Nødvendig forum?

Post Reply
stooy
Site Admin
Posts: 1511
Joined: 03 Dec 2008, 18:00
Has thanked: 84 times
Been thanked: 33 times
Contact:

Nødvendig forum?

Post by stooy »

Er det egentlig noen som bruker dette delforumet til noe? Er det vits i å la det ta opp plass før de mer interessante forumene blir vist lenger nede på forsiden?
User avatar
GunnarBull
Legende
Legende
Posts: 922
Joined: 03 Oct 2010, 23:23
Hcp: 5,1
Hjemmeklubb: Miklagard
Has thanked: 36 times
Been thanked: 29 times

Re: Nødvendig forum?

Post by GunnarBull »

Jeg var vel litt inne på dette i starten. Det er ikke så dumt å ha en eller annen form for visuell bruksanvisning for de som er nye her. Hvorvidt det må ha et eget forum vet jeg ikke om er nødvendig.
På den siste dag skal den ydmyke bli frelst. Da blir min plass langt fremme.
User avatar
barcentrale
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 156
Joined: 02 Jan 2009, 15:52
Hcp: 6.1
Hjemmeklubb: Oslo GK
Location: Oslo

Re: Nødvendig forum?

Post by barcentrale »

Jeg tror det er fornuftig og bra for nye brukere.. Bør være i egent forum imho..
"Golf and sex are the only things you can enjoy without being good at them." - Jimmy DeMaret
kevin
Guru
Guru
Posts: 17360
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 289 times
Been thanked: 359 times

Re: Nødvendig forum?

Post by kevin »

jeg tror det kan funke fint å legge det inn under golfsnakk.no forumet hvis:

- du endrer på teksten på forsiden, der du inkluderer at golfsnakk.no inneholder starthjelp/video etc.
- at du lager det slik at de ligger øverst inne i det forumet uansett, som announcements eller hva du har brukt tidligere
User avatar
GunnarBull
Legende
Legende
Posts: 922
Joined: 03 Oct 2010, 23:23
Hcp: 5,1
Hjemmeklubb: Miklagard
Has thanked: 36 times
Been thanked: 29 times

Re: Nødvendig forum?

Post by GunnarBull »

Vet ikke om du er helt ferdig med endringen ennå, men du ville spart en linje ved å legge aktivisere / legge en strek under "starthjelp" (som står på linje 2), og ta bort hele "subforum: Starthjelp", som for meg bare blir forvirrende.

Hvis du ønsker å spare mer plass, så synes jeg "baneomtaler" er rimelig unødvendig, da den er nesten det samme som "Banestatus for norske baner".
På den siste dag skal den ydmyke bli frelst. Da blir min plass langt fremme.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Nødvendig forum?

Post by furu »

GunnarBull wrote: Hvis du ønsker å spare mer plass, så synes jeg "baneomtaler" er rimelig unødvendig, da den er nesten det samme som "Banestatus for norske baner".
Meningen med "Baneomtaler" var så vidt jeg vet at vi kunne presentere hjemmebanen vår. Legge ut bilder og video, hullsbeskrivelser, priser osv. Det var ikke ment som diskusjonstråder.
Instagram @christianfuru
Post Reply