iGOLF Norge helt gratis

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
igolfnorge
Rookie
Rookie
Posts: 14
Joined: 28 Apr 2011, 12:52
Hcp: 5,5
Hjemmeklubb: Mørk GK

iGOLF Norge helt gratis

Post by igolfnorge »

Som en gest legger vi nå ut vår Irland-spesial som e-magasin. Kan med andre ord leses både på PC og Mac.

Delta i konkurransen - Vinn tur for to til magiske Druids Glen sør for Dublin, inkludert fly, leiebil, hotell og golf.
Instruksjon med Rory, G-Mac og Padraig
Intervjuer med dem og i tillegg Darren Clarke
Baneomtaler fra nesten hver krik og krok på den grønne øya - Druids Glen, Lahinch, Killeen Castle, Waterville, Royal Portrush m.m.

Kos dere.

http://www.igolf-digital.no/igolf/2011nr5

Ps! Vi vil gjerne ha tilbakemeldinger.

mvh
Anders Kolberg
Utgiver
iGOLF Norge
kevin
Guru
Guru
Posts: 17360
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 289 times
Been thanked: 359 times

Re: iGOLF Norge helt gratis

Post by kevin »

Bra at det ble tilgjengelig for oss uten eple-produkter :)

Synes det var et bra magasin, mye interessant stoff. Nå har jeg ikke lest noen av de andre så jeg uttaler meg vel på litt tynt grunnlag.

Eneste var vel at jeg syntes reklamen for Open Fairways dukket opp litt vel mange steder. Men alt i alt et hyggelig bekjentskap

For en som spiller mange forskjellige golfbaner, spesielt i skandinavia, er det iallefall veldig interessant å lese om baner og reisemål :)
igolfnorge
Rookie
Rookie
Posts: 14
Joined: 28 Apr 2011, 12:52
Hcp: 5,5
Hjemmeklubb: Mørk GK

Re: iGOLF Norge helt gratis

Post by igolfnorge »

Takk for hyggelig tilbakemelding. Baner og reisemål er jo det vi fokuserer aller mest på i iGOLF Norge, så det er synd at du går glipp av magasinene. Neste utgave innholder banereportasjer fra baner som Falsterbo, Valderama, The K Club, Oslo GK,bare for å nevne noen.
Post Reply