 time
Been thanked: 15 times

Re: Vanylven Golfklubb

Post by emerica »

Korleis er forrholda der oppe no?
vurderar ein tur i morra!
JensK
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 148
Joined: 27 Feb 2011, 11:33
Hcp: 24.9
Hjemmeklubb: Vanylven GK

Vanylven Golfklubb

Post by JensK »

Forholda er ganske bra, men fortsatt litt blautt enkelte plassar. Vi har vertikal-skjert og kosta 6 av greenane, tida strakk ikkje til på siste dugnad, men dei 3 siste blir tatt på mandag. Kjempeflott med strøkne greenar så snart sesongen startar!:)
emerica
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 248
Joined: 22 Mar 2009, 00:06
Hcp: 5,9
Hjemmeklubb: Sunnfjord GK
Location: Førde
Has thanked: 1 time
Been thanked: 15 times

Re: Vanylven Golfklubb

Post by emerica »

vertikalskjært kunstgress greenar?
Er det kunstgress på utslag og?
Matter eller type som det går ann å pegge i ?
User avatar
veggiss
Guru
Guru
Posts: 3674
Joined: 04 Oct 2010, 23:10
Hjemmeklubb: Asker Golfklubb
Location: Asker

Re: Vanylven Golfklubb

Post by veggiss »

tipper det er fairway som er skjært.
Callaway Razr Fit 9°
Cobra AMP Cell 5-7 @ 18° Draw
Ping i20 4-UW
Ping Gorge 54° Custom, 58° TS
Mizuno MP T-10 64°
Ping Scottsdale Carefree
TaylorMade Lethal
emerica
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 248
Joined: 22 Mar 2009, 00:06
Hcp: 5,9
Hjemmeklubb: Sunnfjord GK
Location: Førde
Has thanked: 1 time
Been thanked: 15 times

Re: Vanylven Golfklubb

Post by emerica »

Ja, det er nok mest logisk :)
Er spent på å prøve kunstgress greener =)
JensK
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 148
Joined: 27 Feb 2011, 11:33
Hcp: 24.9
Hjemmeklubb: Vanylven GK

Vanylven Golfklubb

Post by JensK »

Joda, vi vertikal-skjærer greenane for å få løfta opp igjen sanden som gjennom vinteren har blitt rimelig tettpakka. Deretter kostar vi den ut. Hørest voldsomt ut, men matta tek ikkje skade av det :) Utslaga våre er ikkje noko å skryte av, dei fleste er av kunstgras, eit par er naturgras. Men utslaga er vel neste "store" prosjekt slik eg har forstått det.
JensK
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 148
Joined: 27 Feb 2011, 11:33
Hcp: 24.9
Hjemmeklubb: Vanylven GK

Re: Vanylven Golfklubb

Post by JensK »

Hadde ei fabelaktig kvelds-runde på Eidså i kveld, vèret var supert, bana var nyklipt og spelet satt rimelig bra :) Tok litt bilete med mitt fantastiske mobil-kamera for å vise fram den flotte bana vår :)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

I morgon blir det til Hareid og Sunnmøre Golfklubb for neste runde på Nordvest Tour 2011 :)
JensK
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 148
Joined: 27 Feb 2011, 11:33
Hcp: 24.9
Hjemmeklubb: Vanylven GK

Re: Vanylven Golfklubb

Post by JensK »

Tidleg i vår lovde eg Furu ein film-snutt som viser korleis ballen oppfører seg på kunst-gras. Som de ser, er eg ingen film-makar... Kvifor snuttane blei liggande, må Gudane vite...

http://youtu.be/USpRxnk3Wkg" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply