Lillestrøm Golfbane

Her finner du oversikt over en rekke norske golfbaner, med oppdaterte innlegg om forholdene.
Post Reply
Jegskalut40
Rookie
Rookie
Posts: 1
Joined: 09 Jul 2016, 02:56

Lillestrøm Golfbane

Post by Jegskalut40 »

Liker du mygg, dårlig bane og tidligere ansatte i 70 åra som byr deg opp til god gammeldags slåsskamp, er dette banen for deg. Jeg har prøvd i flere mnd å få dem til å endre mitt HCP, Jeg har fått beskjed om at dette må jeg ta opp med Norges golfforbund( som selvfølgelig er feil)
I følge Tove Skandsen i golfforbundet, er det KUN klubben som har tilgang til å endre HCP på medlemmene.
Her kan man ikke forvente at de ansatte kan mere enn å plukke golfballer og på en god dag logge seg inn i Golfbox. Ikke veldig imponerende, når du driver enn golfbane.
Jeg skal innrømme at jeg var både frekk og ufyselig etter å ha ventet 3 mnd på å få endret HCP mitt. Frustrasjonen min gikk dessverre utover en uskyldig ansatt i klubben. Dette beklager jeg på det sterkeste.

På pur faenskap skal jeg fortsette å spille der resten av sesongen
Jeg anbefaler ingen å bli medlem i denne golfklubben, Dette er ingen golfbane, Det er en ræva 6 hulls bane full av mygg og i svært dårlig forfatning.




STYR UNNA OG VELG EN ORDENTLIG GOLFBANE.

Richard Johansen
116-2104
User avatar
Keyser
Guru
Guru
Posts: 1072
Joined: 18 Dec 2008, 09:51
Hcp: 5-6-7-ish
Hjemmeklubb: Bjørnefjorden
Has thanked: 11 times
Been thanked: 35 times

Re: Lillestrøm Golfbane

Post by Keyser »

Tror du må finne hcp-komiteen, evt rapportere hcp-komiteen (eller mangel på sådan) til styret.

Fra Handicapreglementet til NGF:

3.3 Golfklubbene
Hver enkelt golfklubb har handicapmyndighet overfor de medlemmene som har klubben som hjemmeklubb.
Golfklubb tilsluttet NGF skal ha en handicapkomité bestående av minst 3 medlemmer. Klubbens styre kan også delegere praktiseringen av handicapsystemet til én eller flere
personer. Dette gjelder også klubb med status KMT (klubb med treningsanlegg). Komiteens leder/ansvarlige personer skal oppnevnes av klubbens styre, og skal registreres
hos NGF. Handicapkomiteen skal sette seg inn i handicapbestemmelsene, holde seg orientert om mulige endringer, og bidra til at bestemmelsene følges i klubben.
</Keyser>
User avatar
GolfMickey
Guru
Guru
Posts: 3185
Joined: 17 Feb 2015, 23:24
Hcp: 13,4
Hjemmeklubb: Grorud GK
Location: Oslo
Has thanked: 5 times
Been thanked: 19 times

Re: Lillestrøm Golfbane

Post by GolfMickey »

De fleste som har spilt noen runder er nok enig med deg at dette bare er treningsbane med mange dårlige golfhull, ble skuffet når jeg prøvde den ut iår. Regner vel med at det er mangel på penger som gjør at den er som den er.
Post Reply