Vanylven Golfklubb

Her finner du oversikt over en rekke norske golfbaner, med oppdaterte innlegg om forholdene.
User avatar
AmiciSumus
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 100
Joined: 26 Apr 2011, 19:03
Hcp: 13
Hjemmeklubb: Tyrifjorden GK

Re: Vanylven Golfklubb

Post by AmiciSumus »

JensK wrote:Joda, vi vertikal-skjærer greenane for å få løfta opp igjen sanden som gjennom vinteren har blitt rimelig tettpakka. Deretter kostar vi den ut. Hørest voldsomt ut, men matta tek ikkje skade av det :) Utslaga våre er ikkje noko å skryte av, dei fleste er av kunstgras, eit par er naturgras. Men utslaga er vel neste "store" prosjekt slik eg har forstått det.
Hei,

Var innom "din" bane for ca 10 dager siden ... jeg spilte ikke banen da jeg bare slo noen baller på rangen og prøvde green 9 ...
Hva kan jeg si?; Greenen var som betong og ballen rulla helt ned til sjøen når du bare pirket borti ballen ...
Sorry spiller heller Selje eller Sunnmøre før "din" bane ... Kommer nok aldri til å spille Vanylven Golfklubb eller andre med "plastisk" greener ...

Snakket også med han som klipte banen den dagen jeg var der og han kjente ikke til; " vertikal-skjærer greenane for å få løfta opp igjen sanden".


Lykke til videre med banen ...
JensK
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 148
Joined: 27 Feb 2011, 11:33
Hcp: 24.9
Hjemmeklubb: Vanylven GK

Vanylven Golfklubb

Post by JensK »

Takk for saklig og konstruktiv kritikk. Du er ikkje den første som er kritisk til kg-greenar, men vi får stort sett gode tilbakemeldingar på bana vår. Når det gjeld vertikal-skjering, så har underteikna sjølv gjort dette 2 gangar i år.
JensK
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 148
Joined: 27 Feb 2011, 11:33
Hcp: 24.9
Hjemmeklubb: Vanylven GK

Vanylven Golfklubb

Post by JensK »

Hol 9 er forøvrig første green som blei lagt, eit prøveprosjekt et par år før vi la på dei 8 andre. Av ein eller annan grunn er det denne som blir "dårlig" først etter vedlikehold. Hadde du spelt heile bana hadde du garantert hatt ei anna meining.
emerica
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 248
Joined: 22 Mar 2009, 00:06
Hcp: 5,9
Hjemmeklubb: Sunnfjord GK
Location: Førde
Has thanked: 1 time
Been thanked: 15 times

Re: Vanylven Golfklubb

Post by emerica »

Skal faktisk seie meg enig med begge to her, green 9 er umulig å bli klok på. Resten er bedre, men bana blir nok for min del kun ei bane eg spelar på våren før heimebana åpna.
JensK
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 148
Joined: 27 Feb 2011, 11:33
Hcp: 24.9
Hjemmeklubb: Vanylven GK

Vanylven Golfklubb

Post by JensK »

Pga. greenane, eller fordi du bur langt unna? ;) Pro'en på heimebana di er for øvrig ein av dei som har lovprisa greenane våre :) No skal det seiast at vi ikkje har hatt mulighet til å få stelt greenane like mykje som vi skulle ønske. Nykosta er dei ei fryd å spele på :)
emerica
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 248
Joined: 22 Mar 2009, 00:06
Hcp: 5,9
Hjemmeklubb: Sunnfjord GK
Location: Førde
Has thanked: 1 time
Been thanked: 15 times

Re: Vanylven Golfklubb

Post by emerica »

Veit kva han har sagt om greenane, sjølvsagt har avstanden ein del og sei (Kortare vei til f.eks Meland). Men eg er en av dei som lett tar ein lengre køyretur får å spele vårgolf. Har stor tru på at kunstgras kan bli bra og mykje brukt framover (ser berre på fotballbaner), men når eg var der var halvparten av greenane nykosta og likevel var det ein del hopp og sprett.
emerica
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 248
Joined: 22 Mar 2009, 00:06
Hcp: 5,9
Hjemmeklubb: Sunnfjord GK
Location: Førde
Has thanked: 1 time
Been thanked: 15 times

Re: Vanylven Golfklubb

Post by emerica »

Men det skal seiast at bana i Vanylven er bra med tanke på at den vert drive på dugnad :).
emerica
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 248
Joined: 22 Mar 2009, 00:06
Hcp: 5,9
Hjemmeklubb: Sunnfjord GK
Location: Førde
Has thanked: 1 time
Been thanked: 15 times

Re: Vanylven Golfklubb

Post by emerica »

Kva er status i Vanylven per dags dato? Reknar med at den bana kan åpnast når det er snøfritt og det begynner å tørke litt opp.
JensK
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 148
Joined: 27 Feb 2011, 11:33
Hcp: 24.9
Hjemmeklubb: Vanylven GK

Re: Vanylven Golfklubb

Post by JensK »

Hei! Her er det faktisk snøfritt, men forferdelig vått...om snøen held seg borte og det blir litt tørrare og varmare i vèret ser eg ikkje vekk frå at bana kan vere spelbar i løpet av 2-4 veker...åpning til påske burde vere eit realistisk mål :)
JensK
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 148
Joined: 27 Feb 2011, 11:33
Hcp: 24.9
Hjemmeklubb: Vanylven GK

Re: Vanylven Golfklubb

Post by JensK »

Hadde årets først runde på VGK i dag. Bana er ikkje åpna, men sidan eg sit i banekomiteen, så tek eg meg litt til rette :) Det har vore litt frost dei siste dagane, så det blaute hadde blitt hardt, og dermed var det heilt ok speleforhold. Hadde ein ok dag, 46 slag inkludert 9 på hol 5 må vel karakteriserast som godkjent i mars. Vi satsar på ein del dugnadsaktivitet dei komande vekene, og har som mål å få åpna bana for spel til påske. Desverre så tok nyttårs-orkanen for seg, så det er ein del arbeid med å fjerne tre som har blåst over ende.
Post Reply